jeres civilstatus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

FruEllingsen

Jeg er sammen med faren til min lille guldklump

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Pige2009

N&J skriver:

Nej, men hvor der er vilje er der vej.. 

Nemlig Som sagt så gjort... Holder øje med dig Intet nyt fra farmor?

Anmeld

24. maj 2010

N&J

Nemlig Som sagt så gjort... Holder øje med dig Intet nyt fra farmor?

Nope ikke en lyd.. og jeg frygter at løbe på Nikitas far når vi kommer til københavn.. men lad os nu se, vi skal lige have noget at bo i.. 

Anmeld

24. maj 2010

Pige2009

N&J skriver:

Nope ikke en lyd.. og jeg frygter at løbe på Nikitas far når vi kommer til københavn.. men lad os nu se, vi skal lige have noget at bo i.. 

Mystisk...  Det skal du da ikke frygte. Du har jo intet at skamme dig over - tværtimod! Det er jo Tue der er en røv.

Anmeld

24. maj 2010

mor-til-vanessa

jeg har stemt alene. vi er lige gaet fra hinanden. men vi har stort set varet adskildt fra vores datter blev fodt da vi bor i 2 forskellige lande

Anmeld

25. maj 2010

betski

Jeg har svaret ny kæreste som ikke er far til barnet... Jeg har været alene med min datter siden maj 06 og det der med kærester er ikke noget jeg har gjort så meget i da jeg har fungeret rigtig godt som single og enlig mor. Om det skal til at ændre sig, må tiden vise

Anmeld

25. maj 2010

lotte32

Jeg har været sammen med min forlovede i 3 år, han er ikke bio far til mine to store børn, men han udfylder til fulde far-rollen i hverdagen  han er min soulmate 

-vi har prøvet på at lave en lille fælles bebs i 20 mdr. nu...

Knus Lotte

Anmeld

25. maj 2010

N&J

Baagøe skriver:

Mystisk...  Det skal du da ikke frygte. Du har jo intet at skamme dig over - tværtimod! Det er jo Tue der er en røv.

Ja, men det bliver stadig mærkeligt.. men ja vi løb ikke på hinanden en eneste gang da jeg var gravid og vi tog samme strækning, så det var lidt mystisk.. 

Anmeld

25. maj 2010

Patrick07

Jeg er sammen med faren til vores dejlige dreng og til prisen som ligger i maven.. vi er forlovede og har været sammen i 8 år til August

Anmeld

23. juni 2010

Mor Til Julie<3

Jeq har stemt ny kæreste ...

Da jeq qik fra min datters riqtiqe far her i april ...
men min nye kæreste qår os ind som far-rollen ... Så det er bare dejliqt ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.