Mening om pircing i tungen (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

Maddox

Har stemt JA...

Du kan da sagtens have en piercing selvom du er mor

Men kan sagtens følge dine tanker omkring det - Jeg har en, som jeg fik lavet for 10 år siden (og så er det her man begynder at føle sig gammel ) Inden jeg fik børn, tænkte jeg også, at når jeg blev mor skulle den ud! Nu er min datter snart 7 år og jeg er stadig ikke klar til at skulle undvære den...

Jeg har i al den tid jeg har haft min, kogt (sterilliseret) staven ca. en gang om mdr. + at jeg ofte skyller munden med mundskyllevand (Listerine). For som flere nævner, kan der samle sig et hav af bakterier i sådan en fætter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

L-Mortil3

Jeg har haft det i tungen siden jeg var 16, og den sidder der endnu

Jeg synes ikke jeg er mindre mor af den grund

Anmeld

15. juni 2010

Mutti2B

Baagøe skriver:

Mor eller ikke mor, men jeg synes generelt, at det er ret klamt med en tungepiercing - sorry to say, Louise

Anmeld

15. juni 2010

roenlund

Jeg siger JA for det er noget du selv styrer

Jeg har nu haft min i 12år (uhh jeg er gammel ) og troede egentlig at jeg ville tage den ud når jeg blev gravid, men jeg kan bare ikke gøre det... den er så stor en del af mig. Den jeg har i brystet ryger jo nok nu her, da jeg ikke kan forestille mig at man kan amme med sådan en og så er det jo til "skade" for barnet men det er den i tungen jo ikke.

Jeg troede faktisk oprindeligt at jeg ville tage dem ud når jeg blev færdig som lærer (er bla. idrætslærer) da jeg tænkte at det kunne man ikke have... men sådan er verden jo idag, ansvarlige voksne kan godt have piercinger og tatoveringer

undskyld det blev lidt langt

Mvh Mia

Anmeld

15. juni 2010

Riksen

Jeg har stemt nej, da jeg synes piercinger i tunge og øjenbryn er grimme. Men altså... det er jo bare min mening, så hvis du ønsker en piercing i tungen, så go nuts Man skal gøre det, der gør en glad, og det er da ligegyldigt om du er mor eller ej.

Anmeld

15. juni 2010

*Sofie*

Seføli ka man være piercet når man er mor ! Lissom at man os ka være tatoveret når man er mor.
Jeg er en sucker for kropsudsmykning. Jeg sys det er så smukt og facinerende.
Jeg er selv piercet i over- og underlæben (har haft mange fler !) og har to tatoveringer (fler på vej )
så go for it ! Bare husk at vælg en god piercer

Anmeld

15. juni 2010

Silvermist1

Selvfølge kan man have piercing i tungen, selvom man er mor. Om man har lyst til en piercing i tungen eller ej, afhænger udelukkende om man selv har lyst til det eller ej.

Personligt synes jeg ikke at det er flot, ihvertfald ikke til mig selv.

Vi er skønne mødre på hver vores måde, og hvor er det skønt og befriende. I min verden findes der ingen regler om det "rigtige" mor-udseende. Har du lyst til en piercing i tungen, så go for it

Anmeld

15. juni 2010

ekzunz

Baagøe skriver:

Mor eller ikke mor, men jeg synes generelt, at det er ret klamt med en tungepiercing - sorry to say, Louise

Knus Linda

Helt enig

Jeg har dog stemt ja - for selvfølgelig kan man det - men jeg synes bestemt ikke at man burde.

Anmeld

15. juni 2010

slettet_7530

Jeg har stemt nej, men det er mere fordi jeg er ikke tilhænger af at man ødelægger sine tænder, og musklerne i tungen ved at få sat en stav elelr ring i.

Blot min mening

(dem jeg kender der har en læsper også)

Anmeld

15. juni 2010

Stumpen

Jeg har stemt ja, jeg har en og har haft den i 7 år efterhånden og jeg hverken stammer, læsper, har infektioner eller tandskader, så gør det, hvis du lyster det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.