Mening om pircing i tungen (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

CarinaSB

Ja det kan du godt .. jeg har selv haft piercing i tungen .. min røg bare ud fordi at den øverste kugle faldt ud .. og så fik jeg ikk staven i .. nu har jeg en piercing i underlæben .. og den er jeg super glad for ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Sommerfuglelarven

Kropsudsmykning gør ikke en til en værre (eller bedre) forældre en alle andre - det er så gammeldags at slå ned på det, og hallo, vi lever altså i år 2010

Jeg har selv piercing i tungen, navlen og to i næsen - og jeg drømmer om et par stykker mere - jeg har også to tatoveringer, og der kommer helt sikkert flere til, endda store og synlige!

Folk ligger meget sjældent mærke til min tungepiercing (den i navlen vises aldrig frem), faktisk tog det min svigerfamilie 5 år før de lå mærke til den - og jeg kan sagtens række tunge uden at folk ser den!

Anmeld

16. juni 2010

NinaNymannMadsen

har svaret ja. for hvis man gerne vil ha en og har penge til det og tør det så skal man da også uanset om man er mor eller ej. nogen kan godt li pircinger jo.

jeg har selv overvejet at få lavet den jeg havde i navlen igen, og senere hen i tatoo af en eller anden art.

Anmeld

16. juni 2010

Tulle28

Jeg har svaret nej, men det er nu ikke så om meget om man kan have det når man er mor - jeg synes det er SÅ ucharmerende og noget der hører 90'erne til. Det er bare min mening

Knus Tulle

Anmeld

16. juni 2010

Becks

Jeg har selv én i tungen.. Jeg fik den daq jeg var 14, så har haft den i 12 år.. Når jeg får børn, vil jeg ikke tage den ud pga moar titlen..

Pt er den ude, men det er fordi jeg får nok af den nogen gange, og når jeg så vil have den i igen, putter jeg den bare i..

Min tandlæge kan ikke se slid eller andre skader på mine tænder pga af piersingen..

Så jeg siger go for it, hvis det er det du har lyst til, så gør det.. Bare husk at finde et sted, som er sikre med deres hygiejne..

Anmeld

16. juni 2010

Margorie

Njaaj.. Både og. Det hænger nok sammen med at jeg havde en som teenager og det er noget jeg synes hører til når man er 16-18 år.. Tilgengæld er det vildt sjovt og fedt at have en tungepircing- jeg elskede min. Har faktisk fortrudt jeg tog den ud mange gange, for jeg skal dælme ikke igennem at have lavet den igen + ja det ser sku ufikst ud til voksne Men hvis du ønsker dig en så spring ud i det, den kan jo sagtens tages ud uden at andre kan se arret- med mindre du rækker meget tunge

Anmeld

16. juni 2010

Majeha

JA selvfølgelig kan du da det, selvom du er mor. Jeg har selv 4-6 synlige piercinger i ansigtet + en i tungen, og er en super god mor.

Har ofte sort hår og går næsten kun i sort tøj, men er aldrig blevet vurderet/betvivlet i min rolle som mor udfra det. Så en lille uskyldig en i tungen burde ikke få folk til at se dine moderegenskaber anderledes.

Og hvis folk har et problem med mit udseende, er jeg egentlig hamrende ligeglad, da jeg selv ved, jeg er en god mor. Sådan burde alle (mødre) have det

Anmeld

16. juni 2010

Majeha

Forresten, så er jeg 25 år, så er ikke ligefrem teenager mere, og synes sagtens man kan udsmykke sin krop, selvom man ikke er ung.

Anmeld

16. juni 2010

mor 2010

JA fra mig  Jeg har selv piercing i tungen og navlen og har ikke tænkt mig at tage nogle af dem ud pga min graviditet. Jeg er rigtig glad for mine, og vil gerne ha et par stykker mere (kun pga kæresten ikk er helt enig at jeg ikk har fået i næsen, endnu). Jeg har også 2 tattoveringer og har tænkt mig at få et par stykker mere når jeg har født, bare små nogle.

Piercinger, tattoos, vilde frisurer og andet ændrer INTET på det at være en god mor.
Min egen mor fik sin første tattoo da hun var omkring 50 år, hun har nu et par stykker og har også fået en næsepiercing. Var først lidt i chok, da jeg ikke havde forestillet mig det var noget for hende, men synes det er vildt sejt hun endelig har fået det lavet da det viste sig hun havde haft lyst til det i mange år. Ingen ser anderledes på hende fordi hun har fået det lavet.

Det med tandskader pga tungepiercing har jeg ikke oplevet noget som helst af, og hvis man er bange for det kan man købe bløde kugler til den

Anmeld

16. juni 2010

Majeha

mor 2010 skriver:

JA fra mig  Jeg har selv piercing i tungen og navlen og har ikke tænkt mig at tage nogle af dem ud pga min graviditet.

Havde også i navlen, men den var jeg nødt til at tage ud i slutningen af graviditeten, da min navle begynte at bule ud. Ellers ville jeg risikere at få et stort grimt ar, eller værre, at huden ville sprække.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.