KaMa skriver:
Det var da helt uroligt. Håber det løser sig i morgen. Kroppen er da et mysterie! Tror efterhånden at det er godt, at det bliver IVF næste gang, så du kan blive hurtig gravid uden alt det her mærkelige.
I øvrigt er det hende Randi, som I har været så glade for, der har taget livet af sig selv? Det er højsæson for sådan noget om foråret. Det ved jeg fra mine 3 år i politiet. Man tænker ellers vinter, men der har folk som regel et håb om, at de får livsmodet tilbage, når foråret kommer. Sker det ikke, ja så er det som regel omkring nu, de slutter deres lidelser. Skrækkeligt.
Ja det håber jeg godt nok også. Ja min krop har sat dem på arbejde derude.
Det er jeg også glad for, forhåbentligt gør det det mindre indviklet, selvom selve proceduren er mere indviklet (hmm, gav det mening).
Nej det er det ikke. Det er Tine som jeg har været tilknyttet, men jeg kender også Randi, fordi det er lidt forskelligt hvem der scanner.
Det er skræmmende at der også er sæsson for det. Det er bare så mærkeligt, en overlæge sidst i 30'erne - men jeg kender hende selvfølgelig slet ikke, men har aldrig tænkt at hun var skrøbelig eller noget.
Knus
Anmeld