Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvornår kommer det program og på hvilken kanal?
Knus Diana der er helt nys nu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Diana... skriver: Hvornår kommer det program og på hvilken kanal? Knus Diana der er helt nys nu
Det kommer på dr. 1, i aften, d. 17 og d. 19 kl. 20.30-21.00
Ok 1000 tak
Diana... skriver: Ok 1000 tak
Er det mig der helt tosset eller hvad for jeg kan ikke se det på tekst tv at det kommer i aften?
Line&Liam skriver: Det kommer på dr. 1, i aften, d. 17 og d. 19 kl. 20.30-21.00
hvad? det kommer da ikke i aften i mit tv??
Diana... skriver: Er det mig der helt tosset eller hvad for jeg kan ikke se det på tekst tv at det kommer i aften?
Nej det er mig der er tosset Ellers er der noget galt i kanalrundfarten på dr. for der står det kommer iaften, men på www.tvtid.dk står det ikke... ! SÆRT!
BlyViol skriver: hvad? det kommer da ikke i aften i mit tv??
Det må være fordi dit er i stykker
Haha, ej på dr.s hjemmeside stod det, at det kom iaften, men ikke på www.tvtid.dk ... så intet iaften...
Line&Liam skriver: Det må være fordi dit er i stykker Haha, ej på dr.s hjemmeside stod det, at det kom iaften, men ikke på www.tvtid.dk ... så intet iaften...
du kan altså ikke bare skrive at det kommer, og så passer det ikke
tror jeg bliver svært at tilgi!!
BlyViol skriver: du kan altså ikke bare skrive at det kommer, og så passer det ikke tror jeg bliver svært at tilgi!!
Det er simpelthen for dårligt, jeg skammer mig også rigtig meget!
Line&Liam skriver: Det er simpelthen for dårligt, jeg skammer mig også rigtig meget!
det kan vi alligevel ik ha men synes du skal komme med et godt bud på hvad jeg så kan se i tv'et. udover harry potter 1 på kanal 4
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128