Pigetøj til salg i str. 62-86. OBS NYT FRA 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1. februar 2011

Lou87

Maise skriver:

ups ja var lige lidt hurtig der. her er de to.

Nu var jeg nær li en tant for hurtig .. !
Godt jeg havde nået at se dit brugernavn, for fik klikket væk fra annoncen og så kan man jo altså ikk bare li finde den igen
Men godt jeg ku huske navnet ..

NÅ men til sagen ..

Hvad skal du ha for de 2 så ? Synes næsten ikk jeg tør tage de andre, da hun er rimelig lang i bentøjet.. så den ene cm gør en del!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Maise

Lou87 skriver:

Nu var jeg nær li en tant for hurtig .. !
Godt jeg havde nået at se dit brugernavn, for fik klikket væk fra annoncen og så kan man jo altså ikk bare li finde den igen
Men godt jeg ku huske navnet ..

NÅ men til sagen ..

Hvad skal du ha for de 2 så ? Synes næsten ikk jeg tør tage de andre, da hun er rimelig lang i bentøjet.. så den ene cm gør en del!

hmmmm meget mærkeligt. Fik lige lagt den blomsteret ovenpå den anden og altså den er mindre end den stribet, skørt for når jeg måler dem er de lige lange, fatter det ikke. nå men jeg tænker at den blomsteret nok bliver for lille til din pige, men at du gerne må få den stribet gratis hvis du bare selv betaler porto som er på 22-,

Anmeld

1. februar 2011

merle2010

Maise skriver:

kunne Ida T dragterne have interesse??

ja kunne godt have interesse for ida t dragterne.. men ville gerne have lidt andet med osse, da jeg ellers synes det er for dyrt i porto.. hvad har du tilbage i 86??

Anmeld

1. februar 2011

Maise

ja kunne godt have interesse for ida t dragterne.. men ville gerne have lidt andet med osse, da jeg ellers synes det er for dyrt i porto.. hvad har du tilbage i 86??

jeg har lidt bluser og andre heldragter i 86 tilbage, prøv at kigge på billederne og teksten om der skulle være noget af interesse. Der er bla. katvig bluse, idat bluse, 2 heldragter fra katvig og 1 fra molo, samt et tullesæt fra urban elk m. brune elefanter. ja porto er latterlig dyrt. er det kun de to ida T dragter du vælger koster det 33-, (sendt som maxibrev og b-port) Clara ligger imellem 80-86, så er ikke begyndt at sælge ud endnu for alvor af str. 86 ellers. det bliver først til efteråret.

Anmeld

1. februar 2011

Lou87

Maise skriver:

hmmmm meget mærkeligt. Fik lige lagt den blomsteret ovenpå den anden og altså den er mindre end den stribet, skørt for når jeg måler dem er de lige lange, fatter det ikke. nå men jeg tænker at den blomsteret nok bliver for lille til din pige, men at du gerne må få den stribet gratis hvis du bare selv betaler porto som er på 22-,

Haha - ja det lyder sku lidt mærkeligt
Men det er da rigtig pænt af dig! Det vil jeg da meget gerne.

Gider du sende dit konto nr i en PB; så overfører jeg med det samme

Anmeld

1. februar 2011

Maise

Lou87 skriver:

Haha - ja det lyder sku lidt mærkeligt
Men det er da rigtig pænt af dig! Det vil jeg da meget gerne.

Gider du sende dit konto nr i en PB; så overfører jeg med det samme

har sendt dig en pb

Anmeld

6. februar 2011

Maise

merle2010 skriver:

var du interreseret i Ida T dragterne ?? vil gerne betale halvdelen af porto for dem hvis du ikke ville have andet.

mvh Maise

Anmeld

6. februar 2011

merle2010

Maise skriver:

var du interreseret i Ida T dragterne ?? vil gerne betale halvdelen af porto for dem hvis du ikke ville have andet.

mvh Maise

er interesseret, men har desværre ikke pengene 

Anmeld

7. februar 2011

Maise

merle2010 skriver:

er interesseret, men har desværre ikke pengene 

øv øv, men du siger bare til hvis du pludselig har

Anmeld

15. februar 2011

Maise

oooooooooooooooooooooop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.