Kæft, trit og knus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2010

B&J

Valle81 skriver:



Ja du har ret, det var super formuleret af dig:0) Synes nemlig det var barskt, først så har de haft et lorte liv og vilkår og så puha så skal de ind og bliver strippet for alt, deres tøj bliver sorteret osv osv. Fik av i maven:0)

Men ja der burde være mange flere steder som disse, for der er stærkt brug for disse pladser:0)



Nemlig og alle de unge trænger virkelig til et KNUS som næste det hedder hihihi og ja rammerne er virkelige håre men de skal jo lære af de er børn og ikke voksne.... og hvordan skal de ellers lære det ud over der er nogle voksne der virkelig tag hånd om dem....

for der er desværre alt for mange unge der er sådan.... oplevede enda her den anden dag af en flok unge sidder uden for og de snakker griner og skubber og puffer til hinanden en sød gammel dame vil forbi  men de ville sku ikke flytte sig så hun må gå ud på vejen og uden om  fuck jeg blev sur... gik direkte lige ud og skubbede til den ene og sagde prøv lige og ta hensyn hvordan ville i have det når i bliver ældre.... men ja blev gloede dumt på men pyt skulle bare ud med det og blev sikkert snakket om bagefter pyt det var en ældre dame så tager man altså hensyn også lige som med børn der sidder i køre stol osv.. syntes de har første ret også folk med barne vogn jeg er altid sød og står og venter til de kan komme forbi... jeg er jo en helt hihihih eller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Vidunderligeunger

jeg bot nabo til den inst. og det sted er bare GULD... dagens afsnit var et meget lille uddrag af hvad de laver, og ja det er kæft og trit, men virkelig også meget med knus! De unge er blevet svigtet så ufatteligt meget at de har brug for de grænser, som pædagogerne sætter... Jeg er personligt stor beundrer af stedet!

Anmeld

12. maj 2010

MinWilliam

Nej det har jeg ikke lige set..

Anmeld

12. maj 2010

vschnuchel

Jeg hedder Camilla Schnuchel, og det er mig der bliver fulgt også. Sjovt at læse jeres debat! Men man kan tydeligt høre, i kun kan give jeres mening ud fra hvad i ser i fjernsynet. det er bare langt fra sådan det er.

Anmeld

12. maj 2010

Valle81

vschnuchel skriver:

Jeg hedder Camilla Schnuchel, og det er mig der bliver fulgt også. Sjovt at læse jeres debat! Men man kan tydeligt høre, i kun kan give jeres mening ud fra hvad i ser i fjernsynet. det er bare langt fra sådan det er.



Hejsa:0)

Pænt af dig at hilse på:0)

Ja jeg kan jo kun bedømme ud fra det jeg har set i programmet. Kender ikke institutionen og Jer.

Det er mig der oprettede tråden og ville hverken dømme institutionen eller deltagerne i programmet, men programmet rørte mig dybt.

De kærligste hilsner fra Christina

Anmeld

12. maj 2010

vschnuchel

Ja, det er en meget rørende måde de har fået sat tingene sammen på, det synes jeg! musikken er meget god. (:

Men selvfølgelig kan du kun sige din mening ud fra hvad du ser, jeg fik bare lyst til også at skrive. Kan kun anbefale at i skal se det alle gange.

Anmeld

12. maj 2010

Valle81

vschnuchel skriver:

Ja, det er en meget rørende måde de har fået sat tingene sammen på, det synes jeg! musikken er meget god. (:

Men selvfølgelig kan du kun sige din mening ud fra hvad du ser, jeg fik bare lyst til også at skrive. Kan kun anbefale at i skal se det alle gange.



Det var rigtig dejligt at du ville:0) Det er altid skønt at høre det fra selve personener der medvirker:0)

Glæder mig til at sedvik de næste programmer.

Synes også det var et meget flot program, og har på fornemmelsen at den viser tingene som de reelt egentlig er, selvom det altid er svært at vise virkeligheden på så kort tid.

Christina

Anmeld

12. maj 2010

vschnuchel

Det er altid noget andet når kameraene ikke er på, det burde man vide. Alting er så anderledes.. (: men det er nok svært at forstå så længe man ikke bor der.(;

Anmeld

12. maj 2010

Stumpen

Jeg har været i praktik derude, men måtte stoppe efter blot to mdr. da jeg ikke var hård nok og ikke magtede konflikterne med de unge.

Min tanke er at hvordan -nogen af de unge- skal kunne befærde sig ude i den virkelige verden, når de bliver 18, når de har været holdt i så kort en snor og når der på nogen områder slet ikke bliver taget hensyn til hvad de gerne vil og ikke vil..

Anmeld

12. maj 2010

vschnuchel

Ja, der er mange der stopper fordi de synes det er meget konsekvent og strengt derude. Så der må jo være noget om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.