Jonathans fødsel i Klostergade

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sikken dramatisk omgang. Men dejligt du er ovenpå igen. Et kæmpe stort tillykke til jer med jeres lille søn. Han er da godt nok kær

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

Barbamama

Nåååårh en lækker dreng!!! Tillykke med ham!!! Det lyder om en god fødsel, dog lige undtaget det efterfølgende men det er dejligt at høre du er ved at være ovenpå igen.

Anmeld

6. maj 2010

Miamaja

Noj, tillykke og sikke en oplevelse. godt at hore du har det bedre. Du ser i hvertfald super smuk ud trods den omgang med en dejlig velskabt dreng.

Anmeld

6. maj 2010

betski

Mange gange TILLYKKE Fantastisk beretning, fik hel kuldegysninger. Håber du snart får lov til at komme hjem.

Anmeld

6. maj 2010

serinasmor

Kæmpe tillykke

Anmeld

6. maj 2010

nynne-l

tillykke med ham

Anmeld

6. maj 2010

RGN

Profilbillede for RGN

Stort tillykke med den meget fine dreng.

Tjekker man ikke altid om moderkagen er intakt når man føder den? Eller kan en rest være så lille, at man kan overse, at den mangler?

Anmeld

6. maj 2010

MariaJ

Stort tillykke med ham og god bedring til dig. Flot at det blev hjemmefødsel som du ønskede dig og jeg er imponeret over hvor hurtigt du fik ham ud til sidst. Håber du er hjemme igen i en fart og snart frisk og på benene igen.

Maria

Anmeld

7. maj 2010

Ansemusen

Det lyder som en smuk og god oplevelse! Sådan vil jeg gerne have det, altså at Rasmus er meget med i det og er den som støtter og hjælper mig. Synes det virker super godt at du kunne stå op og holde på hans skuldre og selv tage Jonathan op til dig 

Jeg er dog ked af at høre, at du måtte på hospitalet efterfølgende og stadig er derude! Det er jo ikke en ønskesituation, at man skal ligge der uden at farmand kan overnatte. Jeg håber I meget snart kommer hjem!

Knus

Anmeld

8. maj 2010

Mullemus86

Kæmpe stort tillykke med den lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.