Vis mig dit skrigende barn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2010

JustAnotherName

Her er også lige et billede af Bianca. Fra dengang da hun var nyfødt og blev gennemtjekket af sygeplejersken. Det syntes hun IKKE ret godt om!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

linselouise skriver:

Her er ham den allerdejligste trold, Lauritz

Hahaha.. Hvor er han  skøn!!

Stine og Lisa.

Anmeld

6. juni 2010

Lone Jakobsen

sjov tråd. sku lede lidt, mem her er de. læg mærke til storebrors ansigt...han er ikke vild med situationen

Anmeld

6. juni 2010

Tullebobs

Her kan vi også være med/p>

Anmeld

6. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
trunte89 skriver:

Her er min lille mokke.

Hahahaha hvor er det godt det med hånden inden i munden - hun ser virkelig ud som om hun er ved at eksplodere af raseri Skøn unge!!!

Anmeld

6. juni 2010

Moderator

BlyViol skriver:

hahaha fed tråd... bidrager gerne!! 

første gang jeg skulle skifte pigebarnet, blev hun NOGET sur farmand havde taget sig af hende de første 2-3 døgn, så hvad skal mor blande sig for ligespludselig

Uuuha Lækker bebs ellers!!!! Men jeg kan lige forestille mig hvordan den situation har været emd lyd på

Rosa - med skrigeballon på 3.time og en mand der ligeså stille ser mere og mere død ud i øjnene... suuuk...

Anmeld

6. juni 2010

Bayze

linselouise skriver:

Her er ham den allerdejligste trold, Lauritz

HA HA HA - jeg ørler af grin!! Men jeg mener nu dette billede hører til i tråden "Hvis mig din morgensure gamle mand"

Anmeld

6. juni 2010

Moderator

Bayze skriver:

Pga skrigende bebs har jeg ikke hænderne fri til at tage billeder af skrigende bebs, derfor ligger jeg ikke inde med en hel billedserie, selvom der er rigeligt med skrig og skrål

Har dog et enkelt liggende på lager

Som det måske kan ses er han iført en badekåbe, han har lige været i bad. Moren havde tænkt "hmm, måske det hjælper på skrigeriet med et beroligende bad?" NOOOOT!!

Arhmen jeg EEEEELSKER det billede Han er ca. 2 millibar fra at blive til Hulken!!!!

Anmeld

6. juni 2010

MORJESPERSEN

Jeg fandt lige dette... det er Amalie der skriger skal lige se om jeg ikke kan finde lidt flere billeder... syndes de smiller på dem alle...

Anmeld

6. juni 2010

Moderator

MORJESPERSEN skriver:

Jeg fandt lige dette... det er Amalie der skriger skal lige se om jeg ikke kan finde lidt flere billeder... syndes de smiller på dem alle...

Hihi, Laura ser ud som hun har fået tics af skrigeriet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.