Yrsa skriver:
Jeg synes at man skal overholde loven.
Men ... lad mig sige det på den her måde, jeg er 100% overbevist om at du på et eller andet tidspunkt har brudt loven, såsom at være gået over for rødt, ejer en brændt cd/dvd, ellers kunne det måske tænkes at det i hvert fald var i huset og derfor også med din tilladelse..
Men er enig med dig i den betragtning at vi bør overholde loven, da vi ikke kan forvente at børn og unge spiller efter spillereglerne hvis vi ikke selv gør det (men for mig er det dog et mere dårligt eksempel at gå over for rødt (fordi børn og unge ser det) end det er at lave sort arbejde (hvor de sjældent står og ser efter lønseddelen) (er næsten godt klar over at vi ikke er helt enige, men det handlere mere for mig om at være det bedste eksempel jeg kan være, men selvfølgelig begår jeg også fejl.. ligesom de fleste mennesker) begge dele er ulovligt og bør undgås, men kan ikke helt forstå hvorfor du er sådan efter håndværkeren, der er da mange grupper hvor der snydes/laves ulovligheder, og vi skal vel overholde ALLE love, ikke kun dem der er bekvemmelige.. selvom jeg tvivler på alle - overholder alle love, så mener jeg istedet vi bør bestræbe os på det..
til slut vil jeg sige at jeg ikke forstår forskellen på om jeg, faglært pædagog går ud og servere til en fest og får en sjat penge for det end hvis tjeneren tager samme tjans og får penge for det??? det forstod jeg ikke en meters penge af... 
Anmeld