Vis mig dit skrigende barn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bayze skriver:

Nej jeg synes også et par store Mojhitos (og ti smøger) er en LAAAANGT bedre præmie. Og så skal taberens mand passe vinderens skrigeballon mens vi fyrer den af

Nu har Niklas så lagt sig i fosterstilling - han synes vidst ikke det er en god ide

Amatør enhver kan da tage sutten - jeg regner så sandelig med at få bonuspoints for engagment og målrettehed! VINDERMENTALITET

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

DK

Tæller et billede af et virkeligt vredt og pissed off-barn?

Det var mormor der var kommet til at tisse på sukkermaden, så der var NO MERCY. Os andre regner hun jo med laver fejl af og til. Men mormor? Never!!! Hun havde det sure fjæs en hel eftermiddag, he he...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juni 2010

Moderator

DK skriver:

Tæller et billede af et virkeligt vredt og pissed off-barn?

Det var mormor der var kommet til at tisse på sukkermaden, så der var NO MERCY. Os andre regner hun jo med laver fejl af og til. Men mormor? Never!!! Hun havde det sure fjæs en hel eftermiddag, he he...

HELLIGE MAKREL hvor ser hun olm ud  Hvordan blev Mormor dog nognsinde tilgivet???

Anmeld

6. juni 2010

DK

Rosa skriver:

HELLIGE MAKREL hvor ser hun olm ud  Hvordan blev Mormor dog nognsinde tilgivet???

Mormor er vel mormor og blev tilgivet til sidst. Det var fordi at mormor havde taget en af de der skilifte liiige før os, og det skulle hun ikke have gjort!!!! tsk tsk tsk...

Anmeld

6. juni 2010

Moderator

DK skriver:

Mormor er vel mormor og blev tilgivet til sidst. Det var fordi at mormor havde taget en af de der skilifte liiige før os, og det skulle hun ikke have gjort!!!! tsk tsk tsk...

Hvad tænkte hun dog på Arrh Momse - kom lige ind i kampen!

Anmeld

6. juni 2010

DK

Rosa skriver:

Hvad tænkte hun dog på Arrh Momse - kom lige ind i kampen!

Præcis!!!

hvordan går det hos jer? Brug for lidt jedi-mindtrick??

Anmeld

6. juni 2010

L.J.L

Bayze skriver:

HA HA HA - jeg ørler af grin!! Men jeg mener nu dette billede hører til i tråden "Hvis mig din morgensure gamle mand"

Det er bare overhovedet heller ikke til at stå for når den sure mund opstår haha. Det må se noget sjovt ud herhjemme når Lauritz bliver sur og mor og far bare griner af ham, men det er nu svært andet

Anmeld

6. juni 2010

Moderator

DK skriver:

Præcis!!!

hvordan går det hos jer? Brug for lidt jedi-mindtrick??

Aaaaarh du kommer lige en halv time for sent

Anmeld

6. juni 2010

Tullebobs

Bayze skriver:

Ha ha - ja moren siger noget i stil med "Jamen hvad sker der!!" fordi han bare så umotiveret gik fuldstændig flitsbueamok efter lige at være vågnet stille og roligt og have fået mad, så BANG!!!!!!!!

Vi har ellers lige haft sådan en fin uge hvor jeg gav kolik-diagnosen fingeren, men nu synes jeg sgu godt nok vi kører i den gamle rille igen. Ikke sådan lange skrigeture, men bare utilpashed og klynken i rigtig meget af hans vågne tid.

Det er jo hårdt, men heldigvis tager jeg noget lettere på det nu end i starten. Jeg ved jo der ikke er noget galt med ham, han har ikke ondt og det går over igen. Jeg er simpelthen så glad for at jeg fik bestilt det hæfte hjem du anbefalede, det har ændret meget for mig

Ja gu er det hårdt!  Det kan undre én nogle gange, hvordan man skal klare det, men det gør man jo gang på gang. Men kolikbørn er sgu ikke for sjov. Det er nok også derfor, der er 4 1/2 år mellem mine unger - vi skulle lige samle mod inden det evt gik løs igen. Lillebror har ikke kolik, men er da bestemt heller sådan en lille bebs, der bare ligger og plirer med øjene og aldrig siger noget. Han har temperament - god knows fra hvem

Er ellers ikke fan af ordsprog men her kommer alligevel lige et: den tid der går godt kommer ikke skidt tilbage

Ærgerligt at den gamle spiller igen - men jeg er glad for at hæftet har hjulpet, jeg synes også selv at det giver mange svar og punkterer div. myter.

Knus og godaften fra Trine som lige har babset en pylret baby i sænk!

Anmeld

6. juni 2010

dorthemus

HAHAHAHAHAAA hvor det det bare en sjov tråd, Rosa  Skønne skønne billeder af de små hystader..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.