Kæft, trit og knus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2010

Diana...

Hvornår kommer det program og på hvilken kanal?

Knus Diana der er helt nys nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

L-Mortil3

Diana... skriver:

Hvornår kommer det program og på hvilken kanal?

Knus Diana der er helt nys nu



Det kommer på dr. 1, i aften, d. 17 og d. 19 kl. 20.30-21.00

Anmeld

14. maj 2010

Diana...



 

Det kommer på dr. 1, i aften, d. 17 og d. 19 kl. 20.30-21.00

 

Ok 1000 tak 

Anmeld

14. maj 2010

Diana...

Diana... skriver:

 

Ok 1000 tak 



Er det mig der helt tosset eller hvad for jeg kan ikke se det på tekst tv at det kommer i aften? 

Anmeld

14. maj 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

 

Det kommer på dr. 1, i aften, d. 17 og d. 19 kl. 20.30-21.00



hvad? det kommer da ikke i aften i mit tv??

Anmeld

14. maj 2010

L-Mortil3

Diana... skriver:



Er det mig der helt tosset eller hvad for jeg kan ikke se det på tekst tv at det kommer i aften? 



Nej det er mig der er tosset Ellers er der noget galt i kanalrundfarten på dr. for der står det kommer iaften, men på www.tvtid.dk står det ikke... ! SÆRT!

Anmeld

14. maj 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:



hvad? det kommer da ikke i aften i mit tv??



Det må være fordi dit er i stykker

Haha, ej på dr.s hjemmeside stod det, at det kom iaften, men ikke på www.tvtid.dk ... så intet iaften...

Anmeld

14. maj 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

 

Det må være fordi dit er i stykker

Haha, ej på dr.s hjemmeside stod det, at det kom iaften, men ikke på www.tvtid.dk ... så intet iaften...



du kan altså ikke bare skrive at det kommer, og så passer det ikke

tror jeg bliver svært at tilgi!!

Anmeld

14. maj 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:



du kan altså ikke bare skrive at det kommer, og så passer det ikke

tror jeg bliver svært at tilgi!!



Det er simpelthen for dårligt, jeg skammer mig også rigtig meget!

Anmeld

14. maj 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

 

Det er simpelthen for dårligt, jeg skammer mig også rigtig meget!



det kan vi alligevel ik ha men synes du skal komme med et godt bud på hvad jeg så kan se i tv'et. udover harry potter 1 på kanal 4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.