Pigetøj til salg i str. 62-86. OBS NYT FRA 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. august 2010

line melias mor

Maise skriver:

ha ha bette skid. og jeg troede min pige var kort. hvor gammel er hun ?? og tillykke med spiren hvad er det for et studie du er kommet ind på?? og tillykke har sendt dig PB.

hun er snart 9 måneder. hendes far er også meget lav så det er ham hun har det fra tror jeg hehe. er du gal din pige er laaang og lidt tyk hihi. men hellere for tykke end for tynde. Melia vejede 10 kg inden hun begyndte sådan rigtig på fast føde og hun har tabt 1,5 kg så vi har været glade for at hun havde noget at tabe af

jo tusind tak jeg glæder mig til første scanning.tænker ikke så meget over det som med prinsessen,syntes jeg har hovedet fyldt lige nu men det kommer jo nok når man når derhen ad

det er pædagogstudiet jeg havde aldrig troet jeg skulle komme i gang med en uddannelse men der sker meget når man får børn

nååå det blev lidt langt sorry og til jer andre køb køb køb det kan varmt anbefales.

rigtig god aften. knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Maise

line melias mor skriver:

hun er snart 9 måneder. hendes far er også meget lav så det er ham hun har det fra tror jeg hehe. er du gal din pige er laaang og lidt tyk hihi. men hellere for tykke end for tynde. Melia vejede 10 kg inden hun begyndte sådan rigtig på fast føde og hun har tabt 1,5 kg så vi har været glade for at hun havde noget at tabe af

jo tusind tak jeg glæder mig til første scanning.tænker ikke så meget over det som med prinsessen,syntes jeg har hovedet fyldt lige nu men det kommer jo nok når man når derhen ad

det er pædagogstudiet jeg havde aldrig troet jeg skulle komme i gang med en uddannelse men der sker meget når man får børn

nååå det blev lidt langt sorry og til jer andre køb køb køb det kan varmt anbefales.

rigtig god aften. knus herfra

uhh ja hun må da have været tyk, ja de må hellre være lidt for tykke end for tynde, men en grænse er der jo også.

Det er altid noget specielt 1 gang og selvom man er glad 2 gang også, har man jo prøvet det og har også travlt med den man har i forvejen. Nok meget sundt, for man er da noget oppe og køre 1 gang man skulle have barn - forståligt nok.

Bliver spændende hvad køn det bliver.

Ja ny verden vi er i, det ændre ligesom ens perspektiv på tingene, men da dejligt at det gjorde dig klar til at studere.

Tak for anbefalingen.

maise

Anmeld

23. august 2010

Maise

lululupo skriver:

tænker lige!!!!

hej igen. tænkte om du stadig er interreseret, for jeg vil gerne forhandle hvis det er

Anmeld

23. august 2010

LauraLW

Er bodyerne på billede 24 solgt? Hvis ikke, hvad koster de så?

Laura

Anmeld

23. august 2010

Maise

Er bodyerne på billede 24 solgt? Hvis ikke, hvad koster de så?

Laura

Kun de kortærmede er solgt. Du kan få dem til 25-, pr. stk. Altså 100-, for de 4 langærmede, plus porto som er 38-,.

hvad siger du til det?

mvh maise

Anmeld

23. august 2010

LauraLW

Maise skriver:

Kun de kortærmede er solgt. Du kan få dem til 25-, pr. stk. Altså 100-, for de 4 langærmede, plus porto som er 38-,.

hvad siger du til det?

mvh maise

Det er en aftale. Det er str 80 ik? Og de er slidte men ingen huller etc?

Laura

Anmeld

23. august 2010

Maise

Det er en aftale. Det er str 80 ik? Og de er slidte men ingen huller etc?

Laura

ja de er str. 80, har vaskefnuller, men ikke huller og pletter. de har stadig mange gode timer i sig. sender dig et pb med mine kontooplysninger.

Anmeld

23. august 2010

LauraLW

Maise skriver:

ja de er str. 80, har vaskefnuller, men ikke huller og pletter. de har stadig mange gode timer i sig.

Super. sender du en pb med kontonr, så overfører jeg med det samme.

Laura

Anmeld

23. august 2010

lululupo

Maise skriver:

hej igen. tænkte om du stadig er interreseret, for jeg vil gerne forhandle hvis det er

Har fået håndjern på af manden, tsk tsk han siger hun har for meget tøj!!! Mænd

Men det er nogle skønne ting du har!

Anmeld

23. august 2010

Maria.

Hej

Jeg er interesseret i:

3: Hugin og mugin kjole i 68 i bomuld. har været brugt 1 gang.

4: Bombibitt smækbukser i 68, brugt få gange. 

10: Natdragter fra pippi og mads og mette, str. 68 aldrig brugt.har været for varmt.

Har du en god pris?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.