Pigetøj til salg i str. 62-86. OBS NYT FRA 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
26. august 2010

Maise

Maise skriver:

ER du interreseret i rainbowblusen, den du har bukser til?? jeg har den i str74 og sælger den gerne til dig

hun bruger 17/18 nu og er 8mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

LauraLW

Nr 1, er den stor i str? Og hvad koster den mon?

(Og tak for bodyerne, de er super fine og til en god pris:-))

Laura

Anmeld

26. august 2010

dorthemus

Maise skriver:

til hun var omkring 5 mdr. evt mål runas fod. indvendig mål er ca. 9,7 cm.

Jeg har målt tidligere idag...de er 8 cm så det er fint nok. Hvad tror du portoen bliver...og har du besluttet dig for om I kommer på søndag?

Anmeld

26. august 2010

Maise

dorthemus skriver:

Jeg har målt tidligere idag...de er 8 cm så det er fint nok. Hvad tror du portoen bliver...og har du besluttet dig for om I kommer på søndag?

ja tror vi melder fra denne gang, tænderne er på vej i overmunden og hun har mange skrigeture, spiser skørt on and off. og vi havde en kedelig tur hjem fra lyngby den anden dag hvor hun skreg så meget hun gispede efter vejret og fråede om munden. måtte tage hende op mens vi kørte. det kan jeg jo ikke på motorvejen bare sådan lige.

hmmm ville ellers bare så gerne. og så fornemmer jeg et tigerspring på vej. hun går ind i uge 35 i morgen (tigerspring uge 37) tror ikke hun kan rumme så mange børn/voksne og larm. er bange for det vil ende i skrig og skrål og så er vejen til korsør lang.

men vil meget gerne mødes med dig og runa en dag.

jeg kan sende det for 22-,

Anmeld

26. august 2010

Maise

Nr 1, er den stor i str? Og hvad koster den mon?

(Og tak for bodyerne, de er super fine og til en god pris:-))

Laura

nej Norlie er ikke kendt for at lave store størrelser, men den er i elastisk strik, hvis man kan sige det sådan - super lækker. har selv 3 mere i andre størrelser og farver. men min pige brugte den til hun var næsten 6 mdr. og der vejede hun 8 kilo.

hmm prisen hmmm hvad siger du til 75 ?? og selv tak ja håber de er ok selv om de har vaskefnuller.

Anmeld

26. august 2010

LauraLW

Maise skriver:

nej Norlie er ikke kendt for at lave store størrelser, men den er i elastisk strik, hvis man kan sige det sådan - super lækker. har selv 3 mere i andre størrelser og farver. men min pige brugte den til hun var næsten 6 mdr. og der vejede hun 8 kilo.

Ok. Vilma er 5 mdr nu og bruger 62/68 - sidste gang hun blev målt, her for et par uger siden, der hed det 67 cm og 7,4 kg...

Øv... lyder det ikke lidt risky?

Anmeld

26. august 2010

Maise

LauraLW skriver:

Ok. Vilma er 5 mdr nu og bruger 62/68 - sidste gang hun blev målt, her for et par uger siden, der hed det 67 cm og 7,4 kg...

jo det ville jeg mene. ellers tjek trendsales. der har jeg købt de andre jeg har til omkring 200-, stykket brugte. koster 499 fra nye.

Anmeld

26. august 2010

dorthemus

Maise skriver:

ja tror vi melder fra denne gang, tænderne er på vej i overmunden og hun har mange skrigeture, spiser skørt on and off. og vi havde en kedelig tur hjem fra lyngby den anden dag hvor hun skreg så meget hun gispede efter vejret og fråede om munden. måtte tage hende op mens vi kørte. det kan jeg jo ikke på motorvejen bare sådan lige.

hmmm ville ellers bare så gerne. og så fornemmer jeg et tigerspring på vej. hun går ind i uge 35 i morgen (tigerspring uge 37) tror ikke hun kan rumme så mange børn/voksne og larm. er bange for det vil ende i skrig og skrål og så er vejen til korsør lang.

men vil meget gerne mødes med dig og runa en dag.

jeg kan sende det for 22-,

Hvad siger du til 100 kr. incl. porto?

Nåhh hvor synd  Tror også vi står midt i et tigerspring i øjeblikket..suuuk!

Forstår det bare ikke helt, for hun er 13 uger nu og blev født 4 dage over termin så burde det ikke være overstået??  Men kors det er hårdt i øjeblikket...hun har SÅ svært ved at finde ro og falde i søvn. Var ellers blevet så god til at sove; lange lure om dagen og sov i sin egen seng om aftenen. Men nu vil hun INTET, andet end hænge på mig og tude  Jeg er ved at gå ud af mit gode skind!

Anmeld

26. august 2010

LauraLW

Maise skriver:

hmm prisen hmmm hvad siger du til 75 ?? og selv tak ja håber de er ok selv om de har vaskefnuller.

Hov havde ikke set det sidste du skrev.

Synes ikke det er slemt med fnuller overhovedet :-) Er sikker på at vi bliver rigtig glade for dem.

Hmm tænker lige. - Synes den er SÅ fin, men er bange for at hun ikke kan bruge den så længe :-(

Anmeld

26. august 2010

Maise

LauraLW skriver:

og skønt navn iøvrigt, foreslog manden det den anden dag hvis vi får en pige mere. og han kunne godt lide det. men nu har min svigerinde brændt sig varmt på det, hun skal føde til dec.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.