Hvor meget skal I tabe og over hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2010

Svei

Zette skriver:

Puha jeg vil gerne smide 15 kg inden Malous navnefest som er d.5 september. Så vejer jeg igen det som jeg gjorde for 5 år siden... Så det er måske en kende urealistisk...

Men jeg vil bare så gerne være lækker som dengang jeg mødte Nicolai, istedet for fed og slasket som jeg ser ud nu. Gik forbi vores spejl i gangen den anden dag med ammebh og g-streng - havde nær kastet op og svor aldrig at kigge i spejlet igen før jeg har tabt de kg. Næste problem må blive at jeg er blevet så satans slap i huden omkring maven efter min graviditet.. så skal nok også forbi en mavebøjning eller to...

Og så skulle jeg gerne ende ud i at se sådan her ud igen MED cowboybukser (det har jeg squ ikke haft på de sidste to år, andet end mine graviditetscowboybukser )

Ej...hold da op du er smækker lækker...sådan skal du nok ende igen...

Men bare giv det lidt tid og kom dig efter fødslen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

Svei

dorthemus skriver:

Nej det er også ærgeligt...jeg har selv været overvægtig og HADEDE det så jeg er også meget påpasselig med ikke at skeje ud. Men der skal være plads til pizza og rødvin og slik en gang imellem ellers bliver det for surt FOR MIG.

Til gengæld er jeg muskuløs så det klæder mig at dyrke hård motion og det er også med til at holde kiloerne for døren.

I 4½ år gik jeg til boksning og jeg var så flot!! Derfor hader jeg også den vom der er kommet og når overskudet er blevet større skal den væk!!

Mens jeg var gravid vejede jeg mig hver søndag for at holde styr på hvor meget jeg tog på...jeg spiste hvad jeg ville for jeg døjede rigtig meget med kvalme og nu vejer jeg mig igen hver søndag for at se hvor meget der er røget af siden jeg fødte

Gammel vane, velsagtens, siden dengang jeg gik hos Vægtkonsulenterne.

Jeg er også så heldig at have en harmonisk og muskuløs krop eller i hvert fald passer det fint til mig....jeg spiser skam også alt når jeg ikke lige skal tabe mig, men jeg skal altså passe på, kan ikke æde slik dagligt feks.

Anmeld

20. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hmm, søde! jeg kæmper også med de sidste 5 kg eller..kæmper og kæmper Jeg har vist ikke været så god til at overholde mine spise regler.. hihi! Men de SKAL af inden jeg er færdig med barsel dvs. primo 2011, så det er vist ikke en umuligt opgave

Du får lige en masse tabervind herfra! Bare du lige sender den retur senere når du er færdig med den!?

Anmeld

20. juni 2010

Svei

Caroline86 skriver:

hmm, søde! jeg kæmper også med de sidste 5 kg eller..kæmper og kæmper Jeg har vist ikke været så god til at overholde mine spise regler.. hihi! Men de SKAL af inden jeg er færdig med barsel dvs. primo 2011, så det er vist ikke en umuligt opgave

Du får lige en masse tabervind herfra! Bare du lige sender den retur senere når du er færdig med den!?

Tak søde...og jeg sender lige en masse tilbage til dig...vi skal nok få smidt det sidste..

Anmeld

20. juni 2010

Mathilde

Jeg vil vildt gerne tabe 5-6kg i løbet af 4-6uger.. Men for pokker jeg synes det er svært det har været rigtig svært med eksamenslæsning, hvor der altså tit ryger noget sukkerstads ned, når man er ved at køre kold om eftermiddagen og samtidig er det jo stillesiddende arbejde...

Mit mål er 52kg. Men for pokker det er svært med de der sidste kg. Det er nemmere når det er reelt overvægt, synes jeg...

Anmeld

20. juni 2010

Svei

Mathilde skriver:

Jeg vil vildt gerne tabe 5-6kg i løbet af 4-6uger.. Men for pokker jeg synes det er svært det har været rigtig svært med eksamenslæsning, hvor der altså tit ryger noget sukkerstads ned, når man er ved at køre kold om eftermiddagen og samtidig er det jo stillesiddende arbejde...

Mit mål er 52kg. Men for pokker det er svært med de der sidste kg. Det er nemmere når det er reelt overvægt, synes jeg...

Ja...sådan har jeg det også...og træthed og stresse er jo dokumenteret ikke særlig heldigt når det handler om at holde vægten eller tabe sig..

Det er nemlig let at tabe overvægt og skide svært med de sidste kilo...

Anmeld

20. juni 2010

Unalisa

Jeg skal af med 10 kg  jeg starter i fitnescenter på fredag og frem til  slutning af august skal jeg have tabt mig mindst 8 kg / er det urealistisk).... jeg håber inderlig at mit mål vil lykkes

Anmeld

20. juni 2010

Svei

Unalisa skriver:

Jeg skal af med 10 kg  jeg starter i fitnescenter på fredag og frem til den slutning af august skal jeg have tabt mig mindst 8 kg / er det urealistisk).... jeg håber inderlig at mit mål vil lykkes

Næ..det er det ikke, hvis du spørger mig...men det kræver fuldstændig fokus og ikke noget med lige at spise lidt usundt her og der-....men så kan du sagtens...

Held og lykke...

Anmeld

20. juni 2010

Unalisa

Yrsa skriver:

Næ..det er det ikke, hvis du spørger mig...men det kræver fuldstændig fokus og ikke noget med lige at spise lidt usundt her og der-....men så kan du sagtens...

Held og lykke...

ja det har du ret i, men har heller aldrig været den store tilhænger af kager og slik og alt det søde sager., det er bare graviditetkiloerne der driller stadig, her 6 mdr efter fødsel... så hvis det bare er om at droppe søde sager og træne, så tror/håber jeg at det vil lykkes.

mange tak

Anmeld

20. juni 2010

Svei

Unalisa skriver:

ja det har du ret i, men har heller aldrig været den store tilhænger af kager og slik og alt det søde sager., det er bare graviditetkiloerne der driller stadig, her 6 mdr efter fødsel... så hvis det bare er om at droppe søde sager og træne, så tror/håber jeg at det vil lykkes.

mange tak

Det er jeg sikker på det vil for dig...og så selvfølgelig spise med måde...men når det bare er graviditetskilo så er det jo ikke det samme som at du har levet forkert i mange år og dermed burde det da være nemmere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.