Mening om pircing i tungen (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

mor 2010

Majeha skriver:

Havde også i navlen, men den var jeg nødt til at tage ud i slutningen af graviditeten, da min navle begynte at bule ud. Ellers ville jeg risikere at få et stort grimt ar, eller værre, at huden ville sprække.

Jeg har fundet en 'gravide' navle piercing der skulle kunne gi sig. Men frygter os min navle kommer til at bule ud så jeg må ta den ud. Men tror sagtens jeg vil ku få piercingen i når først jeg har født, så satser ikke på jeg mister den helt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Majeha

Smart nok

Anmeld

16. juni 2010

Ansemusen

Jeg har stemt ja, selvom jeg synes det er rigtig grimt med piercing i tungen. Men det har bestemt intet med mor-titlen at gøre! Jeg har selv en piercing i navlen, en lille sten i næsen og en i øret!

Anmeld

16. juni 2010

Ansemusen

mor 2010 skriver:

Jeg har fundet en 'gravide' navle piercing der skulle kunne gi sig. Men frygter os min navle kommer til at bule ud så jeg må ta den ud. Men tror sagtens jeg vil ku få piercingen i når først jeg har født, så satser ikke på jeg mister den helt

Jeg tog hurtigt min navlepiercing ud. Hullet voksede overhovedet ikke sammen og nu sidder den i igen  Tag den evt. i en sjælden gang imellem bare for at tjekke at det ikke vokser sammen.

Anmeld

16. juni 2010

Kvindemin

Selvfølgelig kan man få sådan en når man er mor, man kan vel alt ???
Men jeg syntes det er det mest usexede og ustilede, og specielt til en mor

Men sådan er vi jo så forskellige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.