Maise skriver:
100incl. det kan vi godt aftale. har du stadig mine kontooplysninger?? åhh ja men tigerspring kan jo vare i flere uger. kan godt huske 12 ugers springet. clara ville heller ikke sove. jeg måtte lægge hende i lift igen fordi verden var blevet for stor til hende -på siden med kluden ( altså skærme hende) det hjalp meget. Det var der at kluden kom ind i billedet.og hun elsker den stadig. synes on and off at de har de tudeture hele tiden. er også ved at brænde sammen for tiden pga. de tænder og så skriger hun efter mig bare jeg går ud af rummet. tror sep. angst har sneget sig ind, åhh. men er ved at trappe ned i amning, kører fint nogle dage og andre ikke. men hun tager flaske til natten, åhh så når manden har lært at lægge hende har jeg frihed igen, ihvertfald et par timer, åhhh.
Tak Maise, du redder mig hver gang!
Selvfølgelig er verden blevet for stor...dohh
Idag har vi puttet sammen et par timer efter babysvøm fordi hun ikke ville/kunne sove uden at jeg lå og holdt hende i hånden...får vildt dårlig samvittighed over, at jeg blev irriteret på hende
Og nu sover hun igen på sofaen ved siden af mig og ligger og græder i søvne engang imellem, det lille nor 
Jo jeg må stadig have dine oplysninger. Overfører i morgen, nu må jeg i seng 
Knus Dorthe
Anmeld