Hvor meget skal I tabe og over hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.921 visninger
57 svar
0 synes godt om
20. juni 2010

Svei

Jeg skal skal SKAL tabe 5 kilo på den næste måned...skaaaaaallllll.....mon ikke det er realistisk og ved godt jeg har kunne før, men synes de her kilo sidder fast..

Det er nu et år siden at min mave blev lavet og den er bare ikke pæn med de 5 kilo for meget...overvejede at smide før og efterbilleder ind i den tråd her, men da jeg tog et efterbillede blev jeg sgu ked..

Nå, men hvor meget skal I tabe og send lige noget tabervind denne her vej..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

Risen

Yrsa skriver:

Jeg skal skal SKAL tabe 5 kilo på den næste måned...skaaaaaallllll.....mon ikke det er realistisk og ved godt jeg har kunne før, men synes de her kilo sidder fast..

Det er nu et år siden at min mave blev lavet og den er bare ikke pæn med de 5 kilo for meget...overvejede at smide før og efterbilleder ind i den tråd her, men da jeg tog et efterbillede blev jeg sgu ked..

Skal tabe min. 20 kilo efter fødselen , som jeg ikke lige ved hvornår er? .. hehe.. Og håber meget på at det kan gøre på max et halvt år, men måske er det for høje forventninger?.. 

Anmeld

20. juni 2010

Svei

Risen skriver:

Skal tabe min. 20 kilo efter fødselen , som jeg ikke lige ved hvornår er? .. hehe.. Og håber meget på at det kan gøre på max et halvt år, men måske er det for høje forventninger?.. 

Næ...tror jeg sagtens du kan...5 kilo om måneden burde man kunne...jeg ved også godt jeg ikke har været lige så hys omkring det jeg spiser som jeg var da jeg tabte mig...så vil man og sætter alt ind, så kan man også...men for pokker de sidste 5 kilo er sgu svære...øv...

Anmeld

20. juni 2010

Risen

Yrsa skriver:

Næ...tror jeg sagtens du kan...5 kilo om måneden burde man kunne...jeg ved også godt jeg ikke har været lige så hys omkring det jeg spiser som jeg var da jeg tabte mig...så vil man og sætter alt ind, så kan man også...men for pokker de sidste 5 kilo er sgu svære...øv...

Ja det er næsten altid de sidste kilo som er svære.. Men du kan jo sagtens, du har gjort så flotte tab og 5 kilo er jo ingenting i forhold til hvad du har præsteret .. Hep hep !  ...  Hvordan vil du tabe dem? Helt væk med sukker osv? eller har du en super kur? 

Anmeld

20. juni 2010

Svei

Risen skriver:

Ja det er næsten altid de sidste kilo som er svære.. Men du kan jo sagtens, du har gjort så flotte tab og 5 kilo er jo ingenting i forhold til hvad du har præsteret .. Hep hep !  ...  Hvordan vil du tabe dem? Helt væk med sukker osv? eller har du en super kur? 

Håber jeg kan sparke mig selv hårdt nok til at komme af med de sidste...er røget to kilo, så egentlig mangler jeg bare tre kilo nu...men de sidder bare fast. Jeg skærer bare alt det unædige væk og så plejer det at virke...for to år siden var jeg ude i det samme....op og ned i vægt.. men bare om at stoppe op efter få kilo og så stramme op..

Anmeld

20. juni 2010

dorthemus

Jeg mangler de sidste seks kg af graviditetskiloerne så er jeg nede på det jeg startede med.

Jeg er 39 år så det er ikke realistisk at jeg skal ned og veje det jeg vejede som 25 årig og jeg gider heller leve mit liv med en masse forbud. Så 67 kg er målet

Det er dog svært at leve så sundt som jeg ville...eller bare regelmæssigt når jeg er så træt som jeg hele tiden er i øjeblikket.

Men vil godt igang med at lave situps for maven er blevet blød og dét var den ikke før jeg blev gravid

Anmeld

20. juni 2010

Halbschön

Yrsa skriver:

Jeg startede for nogle måneder siden... Desværre gik det i stå pga. manglende overskud.. Så nu starter jeg igen imorgen.. Påny og ny start i fitnesscenteret.. Hvad min idealvægt er ved jeg egentlig ikke helt, men jeg tænker at jeg skal tabe mig ca. 30-40kg.. Jeg skal på ferie i november, og der håber jeg på at være nået et godt stykke ;-)

..................................tabervind i din retning Yrsa ;-)

Anmeld

20. juni 2010

Svei

Renée88 skriver:

Jeg startede for nogle måneder siden... Desværre gik det i stå pga. manglende overskud.. Så nu starter jeg igen imorgen.. Påny og ny start i fitnesscenteret.. Hvad min idealvægt er ved jeg egentlig ikke helt, men jeg tænker at jeg skal tabe mig ca. 30-40kg.. Jeg skal på ferie i november, og der håber jeg på at være nået et godt stykke ;-)

..................................tabervind i din retning Yrsa ;-)

Tak...og rigtig meget i lige måde....og jeg er helt sikker på du sagtens kan have smidt den største del inden november..

Held og lykke...

Anmeld

20. juni 2010

Svei

dorthemus skriver:

Jeg mangler de sidste seks kg af graviditetskiloerne så er jeg nede på det jeg startede med.

Jeg er 39 år så det er ikke realistisk at jeg skal ned og veje det jeg vejede som 25 årig og jeg gider heller leve mit liv med en masse forbud. Så 67 kg er målet

Det er dog svært at leve så sundt som jeg ville...eller bare regelmæssigt når jeg er så træt som jeg hele tiden er i øjeblikket.

Men vil godt igang med at lave situps for maven er blevet blød og dét var den ikke før jeg blev gravid

jeg synes det er flot du orker det nu...jeg kom først i gang efter amning...før havde jeg ikke energi og min krop ville heller ikke samarbejde.

For mig er det helt realistisk at veje som da jeg var 17 år gammel selvom jeg er 35 år, har aldrig forstået den der med at man skal være tykker efter man er blevet mor..det er min idealvægt jeg søger...at passe på resten af livet er et valg og en forudsætning, hvis ikke jeg vil ende som en hval igen, sådan er det bare som førovervægtig.

God tabervind herfra..

Anmeld

20. juni 2010

Halbschön

Yrsa skriver:

Tak...og rigtig meget i lige måde....og jeg er helt sikker på du sagtens kan have smidt den største del inden november..

Held og lykke...

Tusind tak ;-) Tror bare det er dig jeg skal skrive til når jeg virkelig trænger til et skub i rumpen.. ;-)

Hvordan beregner du din idealvægt??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.