Vis mig dit skrigende barn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

SHERO

Tjah, Selvom elias skriger helt vildt, blir han altid stille når han ser kameraet, så det her er det tætteste på skrig jeg har... :-D

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

bagger26

Tullen85 skriver:

Tjah, Selvom elias skriger helt vildt, blir han altid stille når han ser kameraet, så det her er det tætteste på skrig jeg har... :-D

Hold nu op, hvor er han dejlig.. Specielt det sidste billed er jo fantastisk hehe...

Anmeld

7. juni 2010

SHERO

bagger26 skriver:

Hold nu op, hvor er han dejlig.. Specielt det sidste billed er jo fantastisk hehe...

Maange tak.. Jah han er vildt dejlig...

Anmeld

7. juni 2010

LauraLW

Her er lidt af skrigeskinken...

det første da hun var 1 uge, det næste her fra i går (ca. 10 uger)

Anmeld

7. juni 2010

LISBETH:-)

Jeg har kun dette billede af en skrigende Elina.

Hun skreg da hun kom ud, og så skreg hun da hun fik taget hæl prøve. Ellers har hun ikke haft en eneste skrige tur. Håber det fortsætter 

Anmeld

7. juni 2010

Vingummien

Rosa skriver:

Inspireret af brevveksling med Bayze om vores lækre og udfordrende kolikunger som skriger en hel del i forhold til målt babygennemsnit, så opfordrer jeg jer hermed til at vise JERES skrigeballoner og tudeprinser og -prinsesser frem Og man må altså godt grine!!!

Her er min egen som kan skrige sig op fra 0 til 100 på 2 sekunder ved en tabt sut... I visse tilfælde taber han helt pusten og ligger bare og spræller indtil han pludselig hiiiiver luft ned i lungerne og sætter i et vrål af dimensioner

Har lige gennemrodet alle mine billeder. Og hold da op en masse man falde rover man har lyst til at vise, som nok ikke lige passer ind her

MEn her er hvad jeg fandt af E som passer ind i det her indlæg

Anmeld

7. juni 2010

Camilla_a

Jeg kunne kun lige finde det her, hvor Frey sidder med Loke for første gang og Loke er lige ved at bryde ud i et skrig!

Anmeld

7. juni 2010

MoarTNoah

Rosa skriver:

Inspireret af brevveksling med Bayze om vores lækre og udfordrende kolikunger som skriger en hel del i forhold til målt babygennemsnit, så opfordrer jeg jer hermed til at vise JERES skrigeballoner og tudeprinser og -prinsesser frem Og man må altså godt grine!!!

Her er min egen som kan skrige sig op fra 0 til 100 på 2 sekunder ved en tabt sut... I visse tilfælde taber han helt pusten og ligger bare og spræller indtil han pludselig hiiiiver luft ned i lungerne og sætter i et vrål af dimensioner

Her kan jeg sørme osse være med, syns helt klart at mit det første billede ikke helt kan slås.. alle muskler i ansigtet er bare i bevægelse..

billede 1: lige født, og MEGET sur! mor ligger inde ved siden af og er igang med at blive syet sammen igen

billede 2: Noahs første bad.

billede 3: Noah sur.. hehe..

billede 4 + 5: Så glad kan han så se ud - lige fundet ud af at han har en tunge

Anmeld

26. juni 2010

Halbschön

Så vil jeg da også være med ;-)

Anmeld

26. juni 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Ha,ha,ha,fed tråd

Her er et morsomt et jeg tog engang,jeg vidste det ville blive nyttigt at have på et tidspunkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.