Så er der dårlige nyheder igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.460 visninger
45 svar
0 synes godt om
12. maj 2010

MM1987

Så fik jeg svar på blodprøven og alt min positivitet er røget ud i vasken...

Graviditetshormonet siger 7500 og de er nu tilbage til at tro at det er uden for livmoderen.

Det betyder at jeg i morgen skal møde på en anden gyn afd. på sygehuset og jeg skal være fastende da de muligvis bliver nødt til at lave en kikkert undersøgelse igennem navlen. 

Jeg er SÅ bange, jeg skal i fuld narkose og har aldrig prøvet det før - det hele sker så hurtigt, og de kunne ikke fortælle os særligt meget da det foregår på en anden afdeling.

Vi har fået afvide at en sund graviditet er udelukket, da med så høje tal skal man kunne se den i livmoderen, men det vidste jeg jo godt.

Jeg er helt ødelagt igen... Det fortsætter bare det her - og samtidig har jeg en hovedopgave der skal afleveres fredag i næste uge og jeg kan slet ikke overskue det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

otlitrom

Neeeeej!! Nu må det snart stoppe, for fand*n da også!!!

Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige... Hvor er det bare forfærdeligt, og hvor er det hårdt alt det du/I skal igennem!!

Jeg er helt tom for ord, og kan slet slet ikke forestille mig, hvordan du må have det....

Ville ønske det hele stoppede lige NU!!

Anmeld

12. maj 2010

Lone Jakobsen

åh hvor pokker nu må det da godt snart vende for jer. synes godt nok i har været igennem meget. kan ikke sige meget trøstende, men vil sende dig en varm og sige at vi er mange der føler så inderligt med dig

Anmeld

12. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Det er jeg rigtig ked af at læse

Du får lige et kæmpe  - ved slet ikke hvad jeg skal svare!

Anmeld

12. maj 2010

ønskebørn74

Mia Maia skriver:

Så fik jeg svar på blodprøven og alt min positivitet er røget ud i vasken...

Graviditetshormonet siger 7500 og de er nu tilbage til at tro at det er uden for livmoderen.

Det betyder at jeg i morgen skal møde på en anden gyn afd. på sygehuset og jeg skal være fastende da de muligvis bliver nødt til at lave en kikkert undersøgelse igennem navlen. 

Jeg er SÅ bange, jeg skal i fuld narkose og har aldrig prøvet det før - det hele sker så hurtigt, og de kunne ikke fortælle os særligt meget da det foregår på en anden afdeling.

Vi har fået afvide at en sund graviditet er udelukket, da med så høje tal skal man kunne se den i livmoderen, men det vidste jeg jo godt.

Jeg er helt ødelagt igen... Det fortsætter bare det her - og samtidig har jeg en hovedopgave der skal afleveres fredag i næste uge og jeg kan slet ikke overskue det.

Puha en omgang!!!! Krammer til dig og manden!!!! Føler med jer..

Knus Lene

Anmeld

12. maj 2010

Maria.

Ihh altså hvor er det belastende! Har ikke skrevet noget på de andre indlæg fordi jeg ikke vidste hva jeg skulle skrive.. Det er SÅ uretfærdigt!

Du får et  og så håber jeg for jer at det snart får en ende, så I kan starte forfra!

Kram Maria

Anmeld

12. maj 2010

Ina33

Åhhh hvor jeg bare føler med dig....

Jeg sender dig et stort kram...

Louise

PS Narkosen skal du ikke være bange for. Jeg var i narkose for første gang for et par år siden, og jeg var rædselsslagende - men det er slet ikke så slemt når først man ligger der...

Jeg kan dog godt forstå du er nervøs, jeg krydser fingre for at det går godt i morgen...

Anmeld

12. maj 2010

bagger26

Øv, det lyder godt til at været et hårdt forløb..  

Vil bare lige berolige dig med hensynd til narkosen.. Jeg var i fuld narkose i torsdag, da jeg skulle havde fjernet min galdeblære via en kikkertundersøgelse, og det skal du absolut ikke være bange for. Det gør ikke ondt og er ikke ubehageligt på nogen måder. Man falder bare stille og roligt i søvn, og der sidder hele tiden en narkoselæge sammen med dig, og fortæller alt hvad han/hun gør og hvad der kommer til at ske.. Jeg sov rigtig godt og havde en masse gode drømme imens det stod på. Så hvis du uheldigvis skulle i narkose, så skal du ikke frygte det i hvert fald.

Men håber alt kommer til at gå godt for dig..

Anmeld

12. maj 2010

Marco2

Hvor er det bare noget møg alt det du skal igennem.

Jeg har nu selv haft et par aborter, og sidste gang så de også kun en "sæk" uden noget foster i. Der blev taget blodprøve og mt hcg var også stigende i høj grad. Så de mistænkte også en graviditet udenfor livmoderen. Så jeg skulle også møde ind for at få lokaliseret hvor "fosteret" så sad og så få det fjernet. Men da jeg kom der op blev jeg så scannet og de så det fineste lille foster og hjertet der blinkede. Jeg blev selvfølgelig helt vildt glad, for havde været så ked over at miste endnu engang. Blev tilbudt en scanning en uge efter for at bekræfte at alt var som det skulle være. Men til den scanning var "barnet" dødt... og så blev jeg jo endnu mere ked af det for nu troede jeg jo lige at alt var godt igen, når nu vi så hjertet blinke. Sikke en rutchetur.

Du kan selvfølgelig ikke direkte bruge det til noget, men man kan "håbe" at din graviditet ikke er levedygtig som min, fremfor at den sidder udenfor livmoderen. Ved godt at det lige når man står i det er pest eller kolera, men alt taget i betragtning er en ulevedygtig graviditet bedre end én udenfor livmoderen. For det viser jo også at din krop kan blive gravid.

Håber det bedste for dig og at storken snart finde dig med en sund graviditet.

AG

Anmeld

12. maj 2010

Riksen

Åh nej! Det er jeg virkelig ked af at høre. Jeg håber at I kommer så smertefrit som muligt igennem det næste hårde stykke tid.

Jeg kan sikkert ikke skrive noget, der kan hjælpe, så jeg vil blot sende jer mine varmeste tanker med ønsket om, at I snart får lidt medgang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.