Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er sammen med faren til min lille guldklump
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
N&J skriver: Nej, men hvor der er vilje er der vej..
Nej, men hvor der er vilje er der vej..
Nemlig Som sagt så gjort... Holder øje med dig Intet nyt fra farmor?
Nope ikke en lyd.. og jeg frygter at løbe på Nikitas far når vi kommer til københavn.. men lad os nu se, vi skal lige have noget at bo i..
N&J skriver: Nope ikke en lyd.. og jeg frygter at løbe på Nikitas far når vi kommer til københavn.. men lad os nu se, vi skal lige have noget at bo i..
Mystisk... Det skal du da ikke frygte. Du har jo intet at skamme dig over - tværtimod! Det er jo Tue der er en røv.
jeg har stemt alene. vi er lige gaet fra hinanden. men vi har stort set varet adskildt fra vores datter blev fodt da vi bor i 2 forskellige lande
Jeg har svaret ny kæreste som ikke er far til barnet... Jeg har været alene med min datter siden maj 06 og det der med kærester er ikke noget jeg har gjort så meget i da jeg har fungeret rigtig godt som single og enlig mor. Om det skal til at ændre sig, må tiden vise
Jeg har været sammen med min forlovede i 3 år, han er ikke bio far til mine to store børn, men han udfylder til fulde far-rollen i hverdagen han er min soulmate
-vi har prøvet på at lave en lille fælles bebs i 20 mdr. nu...
Knus Lotte
Baagøe skriver: Mystisk... Det skal du da ikke frygte. Du har jo intet at skamme dig over - tværtimod! Det er jo Tue der er en røv.
Ja, men det bliver stadig mærkeligt.. men ja vi løb ikke på hinanden en eneste gang da jeg var gravid og vi tog samme strækning, så det var lidt mystisk..
Jeg er sammen med faren til vores dejlige dreng og til prisen som ligger i maven.. vi er forlovede og har været sammen i 8 år til August
Jeq har stemt ny kæreste ...
Da jeq qik fra min datters riqtiqe far her i april ... men min nye kæreste qår os ind som far-rollen ... Så det er bare dejliqt ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128