Vis mig dit skrigende barn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2010

Risen

HEHEHE ! Godt du skriver i overskriften at det er skrigende børn.. Det kunne godt se ud til at de laver noget andet nogle af dem ! thihi.. 

Men kære er de ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

L-Mortil3

Hahaha ...

Sikke nogle sure bejser

Her er 3 MEGET sjældne billeder, Liam bliver ellers tit bundhysterisk (ca. 3 timer hver dag ) Det er dog sjældent der forefindes billeder af seancen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juni 2010

bagger26

Uhh her har jeg også lidt billeder hihi..

1. billede af Mads, blev sur over han ikke måtte få kameraet.

2. billede Sofia kunne ikke lide at prøve sommerhat..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
bagger26 skriver:

Uhh her har jeg også lidt billeder hihi..

1. billede af Mads, blev sur over han ikke måtte få kameraet.

2. billede Sofia kunne ikke lide at prøve sommerhat..

Hahaha - hvor er du tarvelig sådan at drille med kameraet

Anmeld

6. juni 2010

trunte89

Rosa skriver:

Hahahaha hvor er det godt det med hånden inden i munden - hun ser virkelig ud som om hun er ved at eksplodere af raseri Skøn unge!!!

Hehe, ja, det ser lidt voldsomt ud

Tak

Anmeld

6. juni 2010

Valle81

Hold nu op hvor er det bare en monster sjov og hyggelig tråd - og trods alle de skrigende ansigter - så har i jo de smukkeste og skønneste børn:0)

Jeg har faktisk endnu ikke fået taget et af Anton, hvor han er ret utilfreds, såmåtte i albummene og finde af Asta:0) Det var faktsik svært - har ikke rigtig nogen. Fandt to - og så faldt jeg over to som viser hvordan hun næsten altid er - fuld af grin:0) Billeder hvor hun griner er vist 3 år gamle - mener hun er 3 1/2 på billeder:0)

Beklager at kvaliteten af billeder ikke er så gode - havde dem ikke digitalt - så måtte scanne:0)

Anmeld

6. juni 2010

Silvermist1

Haha, sikke nogle skønne OG skrigende unger I har.

Jeg vil gerne bidrage med nogle skrigebilleder af mine prinsesser, Isabella på 3 år og Victoria på 8 måneder

Isabella skriger, juni 2007

Isabella skriger, marts 2008

Victoria skriger, maj 2010

Anmeld

6. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Silvermist skriver:

Haha, sikke nogle skønne OG skrigende unger I har.

Jeg vil gerne bidrage med nogle skrigebilleder af mine prinsesser, Isabella på 3 år og Victoria på 8 måneder

Isabella skriger, juni 2007

Isabella skriger, marts 2008

Victoria skriger, maj 2010

Haha - jeg elsker at hun ligger der i sin fine prinsessekjole - og så bare skråler sig fuldstændig rød i kammen Lækre tøser du har!!!

Anmeld

6. juni 2010

Silvermist1

Haha - jeg elsker at hun ligger der i sin fine prinsessekjole - og så bare skråler sig fuldstændig rød i kammen Lækre tøser du har!!!

Haha, netop. Mange tak

Anmeld

6. juni 2010

Bayze

Tullebobs skriver:

Ja gu er det hårdt!  Det kan undre én nogle gange, hvordan man skal klare det, men det gør man jo gang på gang. Men kolikbørn er sgu ikke for sjov. Det er nok også derfor, der er 4 1/2 år mellem mine unger - vi skulle lige samle mod inden det evt gik løs igen. Lillebror har ikke kolik, men er da bestemt heller sådan en lille bebs, der bare ligger og plirer med øjene og aldrig siger noget. Han har temperament - god knows fra hvem

Er ellers ikke fan af ordsprog men her kommer alligevel lige et: den tid der går godt kommer ikke skidt tilbage

Ærgerligt at den gamle spiller igen - men jeg er glad for at hæftet har hjulpet, jeg synes også selv at det giver mange svar og punkterer div. myter.

Knus og godaften fra Trine som lige har babset en pylret baby i sænk!

Ha ha - sidder også med den store flaske i spalten på Anthon nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.