Hvor meget skal I tabe og over hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2010

Unalisa

Yrsa skriver:

Det er jeg sikker på det vil for dig...og så selvfølgelig spise med måde...men når det bare er graviditetskilo så er det jo ikke det samme som at du har levet forkert i mange år og dermed burde det da være nemmere..

nej jeg har ikke levet usundt,  er det godt at træne hverdag, hård træning hverdag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

Svei

Unalisa skriver:

nej jeg har ikke levet usundt,  er det godt at træne hverdag, hård træning hverdag?

Jeg ved ikke hvad der er godt....lyt til din krop og føl efter hvordan du og den har det...jeg har selv tabt mig 30kg uden motion på 6 mdr. så motionen er virkelig ikke så vigtig ved selve vægttabet men selvfølgelig sundt og rigtog godt for at stramme op.

Anmeld

20. juni 2010

Unalisa

Yrsa skriver:

Jeg ved ikke hvad der er godt....lyt til din krop og føl efter hvordan du og den har det...jeg har selv tabt mig 30kg uden motion på 6 mdr. så motionen er virkelig ikke så vigtig ved selve vægttabet men selvfølgelig sundt og rigtog godt for at stramme op.

ja det mig jeg heller, det var da skide sejt at du kunne smide 30! kg på ´6 mdr.. sejt siger jeg bare

Anmeld

20. juni 2010

Svei

Unalisa skriver:

ja det mig jeg heller, det var da skide sejt at du kunne smide 30! kg på ´6 mdr.. sejt siger jeg bare

Stædighed, viljestyrke og vedholdenhed....alle kan hvis de vil... men tak, det var også skønt at slippe for alt det fedt...

Anmeld

20. juni 2010

XXSS

Unalisa skriver:

Nej det er det ikke, du øger risikoen for skader og så går der endnu længere før du taber dig.. Din krop skal have mulighed for at restituere sig - du vil ikke få noget ud af at træne hårdt hver dag. Spring en dag eller to over og så på den igen. Eller træn den ene dag ben og den anden dag arme, den trejde dag løb eller hvad du nu har bestemt dig for. Du skal bare ikke træne de samme muskelgrupper!

Og husk at muskler vejer mere end fedt, så formentlig vil du efter et stykke tid også veje det op igen. Det er først reelt at tabe sig, hvis man gør det ordentlig når kroppen er kommet i gang og kosten følger med - så efter en måneds tid vil du nok kunne se resultat. God fornøjelse.

Anmeld

20. juni 2010

XXSS

Yrsa skriver:

Flot du har tabt dig så meget på så kort tid, MEN motionen er lige så vigtig som den sunde kost - både for dine åre, dit hjerte og alt urværket inden i - det gør kosten ikke alene  Men det behøver ikke være knaldhård motion, bare det at røre sig omkring de 30 minutter om dagen

Anmeld

20. juni 2010

Lullaby

Jamen efter jeg begyndte at bruge madlog.dk så taber jeg mig stille og roligt. Mangler dog 4,5 kg så arbejder derudaf

Anmeld

20. juni 2010

Svei

Tanja78 skriver:

Flot du har tabt dig så meget på så kort tid, MEN motionen er lige så vigtig som den sunde kost - både for dine åre, dit hjerte og alt urværket inden i - det gør kosten ikke alene  Men det behøver ikke være knaldhård motion, bare det at røre sig omkring de 30 minutter om dagen

Selvfølgelig...skrev jeg da vidst også...men vægttabet er altså kosten der tager de 80%....og man kan sagtens uden..hvis man er meget tyk, så kan det jo også tit være svært med meget motion.

Anmeld

20. juni 2010

XXSS

Yrsa skriver:

Selvfølgelig...skrev jeg da vidst også...men vægttabet er altså kosten der tager de 80%....og man kan sagtens uden..hvis man er meget tyk, så kan det jo også tit være svært med meget motion.

Helt klart at det kan være svært indtil det værste er smidt no doubt!  Men rent fysisk er det bare også vigtigt at få gjort noget ved motionen - det er min erfaring i hvert fald. Og selvfølgelig kosten ja som hovedfaktor jeg vil nok sige 60 mad - 40 % motion.   Personligt ville min mave ikke kun fungerer med ren kostomlægning - der skal mere til.

Anmeld

20. juni 2010

slettet_7530

Ja indtil nu har jeg jo tabt mig 57 kg plus minus  der mangler stadig 10-15 kg, regner med at være færdig inden jul

De andre har taget 3 år og det har jeg det helt fint med, men inden jul i år kunne jeg godt drømme om at være i mål, synes også de sidste kilo sidder bedre fast end de andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.