Så er der dårlige nyheder igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2010

Leonora

Åhhhh din stakkel....Der er sku da ingen refærdighed til...Du skal ikke være bange for fuld nakose...Du sover så dejligt....Men kan godt forstå din frustration....

Jeg håber snart der kommer en ende på denne tavelige situation...

Og med hensyn til din opgave så er det vigtigste lige nu DIG...Og så må den opgave vente....

Kærligt kram og tanker

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Vial

Hold da op hvor mærkeligt! Hvordan pokker kan der være noget graviditet både i og uden for livmoderen. Jeg fatter ingenting!

Kan godt forstå du er bange for narkosen og kikkertundersøgelsen i morgen, når du aldrig har prøvet det før. At blive lagt i narkose er i mine øjne noget af det mest skånsomme, man kan udsættes for. Man mærker intet og vågner fra en skøn søvn og er som regel blevet fixet. Der er dog et tab af kontrol, som jeg tror, kan virke skræmmende for nybegyndere.

Mit lidt morbide råd er, at du skal slappe af og "nyde" at du får en time out uden nogen tanker eller bekymringer. Sådan har jeg tit tænkt det.

Narkose er også forskellig. Du vil få en let omgang, så du hurtig er frisk igen. Dem med store hjerteoperationer er hardcore slået ud. Det er en hel anden historie.

Ønsker dig held og lykke i morgen. Og må denne her historie snart få en ende!

Anmeld

12. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Sådan noget shitfuck altså

Det er også bare hårdt at have alle tingene på samme tid.

Det virker bare helt vildt underligt. HVordan kan det være du ikke har smerter, hvis det ikke sidder i livmoderen altså ... Æv.

DU skal ikke være bange for at komme i fuld narkose. Det er en super sær oplevelse, men ikke noget at være bange for!!!

KRAM!!

Anmeld

12. maj 2010

oo

det er en afdeling jeg også var på da jeg blev opereret. hvis du vil vide mere om hvad de gør ved kikkertundersøgelsen og den fulde narkose, så bare skriv, så skal jeg fortælle

jeg sender dig tusinde knus og håber du er hurtigt igennem det her

Anmeld

12. maj 2010

MM1987

Jeg svarer lige jer allesammen.

Tak for alle de beroligende ord omkring narkose mm, for selvfølgelig er det jo bedst bare at være helt væk, det vil jeg også helst, det hele virkede bare meget skræmmende, især fordi hende på fertilitetsklinikken ikke vidste så meget om det, da det jo ikke foregår på den afd.

Jeg ringede ud til den afdeling hvor det skal foregå (D6 OUH) og fik forklaret proceduren. 

Det jeg trøster mig med nu er at det er overstået i morgen (det er der i hvert fald store chancer for), men det er meget overvældende det hele.

Min far er på vej herover, for støtte og for at kunne være herhjemme sammen med hunden, så Jan kan være på hospitalet hele tiden, og jeg ikke skal tænke på mit lille barn, da jeg ved han har det godt.

Knus

Anmeld

12. maj 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

det er en afdeling jeg også var på da jeg blev opereret. hvis du vil vide mere om hvad de gør ved kikkertundersøgelsen og den fulde narkose, så bare skriv, så skal jeg fortælle

jeg sender dig tusinde knus og håber du er hurtigt igennem det her

Var det også en kikkert "operation" du fik, igennem navlen?

Du må meget gerne fortælle om det, du kan jo også bare skrive et brev hvis det er...

Knus

Anmeld

12. maj 2010

smokin

Mia Maia skriver:

Så fik jeg svar på blodprøven og alt min positivitet er røget ud i vasken...

Graviditetshormonet siger 7500 og de er nu tilbage til at tro at det er uden for livmoderen.

Det betyder at jeg i morgen skal møde på en anden gyn afd. på sygehuset og jeg skal være fastende da de muligvis bliver nødt til at lave en kikkert undersøgelse igennem navlen. 

Jeg er SÅ bange, jeg skal i fuld narkose og har aldrig prøvet det før - det hele sker så hurtigt, og de kunne ikke fortælle os særligt meget da det foregår på en anden afdeling.

Vi har fået afvide at en sund graviditet er udelukket, da med så høje tal skal man kunne se den i livmoderen, men det vidste jeg jo godt.

Jeg er helt ødelagt igen... Det fortsætter bare det her - og samtidig har jeg en hovedopgave der skal afleveres fredag i næste uge og jeg kan slet ikke overskue det.

ej hvor lyder det bare hårdt. og fuld narkose du må være så bange!

sender stort knus din vej...

Anmeld

12. maj 2010

businesstigger

Åh nej da. Det er jeg virkelig ked af at høre. Kan godt forstå at overskudet og positiviteten er røget ud af vinduet. Alt andet ville da også være helt umenneskeligt.

Håber for jer at det går godt i morgen og at de ikke skal være alt for hårde ved dig!

Anmeld

12. maj 2010

VNB

Ej nu må det da snart stoppe med dårlige nyheder for jer.... fuck hvor er det altså bare synd!

Jeg kunne da også godt tænke mig at vide hvordan de kan se en "tom" sæk ved scanning i livmoderen og NU tror de så lige pludselig at det er en GUL?!? det giver bare ingen mening... for der kan vel ikke være noget begge steder?.... dårligt at de ikke kan give nærmere besked, men må jo håbe at i får alle jeres spørgsmål besvaret på den anden afd.

Det skal helt sikkert nok gå med nakosen selvom jeg godt kan forstå at du er nervøs når du aldrig har prøvet det før... men de er jo prof så du er helt sikkert i gode hænder hele vejen

De største kram fra mig!

Anmeld

12. maj 2010

MM1987

VNB skriver:

Ej nu må det da snart stoppe med dårlige nyheder for jer.... fuck hvor er det altså bare synd!

Jeg kunne da også godt tænke mig at vide hvordan de kan se en "tom" sæk ved scanning i livmoderen og NU tror de så lige pludselig at det er en GUL?!? det giver bare ingen mening... for der kan vel ikke være noget begge steder?.... dårligt at de ikke kan give nærmere besked, men må jo håbe at i får alle jeres spørgsmål besvaret på den anden afd.

Det skal helt sikkert nok gå med nakosen selvom jeg godt kan forstå at du er nervøs når du aldrig har prøvet det før... men de er jo prof så du er helt sikkert i gode hænder hele vejen

De største kram fra mig!

Det de så igår kan være noget andet, og det sagde de også til os, at de ikke kunne garantere at det var den graviditet der producerede hormoner, da det bare kunne være noget væske der var der. 

Jeg fik snakket med dem på den anden afdeling, og føler jeg ved hvad der skal ske i morgen. 

Jeg har også lige snakket med min uddannelse og jeg får udsættelse på opgaven. Jeg ville bare gerne have været på ferie uden at den hang over hovedet, men sådan er det jo.

Nu bliver det forhåbentligt overstået i morgen, synes ligesom denne historie burde have været slut for længst...

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.