Pigetøj til salg i str. 62-86. OBS NYT FRA 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
26. august 2010

Maise

LauraLW skriver:

Hov havde ikke set det sidste du skrev.

Synes ikke det er slemt med fnuller overhovedet :-) Er sikker på at vi bliver rigtig glade for dem.

Hmm tænker lige. - Synes den er SÅ fin, men er bange for at hun ikke kan bruge den så længe :-(

ja det er lige det, men ellers kan du jo altid sælge den videre ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

LauraLW

Maise skriver:

ja det er lige det, men ellers kan du jo altid sælge den videre ;-)

Ja, det er selvfølgelig rigtig nok hehe. Tænker lige lidt :-)

Anmeld

26. august 2010

LauraLW

Maise skriver:

og skønt navn iøvrigt, foreslog manden det den anden dag hvis vi får en pige mere. og han kunne godt lide det. men nu har min svigerinde brændt sig varmt på det, hun skal føde til dec.

Tak!

Ja, vi ELSKER det navn! Det var bare så rigtigt, og det passer perfekt til hende :-)

Øv at de "snupper" det, er de sikre, eller er det bare noget de snakker om?

Anmeld

26. august 2010

Maise

dorthemus skriver:

Hvad siger du til 100 kr. incl. porto?

Nåhh hvor synd  Tror også vi står midt i et tigerspring i øjeblikket..suuuk!

Forstår det bare ikke helt, for hun er 13 uger nu og blev født 4 dage over termin så burde det ikke være overstået??  Men kors det er hårdt i øjeblikket...hun har SÅ svært ved at finde ro og falde i søvn. Var ellers blevet så god til at sove; lange lure om dagen og sov i sin egen seng om aftenen. Men nu vil hun INTET, andet end hænge på mig og tude  Jeg er ved at gå ud af mit gode skind!

100incl. det kan vi godt aftale. har du stadig mine kontooplysninger?? åhh ja men tigerspring kan jo vare i flere uger. kan godt huske 12 ugers springet. clara ville heller ikke sove. jeg måtte lægge hende i lift igen fordi verden var blevet for stor til hende -på siden med kluden ( altså skærme hende) det hjalp meget.  Det var der at kluden kom ind i billedet.og hun elsker den stadig. synes on and off at de har de tudeture hele tiden. er også ved at brænde sammen for tiden pga. de tænder og så skriger hun efter mig bare jeg går ud af rummet. tror sep. angst har sneget sig ind, åhh. men er ved at trappe ned i amning, kører fint nogle dage og andre ikke. men hun tager flaske til natten, åhh så når manden har lært at lægge hende har jeg frihed igen, ihvertfald et par timer, åhhh.

Anmeld

26. august 2010

Maise

LauraLW skriver:

Tak!

Ja, vi ELSKER det navn! Det var bare så rigtigt, og det passer perfekt til hende :-)

de snakker om det og filucca, men det er sgu en is har jeg sagt og driller hende med at sådan en kusine vil vi ikke have.

Anmeld

26. august 2010

Maise

LauraLW skriver:

Ja, det er selvfølgelig rigtig nok hehe. Tænker lige lidt :-)

bare ok du ;-)

Anmeld

26. august 2010

Maise

Maise skriver:

de snakker om det og filucca, men det er sgu en is har jeg sagt og driller hende med at sådan en kusine vil vi ikke have.

men hun driller også mig for får vi en dreng skal han hedde Arthur. enten hader man det eller elsker det.

Anmeld

26. august 2010

Maise

LauraLW skriver:

Tak!

må skynde mig i seng, skal op og amme i nat og hun står op 6.30. svarer i morgen tidlig hvis du skriver. god nat.

Anmeld

26. august 2010

Maise

dorthemus skriver:

Hvad siger du til 100 kr. incl. porto?

Nåhh hvor synd  Tror også vi står midt i et tigerspring i øjeblikket..suuuk!

Forstår det bare ikke helt, for hun er 13 uger nu og blev født 4 dage over termin så burde det ikke være overstået??  Men kors det er hårdt i øjeblikket...hun har SÅ svært ved at finde ro og falde i søvn. Var ellers blevet så god til at sove; lange lure om dagen og sov i sin egen seng om aftenen. Men nu vil hun INTET, andet end hænge på mig og tude  Jeg er ved at gå ud af mit gode skind!

jeg hopper i seng. skal op og amme i nat og hun står op ca. 6.30, såå skal lige nå  lidt søvn. skriver i morgen tidlig hvis du svarer.til dig og det flotte job som mor du gør alene, du skulle have en pris

Anmeld

26. august 2010

dorthemus

Maise skriver:

100incl. det kan vi godt aftale. har du stadig mine kontooplysninger?? åhh ja men tigerspring kan jo vare i flere uger. kan godt huske 12 ugers springet. clara ville heller ikke sove. jeg måtte lægge hende i lift igen fordi verden var blevet for stor til hende -på siden med kluden ( altså skærme hende) det hjalp meget.  Det var der at kluden kom ind i billedet.og hun elsker den stadig. synes on and off at de har de tudeture hele tiden. er også ved at brænde sammen for tiden pga. de tænder og så skriger hun efter mig bare jeg går ud af rummet. tror sep. angst har sneget sig ind, åhh. men er ved at trappe ned i amning, kører fint nogle dage og andre ikke. men hun tager flaske til natten, åhh så når manden har lært at lægge hende har jeg frihed igen, ihvertfald et par timer, åhhh.

Tak Maise, du redder mig hver gang! Selvfølgelig er verden blevet for stor...dohh Idag har vi puttet sammen et par timer efter babysvøm fordi hun ikke ville/kunne sove uden at jeg lå og holdt hende i hånden...får vildt dårlig samvittighed over, at jeg blev irriteret på hende  Og nu sover hun igen på sofaen ved siden af mig og ligger og græder i søvne engang imellem, det lille nor

Jo jeg må stadig have dine oplysninger. Overfører i morgen, nu må jeg i seng

Knus Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.