vschnuchel skriver:
Jeg hedder Camilla Schnuchel, og det er mig der bliver fulgt også. Sjovt at læse jeres debat! Men man kan tydeligt høre, i kun kan give jeres mening ud fra hvad i ser i fjernsynet. det er bare langt fra sådan det er.
Hejsa:0)
Pænt af dig at hilse på:0)
Ja jeg kan jo kun bedømme ud fra det jeg har set i programmet. Kender ikke institutionen og Jer.
Det er mig der oprettede tråden og ville hverken dømme institutionen eller deltagerne i programmet, men programmet rørte mig dybt.
De kærligste hilsner fra Christina
Anmeld