Sort arbejde??? skidt eller ok??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2010

CamillaT89

Yrsa skriver:

Jeg har forklaret hvad jeg mener, hvilket du kan læse i foregående indlæg.

Og nej, vi er ikke enige og bliver det ikke...vil finde min seng.

Sov godt så. Men jeg gad nu stadig godt høre svaret på det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Svei

ct skriver:

Sov godt så. Men jeg gad nu stadig godt høre svaret på det. 

Jeg har svaret, sveske...og nat nat...irriterer mig jeg ikke har hele natten til det her... men har tre alt for friske drenge i morgen tidlige, et møde og en eksamensopgave der skal fikses...så...

Anmeld

14. juni 2010

Laulund87

forældre-til-Asta skriver:

Du kan ikke sammenligne sort arbejde med at køre for stærkt.. For så lægger du jo bare op til en diskussion.. Så kan vi jo finde mange ting.

Men synes sort arbejde er ok.. Og dem der vil bruge deres weekender og fritid på at tjene ekstra penge.. VÆRSGO

Anmeld

14. juni 2010

Svei

14. juni 2010

N&J

Yrsa skriver:

Men at mange andre gør noget, er det med til at gøre det ok...at mange bryder loven, gør det vel ikke bedre...der er også mange der gører for stærkt, er det også ok?

Jeg benytter mig ikke at sortarbejde...nej.

Sort arbejde er at bryde loven, og det er i bund og grund det du ikke mener man bør.. ikke????

Hvad så når man går overfor rødt, downloader en sang, spiser med beboer, til tros for at det pædagogiske måltid er afskaffet, men du har glemt din mad og der er rigeligt, som ellers var blevet smidt lige i skraldespanden (okey det sidste er blot fyringsgrund) men resten er jo ulovligt, er du ALDRIG gået over for rødt????

Anmeld

14. juni 2010

Svei

N&J skriver:

Sort arbejde er at bryde loven, og det er i bund og grund det du ikke mener man bør.. ikke????

Hvad så når man går overfor rødt, downloader en sang, spiser med beboer, til tros for at det pædagogiske måltid er afskaffet, men du har glemt din mad og der er rigeligt, som ellers var blevet smidt lige i skraldespanden (okey det sidste er blot fyringsgrund) men resten er jo ulovligt, er du ALDRIG gået over for rødt????

Jeg synes at man skal overholde loven.

Anmeld

14. juni 2010

N&J

Yrsa skriver:

Jeg tror som det ville koste mere for samfundet at opgive 100kr end de ville få ind i skattekroner...men håndværkere kan altså let tjene 2-3000kr på en weekend og på en måned bliver det dælme mange penge og det er der altså mange mange håndværkere der benytter sig af...

Så er det okey, fordi beløbet de snyder for er større.. er det ikke en smule selvmodsigende???

Anmeld

14. juni 2010

Svei

Over and out og nat nat....mine børn er helt sikkert lykkelige for der findes sortarbejde pt. God debat til alle der der gider...jeg lukker og slukker herfra mit ydmyge hjem. Nat nat....

Anmeld

14. juni 2010

CamillaT89

Yrsa skriver:

Jeg har svaret, sveske...og nat nat...irriterer mig jeg ikke har hele natten til det her... men har tre alt for friske drenge i morgen tidlige, et møde og en eksamensopgave der skal fikses...så...

Ikke på hvad forskellen er, og hvor grænsen så skal gå jo.

Men så er der jo bare endnu en dag imorgen

Anmeld

14. juni 2010

CamillaT89

N&J skriver:

Så er det okey, fordi beløbet de snyder for er større.. er det ikke en smule selvmodsigende???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.