Har lige en lille kommentar, selvom jeg ikke helt ved, hvor meget, jeg vil tabe mig, da jeg er blevet gravid (igen, hehe).. - Men før denne graviditet (er ca. 14 uger henne) manglede jeg 3-4 kg fra min første (9 mdr. gammel datter). Og de sidder dæleme godt fast, skulle jeg hilse og sige!
Men altså, det med, at jeg manglede 3-4 kg er egentlig nyt. Eller det er det ikke, men min opfattelse af det er ny. Førhen manglede jeg nemlig 8 kg, og ændringen til de 3-4 kg skyldes ikke vægttab, MEN at jeg har ændret holdning.
Det gik en dag op for mig, at den vægt, jeg gik og ønskede mig, var den vægt, jeg havde, da jeg var 20! Come on, det er for rigtig mange af os ikke videre realistisk eller sundt. Jeg har i hvert fald selv først fået mine kvindekurver (her snakker jeg runde hofter og mere markeret talje) i løbet af mine 20'ere, - og sådan noget skal da veje lidt! Og det gør da bare slet ingenting.
Ved ikke, om det her indlæg giver mening for andre end mig selv, men jeg mener bare, at vi skal passe på med at jagte idealer fra fortiden, men se på, hvad vores mål er nu i forhold til - og i balance med - den hverdag, vi nu engang befinder os i.
Vi skal være sunde og passe på os selv, men vi skal dæleme ikke alle ligne teens. Det la'r vi teenagerne om, ik'? ;-)
Kram til alle baby-gudinder herinde!
Anmeld