Hvor meget skal I tabe og over hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2010

Agnete

Jeg tror bestemt, at det vil klæde mig, hvis jeg tabte mig 25kg +/-. Kan bare ikke lige overskue hvornår og hvordan... Og ikke mindst hvor længe det vil tage  Synes det er sejt, at nogen kan holde motivationen og gå efter målet... Og jeg synes, at jeg er vattet, når jeg ikke rigtig kan tage mig sammen. Men i morgen... HAHAHA...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

Svei

Agnete skriver:

Jeg tror bestemt, at det vil klæde mig, hvis jeg tabte mig 25kg +/-. Kan bare ikke lige overskue hvornår og hvordan... Og ikke mindst hvor længe det vil tage  Synes det er sejt, at nogen kan holde motivationen og gå efter målet... Og jeg synes, at jeg er vattet, når jeg ikke rigtig kan tage mig sammen. Men i morgen... HAHAHA...

Så er det nok ikke så vigtigt for dig... du skal nok finde din motivation hvis det bliver mere træls at være for stor end det er træls at undvære... og lykken er jo ikke hverken tyk eller tynd, men hvordan man har det... og du lyder glad..

Anmeld

20. juni 2010

tumle81

Ville gerne tabe mig 4-5 kg. Det er stadig graviditets kg der sidder fast, men nu er motivationen der...

Starter i morgen!! Bedre og sundere kost, samt gode gå ture dagligt! Døjer stadig med mit bækken efter bækkenløsning ved 3 graviditeter, så kan ikke rigtig dyrke hård motion!!

Knus Kathrina

Anmeld

20. juni 2010

baby2010

Hej allesammen, 

skal vi ikke veje os sammen hver uge? Vi er tydeligvis en masse som er i gang med kur, så det kunne måske være hyggeligt og muligvis endda motiverende, hvis vi vejede os sammen?

Jeg vil lige oprette et emne under "før rund, nu sund" så kan vi følge hinanden lidt

Julie

Anmeld

20. juni 2010

Svei

baby2010 skriver:

Hej allesammen, 

skal vi ikke veje os sammen hver uge? Vi er tydeligvis en masse som er i gang med kur, så det kunne måske være hyggeligt og muligvis endda motiverende, hvis vi vejede os sammen?

Jeg vil lige oprette et emne under "før rund, nu sund" så kan vi følge hinanden lidt

Julie

God idé...har der været før, men folk var lidt sløve...men jeg er helt klart med...

Anmeld

20. juni 2010

tumle81

baby2010 skriver:

Hej allesammen, 

Julie

God ide, det er jeg med på...

Tror det ville være god motivation for mig... Hvilken dag vælger vi så??

Knus Kathrina

Anmeld

20. juni 2010

baby2010

Cool har oprettet emnet nu 

Anmeld

21. juni 2010

Frk. Himmelblå

Ikke fordi, jeg er den store fan af slankekure (hvem er mon egentlig det? ;-)
MEN den her, som mange af jer helt sikkert kender, den VIRKER altså.
Slet ik' urealistisk med 3-4 kg på en uge. Selv, hvis det er de sidste 3-4 kg i et vægttab, så virker den!
MEN prisen er så også hvidkål til morgenmad.

Til gengæld går kroppen ikke ned på den med lavere stofskifte og rutsjebanevægt til følge.

God fornøjelse! :-)

Anmeld

21. juni 2010

betski

Yrsa skriver:

Jeg skal skal SKAL tabe 5 kilo på den næste måned...skaaaaaallllll.....mon ikke det er realistisk og ved godt jeg har kunne før, men synes de her kilo sidder fast..

Det er nu et år siden at min mave blev lavet og den er bare ikke pæn med de 5 kilo for meget...overvejede at smide før og efterbilleder ind i den tråd her, men da jeg tog et efterbillede blev jeg sgu ked..

Nå, men hvor meget skal I tabe og send lige noget tabervind denne her vej..

Jeg har det nok ligesom dig... der er sneget sig 5 kg på sidebenene (har haft en lidt downperiode, og det ses normalt på min vægt - desværre) Men NU skal de altså væk!! ved jo udemærket godt, hvad der skal til og kosten er som sådan som den skal være. Jeg skal så bare lige lade være med at spise alt det udenom

Og nej billede kommer der ikke på af mig. Dertil er jeg alt for utilfreds med min egen krop og da nok også en smule blufærdig Men lad os gå hånd i hånd og få de sidste kg væk (igen igen) Jeg har hel vildt meget vækse i min krop, så har købt noget brædnældete som jeg håber hjælper på det, og så ryger der måske 1-1½ kg der også - ja man har jo lov til at håbe

Anmeld

21. juni 2010

betski

baby2010 skriver:

Hej allesammen, 

Julie

Rigtig god ide, desværre har jeg smidt min vægt ud, da jeg for nogle år siden blev mere skadet af den en den gjorde gavn  Så jeg måler i stedet cm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.