Så er der dårlige nyheder igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Det de så igår kan være noget andet, og det sagde de også til os, at de ikke kunne garantere at det var den graviditet der producerede hormoner, da det bare kunne være noget væske der var der. 

Jeg fik snakket med dem på den anden afdeling, og føler jeg ved hvad der skal ske i morgen. 

Jeg har også lige snakket med min uddannelse og jeg får udsættelse på opgaven. Jeg ville bare gerne have været på ferie uden at den hang over hovedet, men sådan er det jo.

Nu bliver det forhåbentligt overstået i morgen, synes ligesom denne historie burde have været slut for længst...

Knus

nå på den måde... er da også til at blive helt rundtosset af alle de forskellige informationer der har været gennem hele dette forløb... ikke noget at sige at NU vil i bare gerne have det overstået! Og håber at det hele endelig kan få en afslutning med kikkert undersøgelsen så dette marreridt kan få en ende!

Godt at du har fået udskudt opgaven! Det ville da også være fuldstændig unfair hvis du skulle have den hængende om hovedet lige nu....  og dejligt at du føler dig afklaret med hvad undersøgelsen skal indeholde.

ønsker jer alt det bedste under undersøgelsen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

oo

Mia Maia skriver:

Var det også en kikkert "operation" du fik, igennem navlen?

Du må meget gerne fortælle om det, du kan jo også bare skrive et brev hvis det er...

Knus

har sendt dig en laaaang mail

Anmeld

12. maj 2010

lotte32

arh men da for fuc..ng fu.. hvor er det bare ikke fair at i skal igennem dette cirkus  håber sådan for jer at det hele snart er ovre, og at de finder forklaringen på de stigende tal...

knus herfra 

Lotte

Anmeld

12. maj 2010

Vidunderligeunger

som om tingene ikke var urimelige nok i forvejen... føler virkelig med jer to, og håber på det bedste. Andet er der vidst ikke at sige lige nu..

til dig...

Anmeld

12. maj 2010

lululupo

Ejjjjjjjj altså nu stopper det!!! ihhhhhhh  for jer!!!!!!!!!

Anmeld

12. maj 2010

benthe :-)

nå nej søde det er jeg ked af høre
et til dig

Anmeld

12. maj 2010

Kruse90

årrh nej smukke
Hvor er det synd for dig/jer alt det i skal igennem.
Ved slet ikke hvad jeg skal sige.
Er helt tom for ord.

Anmeld

13. maj 2010

MM1987

Nå, det bliver ikke i dag der sker noget, mine æggestokke er så store at det vil være for risikabelt at lave en kikkert operation, så jeg skal komme igen i morgen hvor jeg vil få lavet en udskrabning som sendes til haste mikroskopi, hvor de med sikkerhed kan sige om det er den graviditet der producere hcg.

Så endnu en dag går på sygehuset.

Vi fik så også afvid idag at vores fertilitets læge begik selvmord i mandags, så det kan snart ikke blive mere mærkeligt.

Anmeld

13. maj 2010

Miss.Sunshine

Jeg forstår ikke hvorfor de siger de kan se noget i din livmoder og så bagefter siger det er udenfor livmoderen? Altså skal dte betyde at du er tvillingegravid og de sidder hvert deres sted? Undskyld hvis jeg spørger dumt,men jeg forstår det ikke rigtig. er du 100% sikker på det ikke er en alm graviditet?? Måske bare en ekstra scanning inden de fjerner det??

Trist med jeres læge

Anmeld

13. maj 2010

Soap

Jeg syns godt nok det er noget af en omgang du skal igennem, og hvor jeg føler med dig 

Mange tanker herfra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.