Børnechecken kun til de to første børn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2010

Silvermist1

Vi ville kunne klare os. Men vi ville være nødt til at skære ned på rigtig mange ting bl.a. rejser og andre sjove oplevelser for familien. For mig er de ting guld værd. Jeg elsker at give mine børn nogle gode oplevelser. Vi ville selvfølgelig også være nødt til at shoppe billigere tøj til familien, billigere legetøj osv.

Ja vi ville klare os, men det ville være rigtig rigtig surt at skære ned på alle de ting.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

june1987

vi kunne godt undvære dem, men det ville betyde at man skulle spare andre steder

Anmeld

21. maj 2010

vingummibamse

vi ville godt kunne undvære den... men må da ærligt indrømme at lysten til at undvære den ikke er der..

for ja som så mange andre skrive det ville betyde at mange af de andre sjove ting ryger sig en tur..

Anmeld

21. maj 2010

Corn

Yrsa skriver:

Ja, men det er vel heller ikke samfundets ansvar at betale for vores børn, hvis man sætter det på spidsen..

Det er rigtigt, men de hjælper nok heller ikke nogen ved at gøre det mere besværligt...

Eller er det bare mig

Anmeld

21. maj 2010

Tulle28

Jeg synes det er meget rimeligt at indkomstregulere den. Vi kunne godt klare os uden.

Når det så er sagt, så synes jeg det er rigtig dejligt med lidt ekstra penge hvert kvartal - og jeg synes jo også at jeg betaler rigeligt i skat og derfor har ret til at få "noget for pengene".

Anmeld

21. maj 2010

lion

Jeg tror vi godt kunne undvære den, men skal så spare meget.

Men jeg synes det er en dårlig ide at ændre på den, for det hænger jo ikk sammen

Anmeld

21. maj 2010

4xGreve

Jeg har svaret nej - jeg føler ikke vi vil kunne klare os ude, Vi har det godt, Daniella har det godt, vi mangler ingen ting men har dog ikke råd til f.eks ferier mm.

Jeg vil være utrolig ked af at skulle undvære den eller at der bliver skåret i den...

Anmeld

21. maj 2010

Valle81

Hejsa:0)

Vi ville pt ikke kunne undvære den, hvis vi skulle ville det betyde at vi skulle flytte og sælge bil.....

Om et lidt under to år når vi er ude af den økonomiske situation vi er i, så kan vi sagtens undvære den, men vil da egentlig nødigt:0)

Anmeld

21. maj 2010

Sofia

Yrsa skriver:

Ja, men det er vel heller ikke samfundets ansvar at betale for vores børn, hvis man sætter det på spidsen..

Anmeld

21. maj 2010

wamse

Jeg ville absolut ikke kunne undvære checken og vi tager ikke på ferier og lignende, så det går til vores almindelige forbrug. Men jeg synes det er fair at indkomstregulere den, for hvorfor give pengene til nogen der sagtens kunne undvære den. Boligsikring og egenbetalingen til daginst. er jo også indkomstreguleret, så hvorfor ikke også børnechecken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.