Vis mig dit skrigende barn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2010

Tullebobs

Bayze skriver:

Nå det siger du godt nok!

Okay - her kommer lige en stribe frisk fra fad! Altså vi taler indenfor den sidste halve time...

Ved ikke om du synes mit blik er dødt eller det mere ligner noget fra en horrorfilm

Som det ses på sidste billede er der nu midlertidigt ro på igen

Hvaa Rosa, skal vi snart til at gøre de foreløbige point op?

Nååååhr lille ham Med flitbue og hele pivtøjet  Fantastisk billede af moaren også - I love it!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

Bayze

Rosa skriver:

Så fik jeg da lige megamotherf*cker-skraldgrinet så Niklas var nødt til at komme over og kigge med Hooold nu kæft hvor er han skøn, din Anthon - jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det må lyde live, men dine billeder minder mig om hvor lækkert det er når børn har temperament - inklusiv min egen

Nu er der endelig ro på, men jeg lover dig - I skal få kamp til stregen så snart Bassimutten melder sig klar igen - han er bare lige i ringhjørnet og samle energi til at blæse os omkuld senere...

Hvad kan man forresten vinde?

*rettelse - jeg kan udmærket forestille mig hvordan det lyder live

Ja, man kan næsten høre det, ikke.. Jeg siger dig det er alvor med den høreskade...

Men BRING IT ON kære Rosa! Anthon er nemlig lige i gear til den konkurrence! Jeg tror det bliver en suuuuuuper uge!

Hvad kan man vinde, hvad kan man vinde!? Den der taber skal passe den andens skrigeballon en aften + efterfølgende morgen mens vinderen tager på date med manden ligesom dig og Niklas gjorde forleden??

Anmeld

6. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Yees- så var vi klare igen - så tror jeg nok der står 1-1

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juni 2010

Bayze

Tullebobs skriver:

Nååååhr lille ham Med flitbue og hele pivtøjet  Fantastisk billede af moaren også - I love it!

Ha ha - ja moren siger noget i stil med "Jamen hvad sker der!!" fordi han bare så umotiveret gik fuldstændig flitsbueamok efter lige at være vågnet stille og roligt og have fået mad, så BANG!!!!!!!!

Vi har ellers lige haft sådan en fin uge hvor jeg gav kolik-diagnosen fingeren, men nu synes jeg sgu godt nok vi kører i den gamle rille igen. Ikke sådan lange skrigeture, men bare utilpashed og klynken i rigtig meget af hans vågne tid.

Det er jo hårdt, men heldigvis tager jeg noget lettere på det nu end i starten. Jeg ved jo der ikke er noget galt med ham, han har ikke ondt og det går over igen. Jeg er simpelthen så glad for at jeg fik bestilt det hæfte hjem du anbefalede, det har ændret meget for mig

Anmeld

6. juni 2010

Bayze

Rosa skriver:

Yees- så var vi klare igen - så tror jeg nok der står 1-1

HA HA HA HAAAA, jeg brækker mig virkelig af grin. Åhh guuuud hvor er han skøn og sjov!!!

Jeg bøjer mig i støvet, uafgjort må der stå. Jeg skal fandme lige love for du fik fingeren ud da jeg kom med forslag til præmie, hva`!!

Anmeld

6. juni 2010

Moar'en

Her er et af en meget vred Viktor og en meget sur Viktor

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juni 2010

Moderator

Ja, man kan næsten høre det, ikke.. Jeg siger dig det er alvor med den høreskade...

Men BRING IT ON kære Rosa! Anthon er nemlig lige i gear til den konkurrence! Jeg tror det bliver en suuuuuuper uge!

Hvad kan man vinde, hvad kan man vinde!? Den der taber skal passe den andens skrigeballon en aften + efterfølgende morgen mens vinderen tager på date med manden ligesom dig og Niklas gjorde forleden??

Det er i orden - jeg havde tænkt noget i retning af et par store mojhitos, men dit forslag er bedre

Anmeld

6. juni 2010

Moderator

Bayze skriver:

HA HA HA HAAAA, jeg brækker mig virkelig af grin. Åhh guuuud hvor er han skøn og sjov!!!

Jeg bøjer mig i støvet, uafgjort må der stå. Jeg skal fandme lige love for du fik fingeren ud da jeg kom med forslag til præmie, hva`!!

Jaja - man kan ikke se det, men jeg sidder faktisk og napper ham i flæskekanten for at få ham til at yde sit maxpotentiale

Anmeld

6. juni 2010

Bayze

Rosa skriver:

Det er i orden - jeg havde tænkt noget i retning af et par store mojhitos, men dit forslag er bedre

Nej jeg synes også et par store Mojhitos (og ti smøger) er en LAAAANGT bedre præmie. Og så skal taberens mand passe vinderens skrigeballon mens vi fyrer den af

Anmeld

6. juni 2010

Bayze

Rosa skriver:

Jaja - man kan ikke se det, men jeg sidder faktisk og napper ham i flæskekanten for at få ham til at yde sit maxpotentiale

Taber! Som du ved er det herhjemme rigeligt at tage sutten ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.