Mening om pircing i tungen (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan man have/få lavet pircing i tungen når man er mor?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.618 visninger
54 svar
0 synes godt om
15. juni 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Hva synes du?
Vil vildt gerne have pircing i tungen, men nu er jeg blevet i tvivl mht at være mor:s Kan man godt tillade sig og få det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

3xM

Jeg havde da jeg fik Marcus og indtil han var 3 år, grunden til jeg tog den ud var bestemt ikke fordi han var til men en opration hvor den skulle ud og har siden hen bare ikke syntes jeg ville igen-men ikke fordi jeg har mor titlen

Anmeld

15. juni 2010

Dot D

Jeg har skrevet "ja" for det kan man vel. Jeg synes ikke selv at det er pænt og kan nok kun se det negative i det, at det kan ødelægge tænderne. Men derfor er det jo din egen sag og jeg kender altså flere mødre, der har. Ville bare ikke selv have en, og husk, du kan altid tage den ud igen

Anmeld

15. juni 2010

frk Jensen

LouiseVous skriver:

Hva synes du?
Vil vildt gerne have pircing i tungen, men nu er jeg blevet i tvivl mht at være mor:s Kan man godt tillade sig og få det??

altså... jeg farver stadig mit hår orange, sort eller rødt... jeg er moar, men derfor behøver jeg ikke være klippet i page og have leverpostejs farvet hår...

jeg havde næse piercing da min søn blev født, men den faldte ud en dag hvor jeg var mega snottet... og jeg kunne ikke få stoppet den i hullet igen..

så JA det kan du godt...

kram

Anmeld

15. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej søde!

Jeg har stemt nej... Ikke fordi jeg ikke synes man kan have den som moar, men fordi jeg synes det er en skidt idé generelt Jeg kan bare ikke se bort fra hvor meget tænderne kan blive ødelagt, risikoen for infektioner osv, men det er nok bare mig der er sart

Hvis du gerne vil have én skal du da bare gøre det!!! Den kan altid ryge ud igen, når du ikek gider mere!

Go for it

(og så håber jeg i øvrigt at I har det rigtig godt?)

Knuser

Anmeld

15. juni 2010

Mira0911

Det er noget man selv bestemmer... Det er et egets valg...

Om man er mor eller ej, er ligemeget.. Synes jeg... Jeg får ALDRIG lavet sådan en... Er skrækslagende..

Anmeld

15. juni 2010

saxa

Har stemt JA, jeg har selv en, som jeg fik lavet da jeg var 16.. Og den er altså ikke blevet pillet ud, bare fordi jeg er mor.. Hvorfor skulle du ikke kunne det?

Anmeld

15. juni 2010

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg havde piercing i tungen da jeg var yngre, men tog den ud da jeg fik mit første barn. Jeg syntes bare ikke det var passende for en mor at have piercing i tungen, ved ikke hvorfor.

Men hvis du har lyst til det synes jeg helt klart du skal gøre det

Anmeld

15. juni 2010

Pige2009

Mor eller ikke mor, men jeg synes generelt, at det er ret klamt med en tungepiercing - sorry to say, Louise

Knus Linda

Anmeld

15. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mor6473 skriver:

altså... jeg farver stadig mit hår orange, sort eller rødt... jeg er moar, men derfor behøver jeg ikke være klippet i page og have leverpostejs farvet hår...

jeg havde næse piercing da min søn blev født, men den faldte ud en dag hvor jeg var mega snottet... og jeg kunne ikke få stoppet den i hullet igen..

så JA det kan du godt...

kram

Åh nej, der fik jeg et sjovt billede i hovedet ser for mig at piercingen bliver skudt afsted midt i et nys... hæhæ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.