Hej igen
Det er rart, at du har mod på at fortælle om, det du har oplevet.
Det er nogle voldsomme metoder, de bruger. Jeg havde det faktisk også dårligt psykisk i dagene efter at have set det, og tøvede med at se det næste afsnit.
Hvilken uddannelsesmæssig baggrund mon den miljøterapeut har?
En psykolog jeg har gået hos udtalte engang til pressen. "Hvis en tandlæge laver en fejlbehandling kan man rykke tanden ud. Det kan man ikke hvis en terapeut laver en fejlbehandling."
Anmeld