Vis mig dit skrigende barn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.650 visninger
82 svar
0 synes godt om
6. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Inspireret af brevveksling med Bayze om vores lækre og udfordrende kolikunger som skriger en hel del i forhold til målt babygennemsnit, så opfordrer jeg jer hermed til at vise JERES skrigeballoner og tudeprinser og -prinsesser frem Og man må altså godt grine!!!

Her er min egen som kan skrige sig op fra 0 til 100 på 2 sekunder ved en tabt sut... I visse tilfælde taber han helt pusten og ligger bare og spræller indtil han pludselig hiiiiver luft ned i lungerne og sætter i et vrål af dimensioner

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

LinLin

Årh den "stikker" jeg(/David)

Anmeld

6. juni 2010

Malene84

Rosa skriver:

Inspireret af brevveksling med Bayze om vores lækre og udfordrende kolikunger som skriger en hel del i forhold til målt babygennemsnit, så opfordrer jeg jer hermed til at vise JERES skrigeballoner og tudeprinser og -prinsesser frem Og man må altså godt grine!!!

Her er min egen som kan skrige sig op fra 0 til 100 på 2 sekunder ved en tabt sut... I visse tilfælde taber han helt pusten og ligger bare og spræller indtil han pludselig hiiiiver luft ned i lungerne og sætter i et vrål af dimensioner

HAHAHAHA... jeg eeeeelsker at du har taget billeder af det, det skal han nok elske dig for, når han bliver ældre  (konfirmationssange osv). Vidste ikke han havde kolik - øv - vi døjer godt nok også med mange maveproblemer herhjemme. Jeg ser om jeg ikke kan fange dem i skrål..

Anmeld

6. juni 2010

Moderator

Mor til David skriver:

Årh den "stikker" jeg(/David)

HAHAHAHAAAA Ja OKAY!!! Hvor er han herlig Skøn unge!!!!

Anmeld

6. juni 2010

Moderator

Malene84 skriver:

HAHAHAHA... jeg eeeeelsker at du har taget billeder af det, det skal han nok elske dig for, når han bliver ældre  (konfirmationssange osv). Vidste ikke han havde kolik - øv - vi døjer godt nok også med mange maveproblemer herhjemme. Jeg ser om jeg ikke kan fange dem i skrål..

ååårh ja - dobbeltskrål

Jojo, han bøvler rigtig meget med luft i maven, vokseværk og så er han et barn med temperament, så der er gang i den i timevis hver dag herhjemme

Men du må snart lave en billedtråd med dine små - vil jo gerne følge med inden de skal afsted på efterskole

Anmeld

6. juni 2010

Maise

det er vist det eneste billed jeg lige kan finde hvor hun er pææææ nt træt af sin mor der vil kysse, hmm må da få taget nogle skrige billeder.

Anmeld

6. juni 2010

Maise

;-)

Anmeld

6. juni 2010

N&J

Nu er det godt nok ved at være noget tid siden (heldigvis) men her er min skrigende unge..

Jeg har "et par" billedeserier, som hun kan kigge på når hun bliver ældre.. 

Anmeld

6. juni 2010

Mette.

Her er et styks skrigende Emilie - Heldigvis sker det ikke så tit

Anmeld

6. juni 2010

Corn

Fantastisk ide... Og klart bevis på, at det hele ikke er fryd og gammen

Træls at jeg ikke har så gamle billeder af de store liggende på denne com... Så I må vente til baby3 kommer ud, om ikke så længe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.