Kæft, trit og knus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.054 visninger
58 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

Valle81

Ser i det????

Puhaa - det gør helt ondt i mit hjerte og jeg får så ondt i maven og kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg synes om stedet:0)

Hvad synes i:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

eliasogmor

hvad er det??

Anmeld

12. maj 2010

Ina33

Valle81 skriver:

Ser i det????

Puhaa - det gør helt ondt i mit hjerte og jeg får så ondt i maven og kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg synes om stedet:0)

Hvad synes i:0)

ØVVV jeg glemte det, men måske meget heldigt hvis det er så slemt...

Anmeld

12. maj 2010

B&J

Profilbillede for B&J
Mod
Smil og du får et smil tilbage

Det ser virkelig hårdt og barsk ud men nej hvor de hjælper de unge og den ro de voksende har om de børn det er bare super... ville ønske vi havde flere af sådan nogle steder der kunne hjælpe børn...

Anmeld

12. maj 2010

otlitrom

Jeg så det ud ad øjenkrogen, mens jeg sad her på baby.dk

Jeg ved heller ikke helt, hvad jeg synes. Umiddelbart kan det godt virke som hårde metoder de anvender på stedet, tænker jeg.. Men de unge har nok netop brug for de faste rammer, som de ikke kender til hjemmefra...

At han skulle tage øreringene ud synes jeg var noget fis, men at han skulle holde op med at ryge synes jeg kun var fint... Så der er både gode og dårlige ting..

Først og fremmest tænker jeg; stakkels svigtede børn, der ikke kender til andet..

Anmeld

12. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvad er det?

Anmeld

12. maj 2010

Valle81

eliasogmor skriver:

hvad er det??

Et program om unge der virkelig har haft et lorteliv og som er endt på uveje af den grund. Man følger dem på en bestemt instituition.

Anmeld

12. maj 2010

Valle81

Rosa skriver:

Hvad er det?

Et program på DR1 om unge der virkelig har haft et lorteliv og som er endt på uveje af den grund. Man følger dem på en bestemt instituition.

Anmeld

12. maj 2010

Valle81

Loppe skriver:

ØVVV jeg glemte det, men måske meget heldigt hvis det er så slemt...

Nej ikke slemt på den måde, men man får da virkelig ondt i sjælen, når man ser alle de unge som bare er blevet svigtet så vildt og har haft sådan et lorteliv og vilkår.

Det er en meget konsekvent institution med super pædagoger men det er virkelig kæft trit og knus:0)

Anmeld

12. maj 2010

Valle81

B&J skriver:

Det ser virkelig hårdt og barsk ud men nej hvor de hjælper de unge og den ro de voksende har om de børn det er bare super... ville ønske vi havde flere af sådan nogle steder der kunne hjælpe børn...

Ja du har ret, det var super formuleret af dig:0) Synes nemlig det var barskt, først så har de haft et lorte liv og vilkår og så puha så skal de ind og bliver strippet for alt, deres tøj bliver sorteret osv osv. Fik av i maven:0)

Men ja der burde være mange flere steder som disse, for der er stærkt brug for disse pladser:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.