Mening om pircing i tungen (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

B&J

jeg må jo nød til af skrive ja for jeg har en selv og har haft den i 9 år såå griner bare klø på men spis masser af isterninger så falder den hurtiger ned gør det i en lille uge og drik ikke sodavan den første dag det kom jeg til av av av men måske også bare mig... men det tog en uge for mig af den faldt ned.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Tusinde tak for de hurtige svar.
Jeg har længe ville have den, men har aldrig fået taget mig sammen. Men tænker også bare tit at det sq bare er noget der skal springes ud i, og som der nævnes: Den kan jo bare tages ud igen.. Såh tror sq jeg bare skal få det gjort. Uh..

Anmeld

15. juni 2010

VNB

jeg har svaret ja. jeg har en, og den har jeg da ihvertfald ikke tænkt mig at pille ud når jeg blir mor...

Men kan godt forstå din tankegang... har selv tænkt over om det blev for "hårdt" at have som mor... tror det er fordi vi har et billede af en mor som vores mødre så ud... og deres generation var ikke piercet... men NU er det jo helt normalt...  

en piericing i tungen er jo heller ikke den mest synlige... kun når man skal række tunge af barnet  og den er nok ligeglad med om det sidder en bette kugle der.

so GO FOR IT hvis du har lyst til det vil jeg sige

Anmeld

15. juni 2010

B&J

Dot D skriver:

Jeg har skrevet "ja" for det kan man vel. Jeg synes ikke selv at det er pænt og kan nok kun se det negative i det, at det kan ødelægge tænderne. Men derfor er det jo din egen sag og jeg kender altså flere mødre, der har. Ville bare ikke selv have en, og husk, du kan altid tage den ud igen

jeg vil lige fortælle mig er sat sådan den ikke røre mine tænder fik vildt ros af min tandlæge jeg var nok bare heldig

Anmeld

15. juni 2010

Dot D

jeg vil lige fortælle mig er sat sådan den ikke røre mine tænder fik vildt ros af min tandlæge jeg var nok bare heldig

Har godt hørt at flere sætter den så den ikke rammer, men har set en del tandsæt med slidskader efter én og det var ikke et kønt syn

Anmeld

15. juni 2010

B&J

Dot D skriver:

Har godt hørt at flere sætter den så den ikke rammer, men har set en del tandsæt med slidskader efter én og det var ikke et kønt syn

har jeg også og det er ikke kønt... men mange klirre den også mod tænderne fordi de vil vise den frem...

Anmeld

15. juni 2010

Lou87

Jeg har stemt JA..

Har selv en og har ikk i sinde og tage den ud pga jeg bliver mor snart.. En piercing er, eller skal være sys jeg, en personlig ting og ikk noget man gør for andre og herved er der ikke noget forkert i det. Førhen var piercinger og tattoos meget "beskidt" osv.. og man forbandt det som regel kun med sømænd eller bøller.. Tiderne har skiftet siden da og det burde folks holdninger også gøre.

Som sagt har jeg selv i tungen, men ville tage den ud hvis min tandlæge sagde den ødelagde mine tænder mere end nødvendigt (hvilket han endnu ikk har gjort, men mange går også og leger med den ved og køre den rundt på tænderne, det nok også lidt dumt!) Ligelgedes havde jeg navlepiercing, som dog er taget ud til dels for scanningerne, men også pga den strammede... og har så en lille næsepiercing også og den blir da også forsat i ) Udover piercinger har jeg også 8 tattoos.. dog ingen decideret tydelige ned af armene eller lign, ikk fordi jeg har noget mod det... Men synes det flot når det kan være diskret... og de er også en del af mig og klart ikk den sidste jeg har fået på trods af min snart kommende titel som mor Men igen, for at slutte af... så længe du gør det for din egen skyld kan jeg ikk se nogen grund til du sku lade vær. Den skader jo slet ikk dit barn på nogen måde, piercing og/eller tattoos præger jo ikk på nogen måde hvor højt du vil elske den lille guldklump og andres meninger, er jo bare en holdning til det... så go for it.. held og lykke og husk og ha masser af is og suppe den første tid, specielt hvis din tunge hæver som en kartoffel som min hihi

Anmeld

15. juni 2010

frk Jensen

Caroline86 skriver:

Åh nej, der fik jeg et sjovt billede i hovedet ser for mig at piercingen bliver skudt afsted midt i et nys... hæhæ

det gjorde den næsten også...

jeg tænkte hvor hulan er den ring lige henne? Den lå så i snot papiret.. .

Anmeld

15. juni 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Tror vidst jeg skal springe ud i det. går det helt galt blir den taget ud igen. Men jeg synes sq det frækt. (intet med det intime) men synes det er ret feed med sådan en :s

Anmeld

15. juni 2010

XXSS

Jeg har skrevet nej, men det skyldes ikke mor-titlen.. Jeg synes bare overhovedet ikke at det er lækkert og det er jo nærmest en dille mange mange har efterhånden.. Men nej tak herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.