Så er der dårlige nyheder igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

Riksen

Mia Maia skriver:

Nå, det bliver ikke i dag der sker noget, mine æggestokke er så store at det vil være for risikabelt at lave en kikkert operation, så jeg skal komme igen i morgen hvor jeg vil få lavet en udskrabning som sendes til haste mikroskopi, hvor de med sikkerhed kan sige om det er den graviditet der producere hcg.

Så endnu en dag går på sygehuset.

Vi fik så også afvid idag at vores fertilitets læge begik selvmord i mandags, så det kan snart ikke blive mere mærkeligt.

Arj, altså! Nu kan de da snart ikke trække den længere - jeg håber virkelig, at I snart får noget afslutning på dette rod, så I kan hele og komme videre.

De varmeste tanker herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

Mettemus

Hej søde,

har sendt dig et brev!

Klem

Anmeld

13. maj 2010

MM1987

Miss.Sunshine skriver:

Jeg forstår ikke hvorfor de siger de kan se noget i din livmoder og så bagefter siger det er udenfor livmoderen? Altså skal dte betyde at du er tvillingegravid og de sidder hvert deres sted? Undskyld hvis jeg spørger dumt,men jeg forstår det ikke rigtig. er du 100% sikker på det ikke er en alm graviditet?? Måske bare en ekstra scanning inden de fjerner det??

Trist med jeres læge

Jamen det der er i livmoderen er så lille, og det passer ikke helt med det høje HCG, men det kan godt være den der producere så meget. 

Jeg er blevet scannet meget grundigt i dag, i en halv time, og han synes det ligner en gestinationssæk det der er i livmoderen, men han har svært ved at scanne æggelederne fordi mine æggestokke er så store og skygger.

Der er ikke nogen sund graviditet i livmoderen, så der bliver ikke gjort noget forhastet.

Nu håber vi det er det der i livmoderen, så jeg slipper for en risikabel operation.

Anmeld

13. maj 2010

Sofiedk

For fanden min smukke skat ... Det er virkelig ikke okay at din krop skal drille dig så meget efterhånden. Det er som om at alt hvad der kan trække ud det sker og hele tiden når i er liiiige ved at være ved en ende kommer der noget nyt der skal komme i vejen

Jeg HÅBER bare virkelig at alting er overstået til jeres ferie, så i kan få slappet af og samle energi til det videre forløb.

Anmeld

13. maj 2010

MM1987

Sofiekdk skriver:

For fanden min smukke skat ... Det er virkelig ikke okay at din krop skal drille dig så meget efterhånden. Det er som om at alt hvad der kan trække ud det sker og hele tiden når i er liiiige ved at være ved en ende kommer der noget nyt der skal komme i vejen

Jeg HÅBER bare virkelig at alting er overstået til jeres ferie, så i kan få slappet af og samle energi til det videre forløb.

Ja det er godt noget blevet noget rod alt det her...

Det er også det vigtigste for mig lige nu, men jeg satser på det er overstået efter i morgen...

Knus

Anmeld

13. maj 2010

dorthemus

Hvor er det bare urimeligt hårdt for jer..ved slet ikke hvad jeg skal sige. Skynder mig bare at sende et stort

Anmeld

13. maj 2010

oo

Mia Maia skriver:

Nå, det bliver ikke i dag der sker noget, mine æggestokke er så store at det vil være for risikabelt at lave en kikkert operation, så jeg skal komme igen i morgen hvor jeg vil få lavet en udskrabning som sendes til haste mikroskopi, hvor de med sikkerhed kan sige om det er den graviditet der producere hcg.

Så endnu en dag går på sygehuset.

Vi fik så også afvid idag at vores fertilitets læge begik selvmord i mandags, så det kan snart ikke blive mere mærkeligt.

jeg kan slet ikke forstå hun er død

nu håber jeg virkelig at I kan få det her overstået, jeg går ud fra det er Per der har scannet dig idag (siden du skrev ham i mailen) og han er jo TOP professionel og har tusind års erfaring (at han så jager rundt med instrumenterne når han skal undersøge en er en anden sag )

eller vent...var det på gynækologisk du blev undersøgt?

aj, nu fik jeg lige forvirret mig selv! jeg ville bare sige, at jeg er overbevist om at de ikke gør noget overilet, som du også selv skrev igår

Anmeld

13. maj 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

jeg kan slet ikke forstå hun er død

nu håber jeg virkelig at I kan få det her overstået, jeg går ud fra det er Per der har scannet dig idag (siden du skrev ham i mailen) og han er jo TOP professionel og har tusind års erfaring (at han så jager rundt med instrumenterne når han skal undersøge en er en anden sag )

eller vent...var det på gynækologisk du blev undersøgt?

aj, nu fik jeg lige forvirret mig selv! jeg ville bare sige, at jeg er overbevist om at de ikke gør noget overilet, som du også selv skrev igår

Nej det er heller ikke til at forstå.

Det var på gyn, så det var en islændige, han var simpelthen så sød, og meget grundig, og det samme var hende sygeplejersken jeg er tilknyttet (de har indlagt mig teoretisk, så jeg bare kan komme). 

Jeg er sikker på de gør det helt rigtige.

Knus

Anmeld

13. maj 2010

MM1987

Endnu engang tak for alle de søde hilsner. 

Det er blevet noget af en historie den her, men den ender forhåbentligt snart, så vi kan komme videre - og jeg kan skrive om noget positivt igen.

Anmeld

13. maj 2010

Vial

Det var da helt uroligt. Håber det løser sig i morgen. Kroppen er da et mysterie! Tror efterhånden at det er godt, at det bliver IVF næste gang, så du kan blive hurtig gravid uden alt det her mærkelige.

I øvrigt er det hende Randi, som I har været så glade for, der har taget livet af sig selv? Det er højsæson for sådan noget om foråret. Det ved jeg fra mine 3 år i politiet. Man tænker ellers vinter, men der har folk som regel et håb om, at de får livsmodet tilbage, når foråret kommer. Sker det ikke, ja så er det som regel omkring nu, de slutter deres lidelser. Skrækkeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.