Så er der dårlige nyheder igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

MM1987

KaMa skriver:

Det var da helt uroligt. Håber det løser sig i morgen. Kroppen er da et mysterie! Tror efterhånden at det er godt, at det bliver IVF næste gang, så du kan blive hurtig gravid uden alt det her mærkelige.

I øvrigt er det hende Randi, som I har været så glade for, der har taget livet af sig selv? Det er højsæson for sådan noget om foråret. Det ved jeg fra mine 3 år i politiet. Man tænker ellers vinter, men der har folk som regel et håb om, at de får livsmodet tilbage, når foråret kommer. Sker det ikke, ja så er det som regel omkring nu, de slutter deres lidelser. Skrækkeligt.

Ja det håber jeg godt nok også. Ja min krop har sat dem på arbejde derude.

Det er jeg også glad for, forhåbentligt gør det det mindre indviklet, selvom selve proceduren er mere indviklet (hmm, gav det mening).

Nej det er det ikke. Det er Tine som jeg har været tilknyttet, men jeg kender også Randi, fordi det er lidt forskelligt hvem der scanner. 

Det er skræmmende at der også er sæsson for det. Det er bare så mærkeligt, en overlæge sidst i 30'erne - men jeg kender hende selvfølgelig slet ikke, men har aldrig tænkt at hun var skrøbelig eller noget.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

Vial

Mia Maia skriver:

Ja det håber jeg godt nok også. Ja min krop har sat dem på arbejde derude.

Det er jeg også glad for, forhåbentligt gør det det mindre indviklet, selvom selve proceduren er mere indviklet (hmm, gav det mening).

Nej det er det ikke. Det er Tine som jeg har været tilknyttet, men jeg kender også Randi, fordi det er lidt forskelligt hvem der scanner. 

Det er skræmmende at der også er sæsson for det. Det er bare så mærkeligt, en overlæge sidst i 30'erne - men jeg kender hende selvfølgelig slet ikke, men har aldrig tænkt at hun var skrøbelig eller noget.

Knus

Ja, jeg forstår, hvad du mener. Trods hardcore hormonkur, ÆU og ÆO, så bliver ægget jo placeret, så man altid kan finde det igen, så at sige.

Man kender aldrig folk mere end til næsen. De mennesker som beklager sig mest og truer med selvmord er som regel bedre til at holde sig i live. Det værste er netop dem med en afklaret facade. Det er et vildt uhyggeligt fænomen. Det værste er næsten, hvor børnene finder dem. Sådan et scenarie har lige udspillet sig i nærheden af mig.

Anmeld

13. maj 2010

Diana...

Åhh nej det jeg virkelig ked af at høre. 

sender alverdens tanker og kram 

Anmeld

14. maj 2010

Mira0911

Mia Maia - Sender dig end pokkers masse tanker og knus afsted.. Er virkelig ked af at høre det...

Anmeld

14. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Argh søde jeg bliver fandme bare så gal på jeres vegne. Kan slet ikke forstå hvorfor i skal hives igennem sådan en omgang

Det kan fandme ikke være rigtigt!!! Nu må det snart være jeres tur til at få noget godt med på vejen mht. PB.

I øvrigt godt du fik udsættelse af opg. Det sad jeg lige og tænkte måske var en god ide, inden jeg læste det indlæg hvor du selv skriver det.

Jeg håber det hele ender godt, og du sigter efter lyset i mørket.

Kæmpe knus og kram herfra

Anmeld

14. maj 2010

Becks

Åh søde MM, nu må det sgu snart stoppe!

I har sgu snart være nok igennem synes jeg...
Fedt at su kunne få din opgave udsat, så skal du da ikke have den i dine tanker konstant..

Ej hvor vilst med din F. læge.. Skræmmende der ligefrem er sæson fo sådan noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.