Kæft, trit og knus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

june1987

det kommer alt for tæt på mit tidligere liv :/ derfor undgår jeg det helst har selv været sådan et sted hvor det var kæft trit og retning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

june1987

B&J skriver:

Det ser virkelig hårdt og barsk ud men nej hvor de hjælper de unge og den ro de voksende har om de børn det er bare super... ville ønske vi havde flere af sådan nogle steder der kunne hjælpe børn...



det hjælper nogen ja, men det erstatter aldrig ens mor eller far man får jo slet ikke den kærlighed man har behov for som teenager og derfor bliver man ramt af det jeg klarede mig rigtigt godt på børnehjemmet til sidst, men idag kan jeg ikke fungere feks og mange af dem jeg boede med sidder i misbrug osv

Anmeld

7. juni 2010

B&J

june1987 skriver:



det hjælper nogen ja, men det erstatter aldrig ens mor eller far man får jo slet ikke den kærlighed man har behov for som teenager og derfor bliver man ramt af det jeg klarede mig rigtigt godt på børnehjemmet til sidst, men idag kan jeg ikke fungere feks og mange af dem jeg boede med sidder i misbrug osv



du har helt ret ens mor og far kan aldrig være andre ind mor og far

Anmeld

7. juni 2010

june1987

B&J skriver:

 

du har helt ret ens mor og far kan aldrig være andre ind mor og far



derfor mangler man en masse igennem tiden jeg var på børnehjem som en af de værste og strengste steder, og der var det værre end i tv vi blevet lagt i lås hvis vi blev sure eller vi kom til at gå i hånden med en voksen flere dage eller kom ud og gå en lang tur. hvis en gjorde noget gik det ud over alle andre. og fik man noget aftensmad man ikke kunne lide så skulle man spise det selvom man sad og brækkede sig, jeg kunne feks ikke lide ost men skal alligevel have en hver eneste morgen, selvom jeg sad næsten og brækkede mig, men jeg fik ikke lov at gå før jeg havde spist den her oste mad... hvis det blev for sent fik vi den også tli aftens mad og sådan var det hver dag jeg tabte 20 kg i de tre år

Anmeld

7. juni 2010

june1987

B&J skriver:

 

du har helt ret ens mor og far kan aldrig være andre ind mor og far



derfor mangler man en masse igennem tiden jeg var på børnehjem som en af de værste og strengste steder, og der var det værre end i tv vi blevet lagt i lås hvis vi blev sure eller vi kom til at gå i hånden med en voksen flere dage eller kom ud og gå en lang tur. hvis en gjorde noget gik det ud over alle andre. og fik man noget aftensmad man ikke kunne lide så skulle man spise det selvom man sad og brækkede sig, jeg kunne feks ikke lide ost men skal alligevel have en hver eneste morgen, selvom jeg sad næsten og brækkede mig, men jeg fik ikke lov at gå før jeg havde spist den her oste mad... hvis det blev for sent fik vi den også tli aftens mad og sådan var det hver dag jeg tabte 20 kg i de tre år

Anmeld

7. juni 2010

B&J

june1987 skriver:



derfor mangler man en masse igennem tiden jeg var på børnehjem som en af de værste og strengste steder, og der var det værre end i tv vi blevet lagt i lås hvis vi blev sure eller vi kom til at gå i hånden med en voksen flere dage eller kom ud og gå en lang tur. hvis en gjorde noget gik det ud over alle andre. og fik man noget aftensmad man ikke kunne lide så skulle man spise det selvom man sad og brækkede sig, jeg kunne feks ikke lide ost men skal alligevel have en hver eneste morgen, selvom jeg sad næsten og brækkede mig, men jeg fik ikke lov at gå før jeg havde spist den her oste mad... hvis det blev for sent fik vi den også tli aftens mad og sådan var det hver dag jeg tabte 20 kg i de tre år



åhh det lyder slet slet ikke sjovt... er ked af du har oplevet den slags men håber virkelig det har gjordt dig meget stærkere....  for ja ikke alle steder er lige gode og personalet er lige søde..

Anmeld

7. juni 2010

june1987

B&J skriver:

 

åhh det lyder slet slet ikke sjovt... er ked af du har oplevet den slags men håber virkelig det har gjordt dig meget stærkere....  for ja ikke alle steder er lige gode og personalet er lige søde..



det er rigtigt det har gjordt en del, kan ikke finde mig selv osv og trodser stadigvæk rimlig meget når jeg kan komme til det. feks bryder jeg mig slet ikke om kommunen bla. jeg kan slet ikke klarer deres breve eller at tale med dem, angst og jeg har først lært at røre ost igen nu her altså det bare at smøre en mad før havde jeg helt traumer af det, de har givet nogen ar på sjælden som jeg aldrig kommer af med desværre.. derfor er jeg også på psyk afd. for at ungå at det styre mit liv og så jeg kan få en bedre tilværelse

Anmeld

7. juni 2010

B&J

june1987 skriver:



det er rigtigt det har gjordt en del, kan ikke finde mig selv osv og trodser stadigvæk rimlig meget når jeg kan komme til det. feks bryder jeg mig slet ikke om kommunen bla. jeg kan slet ikke klarer deres breve eller at tale med dem, angst og jeg har først lært at røre ost igen nu her altså det bare at smøre en mad før havde jeg helt traumer af det, de har givet nogen ar på sjælden som jeg aldrig kommer af med desværre.. derfor er jeg også på psyk afd. for at ungå at det styre mit liv og så jeg kan få en bedre tilværelse



nej det er aldrig sjovt ja jeg har også mine problemer med kommunen de er sku ikke til af danse med og har såret mig virkelig dybt... da jeg blev 18år skulle jeg flytte hjemme fra og finde et job har aldrig vist hvad jeg ville arbejde med så jeg sagde jeg gerne ville være ungpige i huset bare et år så jeg kunne slappe af lidt og falde på plads så udbrød hun bare jamen det kan du jo ikke da når du ikke tør tage telefonen fordi jeg ikke kunne lig af tage telefonen er pgr. min far lang historie men jeg ville da altid kunne ringe 112 for at hjælpe de børn jeg skulle passe men nej det mente hun ikke og hun glemte vist at jeg sagde jeg ikke kunne lig af tage telefonen ikke ringe dumme hende....

men håber du får en masse god hjælp og kan se du har det meget bedre ind dengang så dejligt

Anmeld

7. juni 2010

kometen

Hej igen

Det er rart, at du har mod på at fortælle om, det du har oplevet.

Det er nogle voldsomme metoder, de bruger. Jeg havde det faktisk også dårligt psykisk i dagene efter at have set det, og tøvede med at se det næste afsnit.

Hvilken uddannelsesmæssig baggrund mon den miljøterapeut har?

En psykolog jeg har gået hos udtalte engang til pressen. "Hvis en tandlæge laver en fejlbehandling kan man rykke tanden ud. Det kan man ikke hvis en terapeut laver en fejlbehandling."

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.