Hvor meget skal I tabe og over hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

Fiona78

20 kg "hyggefedt" dvs jeg har ikke været gravid eller noget har bare været et fjols og ladet stå til rent ud sagt vendt det blinde øje til
Det værste er så at jeg jo godt ved jeg ikke bare kan spise som det passer mig men jeg stopper bare ikke før jeg væmmes ved at se mig selv i spejlet over hvor lang tid det skal foregå det med at tabe mig ved jeg ikke, bare jeg taber mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Agnete

Yrsa skriver:

Så er det nok ikke så vigtigt for dig... du skal nok finde din motivation hvis det bliver mere træls at være for stor end det er træls at undvære... og lykken er jo ikke hverken tyk eller tynd, men hvordan man har det... og du lyder glad..

Tja, den har jeg så tænkt lidt over - om det er vigtigt for mig. Det tror jeg faktisk at det er. Så selv om jeg "kun" har tabt 4 kg på 3 uger, skal jeg nok nå i mål. Så satser på 1 kg om ugen i gennemsnit. Så til nytår er jeg i mål. Så vil jeg s** også have et ordentlig nytårsknald og en baby 9 mdr. senere

Anmeld

23. juni 2010

Svei

Agnete skriver:

Tja, den har jeg så tænkt lidt over - om det er vigtigt for mig. Det tror jeg faktisk at det er. Så selv om jeg "kun" har tabt 4 kg på 3 uger, skal jeg nok nå i mål. Så satser på 1 kg om ugen i gennemsnit. Så til nytår er jeg i mål. Så vil jeg s** også have et ordentlig nytårsknald og en baby 9 mdr. senere

Ja..og så kommer det svære bagefter...at holde den skide vægt... held og lykke med det hele..

Anmeld

23. juni 2010

MariaJ

Yrsa skriver:

Jeg skal skal SKAL tabe 5 kilo på den næste måned...skaaaaaallllll.....mon ikke det er realistisk og ved godt jeg har kunne før, men synes de her kilo sidder fast..

Det er nu et år siden at min mave blev lavet og den er bare ikke pæn med de 5 kilo for meget...overvejede at smide før og efterbilleder ind i den tråd her, men da jeg tog et efterbillede blev jeg sgu ked..

Nå, men hvor meget skal I tabe og send lige noget tabervind denne her vej..

Pyh, 5 kg på en måned lyder af meget, men held og lykke med det.

Jeg skal vel egentlig tabe de sidste 3 kg fra graviditeten, men har givet mig selv indtil 1. september før jeg for alvor tager fat på projektet. Vil lige have sommeren til at gå og drive den lidt af, amme og være på barsel før jeg forventer for meget af mig selv.

Maria

Anmeld

23. juni 2010

MariaJ

dorthemus skriver:

Jeg mangler de sidste seks kg af graviditetskiloerne så er jeg nede på det jeg startede med.

Jeg er 39 år så det er ikke realistisk at jeg skal ned og veje det jeg vejede som 25 årig og jeg gider heller leve mit liv med en masse forbud. Så 67 kg er målet

Det er dog svært at leve så sundt som jeg ville...eller bare regelmæssigt når jeg er så træt som jeg hele tiden er i øjeblikket.

Men vil godt igang med at lave situps for maven er blevet blød og dét var den ikke før jeg blev gravid

Ups ja, slapt maveskind er det også blevet til her. Jeg skal også af med tre tilbageværende graviditetskilo på et tidspunkt, men i første omgang er målet også nærmere at blive strammet lidt op og så småt komme i form igen. På sigt vil jeg tilbage til de 64 kg jeg startede på, da jeg blev gravid. Da jeg var 25 vejede jeg 50-55 kg, og det har jeg absolut ingen ambitioner om at komme til at veje igen (var stort set en effekt af livet som studerende, hvor jeg ikke havde råd til at spise andet end havregryn og hvidkål).

Maria

Anmeld

23. juni 2010

Svei

MariaJ skriver:

Pyh, 5 kg på en måned lyder af meget, men held og lykke med det.

Jeg skal vel egentlig tabe de sidste 3 kg fra graviditeten, men har givet mig selv indtil 1. september før jeg for alvor tager fat på projektet. Vil lige have sommeren til at gå og drive den lidt af, amme og være på barsel før jeg forventer for meget af mig selv.

Maria

Det er da vidst ikke så voldsomt...man taber jo hurtigt de to første kilo det var i hvert fald det tempo jeg havde sidst jeg tabte mig...har ikke tålmodighed til at gå og nusse med det...skal det væk, så skal det dælme VÆK..

Held og lykke til dig når du går i gang..

Anmeld

23. juni 2010

dorthemus

MariaJ skriver:

Ups ja, slapt maveskind er det også blevet til her. Jeg skal også af med tre tilbageværende graviditetskilo på et tidspunkt, men i første omgang er målet også nærmere at blive strammet lidt op og så småt komme i form igen. På sigt vil jeg tilbage til de 64 kg jeg startede på, da jeg blev gravid. Da jeg var 25 vejede jeg 50-55 kg, og det har jeg absolut ingen ambitioner om at komme til at veje igen (var stort set en effekt af livet som studerende, hvor jeg ikke havde råd til at spise andet end havregryn og hvidkål).

Maria

Åh ja de glade SU-dage  Synes i det hele taget, at det er lidt af en omvæltning som man ser ud nu efter en graviditet..efter at have nydt forandringen ved at se maven vokse og gå og føle sig strålende, så er der sgutte meget stråleglans over spejlbilledet i øjeblikket  Var på cafe med bebsen for et par dage siden i hængerøv, halvfedtet hår og uden make-up og var egentlig pisseligeglad...det var ALDRIG sket for et år siden

Ligner i det hele taget en brugt karklud i øjeblikket....

Anmeld

23. juni 2010

mamalicious

Aaaaargh ...... 30 kg - gerne i morgen !!...... Kan slet ikke komme igang    Det er ALT for uoverskueligt!!!!!! Vejer mere, end da jeg fødte mine drenge............ og er absolut hverken gravid eller har lige født !!!!!

Bare mægtig glad for mad og kage !!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.