Pigetøj til salg i str. 62-86. OBS NYT FRA 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
26. august 2010

Maria.

Maise skriver:

helt ok, du kan jo bare vende tilbage næste måned evt

Der kommer tøj på i str. 74 om et par uger, regner jeg med, så kan det være der er lidt igen.

Okay.. Du må gerne skrive til mig når du ligger str. 74 på - det er egentlig det jeg er på udkig efter, da jeg har en masse i str. 68 allerede..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

dorthemus

Kære Maise

Jeg har mistet overblikket så er nr. 12 og 18 der stadig??

Anmeld

26. august 2010

Maise

dorthemus skriver:

Kære Maise

Jeg har mistet overblikket så er nr. 12 og 18 der stadig??

jep de er der stadig. jeg sletter løbende både tekst og billeder på det der er solgt.

Anmeld

26. august 2010

Maise

Maria. skriver:

Okay.. Du må gerne skrive til mig når du ligger str. 74 på - det er egentlig det jeg er på udkig efter, da jeg har en masse i str. 68 allerede..

Det gør jeg, har en masse forskelligt nemlig-super fint.

Anmeld

26. august 2010

dorthemus

Maise skriver:

jep de er der stadig. jeg sletter løbende både tekst og billeder på det der er solgt.

Altså sutsko og katvig heldragt?  Hvad tænker du i pris?

Anmeld

26. august 2010

Maria.

Maise skriver:

Det gør jeg, har en masse forskelligt nemlig-super fint.

Super!

Anmeld

26. august 2010

Maise

dorthemus skriver:

Altså sutsko og katvig heldragt?  Hvad tænker du i pris?

ja præcis de to. hmmmm bum bum 50-, for sko og 40-, for dragten?? Altså 90 plus porto??

Anmeld

26. august 2010

dorthemus

Maise skriver:

ja præcis de to. hmmmm bum bum 50-, for sko og 40-, for dragten?? Altså 90 plus porto??

Hvornår brugte din datter sutskoene...jeg ved slet ikke hvad den str. dækker over

Tænker lige...

Anmeld

26. august 2010

Maise

line melias mor skriver:

hun er snart 9 måneder. hendes far er også meget lav så det er ham hun har det fra tror jeg hehe. er du gal din pige er laaang og lidt tyk hihi. men hellere for tykke end for tynde. Melia vejede 10 kg inden hun begyndte sådan rigtig på fast føde og hun har tabt 1,5 kg så vi har været glade for at hun havde noget at tabe af

jo tusind tak jeg glæder mig til første scanning.tænker ikke så meget over det som med prinsessen,syntes jeg har hovedet fyldt lige nu men det kommer jo nok når man når derhen ad

det er pædagogstudiet jeg havde aldrig troet jeg skulle komme i gang med en uddannelse men der sker meget når man får børn

nååå det blev lidt langt sorry og til jer andre køb køb køb det kan varmt anbefales.

rigtig god aften. knus herfra

ER du interreseret i rainbowblusen, den du har bukser til?? jeg har den i str74 og sælger den gerne til dig

Anmeld

26. august 2010

Maise

dorthemus skriver:

Hvornår brugte din datter sutskoene...jeg ved slet ikke hvad den str. dækker over

Tænker lige...

til hun var omkring 5 mdr. evt mål runas fod. indvendig mål er ca. 9,7 cm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.