Mening om pircing i tungen (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

Moaaar <3

Stumpen skriver:

Jeg har stemt ja, jeg har en og har haft den i 7 år efterhånden og jeg hverken stammer, læsper, har infektioner eller tandskader, så gør det, hvis du lyster det

Enig !!

Jeg har kun hørt tandlæger snakke om at man kan skade sine tænder men aldrig set eller hørt nogen snakke om deres tænder har været skadet pga en tungepiercing.

Som der blev skrevet tidliger, hvis du leger lidt voldsomt med din piercing kan du godt ramme dine tænder men altså du finder hurtigt ud af det IKKE er rart når du rammer en af dine tænder, synes jeg hvertfald ikke.

Jeg har haft min tungepiercing i 7år og har ingen tandskader, og der går længe før folk opdager jeg har en.
Det er for min egen skyld jeg har den og ikke får at vise den til andre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså jeg har jo en piercing i tungen og har haft den i 14 år Og jeg er da moar... Men jeg havde da aldrig tænkt på at jeg skulle være moar, den gang jeg fik den lavet

Jeg vil så sige, at jeg da jeg blev ældre tog jeg mine synlige piercinger ud (bortset fra tungen, da folk ikke lige ser den med det første), fordi jeg var træt af at blive dømt på mit udseende. Men det har ikke noget med moderskab eller lignene at gøre, for mit vedkommende

Dit barn vil jo elske og acceptere hvordan du ser ud uanset

Anmeld

16. juni 2010

L-Mortil3

Vil da lige tilføje at jeg hverken har haft infektioner, læsper eller har fået tandskader af min

GO FOR IT

(Skidtet kan jo altid pilles ud som flere, og du selv siger )

Anmeld

16. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg er personligt ikke til piercinger - synes det hører teenageårene til, og i det hele taget synes jeg ikke der er noget mere frastødende, end at se på en der sidder og "leger" med sin piercing i tungen fremme

Det at du er mor, synes jeg ikke er nogen hindring. Hvis du godt kan lide det, og synes at det ser smart ud, hvorfor så ikke bare gøre det?

Anmeld

16. juni 2010

Tropez

Hejsa man kan sagtens have en pircing og så være mor min veninde havde det til at starte med hun fjernede den af andre grund, jeg har stadig min og lad mig sige de små babyer elsker den og vil meget gerne lege med den hvis de fik lov de er vildt facineret og man kan underholde dem i timevis bare ved at række tunge

så jeg siger bare go fo it

Lene

Anmeld

16. juni 2010

june1987

ja det er jo ikke ens udsmykkninger der gør en til en god mor, jeg har feks i øjenbrynet og i hagen 

Anmeld

16. juni 2010

CamillaSoefelt

Jeg har stemt JA fordi det synes jeg sagtens at man kan have... Har iøvrigt selv..;0).

Anmeld

16. juni 2010

Corn

Jeg har stemt ja, har selv haft i mange år, men tog den ud, fordi jeg mistænkte den for at forringe emaljen på mine tænder... Det gjorde den så ikke, men nu synes jeg at jeg er et andet sted i livet, end den tid hvor jeg fik den.

Begge mine drenge kan huske at jeg havde den, så det er ingen hindring.

Min var iøvrigt ikke særlig synlig, (havde kendt min kæreste i 3-4 år før hans søster og hendes kæreste opdagede den) og jeg har været til flere jobsamtaler med den i, og fået jobbet... Men jeg har heller aldrig "leget" med den, det gør jeg ikke med nogen af de smykker jeg på kroppen

Anmeld

16. juni 2010

twinboys

Smiler da det kom frem var jeg en af de første der fik det lavet... Den har været ude 1 gang og det var da jeg skulle have akut kejsersnit... ´Bagefter kom den i igen og jeg ser mig hverken som en dårligere eller bedre moar med den...

Jeg føler mig bar uden... Men det er jo en vane, så ville jeg have den ud gjorde jeg det...

En sidegevinst med den i er når man er intim med sin mand... Min mand nyder den, men han kunne jo også undvære...

Jeg er super glad for min og mange ved slet ikke at jeg har en... Men går jo heller ikke og rækker tunge til folk...

Så få du den endelig bare lavet...

Majbritt

Anmeld

16. juni 2010

Mum33

Ja man kan .... men ville aldrig gøre det. Syntes det sender et useriøst signal.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.