Jeg har stemt JA..
Har selv en og har ikk i sinde og tage den ud pga jeg bliver mor snart.. En piercing er, eller skal være sys jeg, en personlig ting og ikk noget man gør for andre og herved er der ikke noget forkert i det. Førhen var piercinger og tattoos meget "beskidt" osv.. og man forbandt det som regel kun med sømænd eller bøller.. Tiderne har skiftet siden da og det burde folks holdninger også gøre.
Som sagt har jeg selv i tungen, men ville tage den ud hvis min tandlæge sagde den ødelagde mine tænder mere end nødvendigt (hvilket han endnu ikk har gjort, men mange går også og leger med den ved og køre den rundt på tænderne, det nok også lidt dumt!) Ligelgedes havde jeg navlepiercing, som dog er taget ud til dels for scanningerne, men også pga den strammede... og har så en lille næsepiercing også og den blir da også forsat i
) Udover piercinger har jeg også 8 tattoos.. dog ingen decideret tydelige ned af armene eller lign, ikk fordi jeg har noget mod det... Men synes det flot når det kan være diskret... og de er også en del af mig og klart ikk den sidste jeg har fået på trods af min snart kommende titel som mor
Men igen, for at slutte af... så længe du gør det for din egen skyld kan jeg ikk se nogen grund til du sku lade vær. Den skader jo slet ikk dit barn på nogen måde, piercing og/eller tattoos præger jo ikk på nogen måde hvor højt du vil elske den lille guldklump
og andres meninger, er jo bare en holdning til det... så go for it.. held og lykke og husk og ha masser af is og suppe den første tid, specielt hvis din tunge hæver som en kartoffel som min
hihi
Anmeld