Jonathans fødsel i Klostergade

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

Findusinde

Hvordan er det lige du formår at se fuldstændig fantastisk ud, afslappet og on top of the situation??? Hvor fantastisk at du ville dele det med os!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Corn

Rosa skriver:

Jordmoderen havdee sådan nogle store stykker underlag med, med plastic på den ene side og "hygiejnebind" på den anden side som jeg lå på, og ellers bare gamle håndklæder... Og nej, hun anede ikke det med moderkagen - de blev der 3 timer efter fødslen og holdt øje, men da livmoderen jo trak sig sammen helt fint som den skulle var der jo ingen grund til bekymring... Troede vi...

Okay, de stykker kender jeg godt...

Har købt nogle af de der engangs-underlag til børnesenge... De kan det samme, for tror ikke jm har noget af den slags med herude på Djursland...

Anmeld

15. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mettemus skriver:

Det ser  bare fuldstændig fantastisk ud! Man får helt lyst til at gøre det selv - i var sammen om det, atmosfæren er tryg (med tændte stearinlys og alt muligt!) osv. Og du ser endda rimelig overskudsagtig ud indimellem!

Hvem er fotografen?

Fotografen er såmænd min mor, som var med som praktiske grid og sørgede for varmt vand, kaffe til jordmoderen, flytte musik og videokamera rundt efter hvor vi var og holde mine ben og kolde klude på min pande når jeg pressede liggende ned

Anmeld

15. juni 2010

Moderator

Tak for de søde ord, piger Det var virkelig en helt fantastisk oplevelse!!!

Anmeld

15. juni 2010

Mettemus

Rosa skriver:

Fotografen er såmænd min mor, som var med som praktiske grid og sørgede for varmt vand, kaffe til jordmoderen, flytte musik og videokamera rundt efter hvor vi var og holde mine ben og kolde klude på min pande når jeg pressede liggende ned

Hvor dejligt - må sige at intimiteten omkring at føde på den måde tiltaler mig rigtig meget. Ville du gøre det igen når man tænker på dine komplikationer osv?

Anmeld

15. juni 2010

Moderator

Mettemus skriver:

Hvor dejligt - må sige at intimiteten omkring at føde på den måde tiltaler mig rigtig meget. Ville du gøre det igen når man tænker på dine komplikationer osv?

120% sikkert ja!!! Den fødsel er det mest fantastiske jeg nogensinde har oplevet! Komplikationerne (som er yderst almindelige)  kunne ligeså vel være opstået efter en hospitalsfødsel. For mig skal de to ting skilles ad, fødslen og efterspillet. Hvis jeg skulle have flere børn så skulle de fødes hjemme også

Anmeld

15. juni 2010

Corn

Rosa skriver:

120% sikkert ja!!! Den fødsel er det mest fantastiske jeg nogensinde har oplevet! Komplikationerne (som er yderst almindelige)  kunne ligeså vel være opstået efter en hospitalsfødsel. For mig skal de to ting skilles ad, fødslen og efterspillet. Hvis jeg skulle have flere børn så skulle de fødes hjemme også

Det er lige det jeg også gerne ville høre dig sige...

Ihhh hvor jeg glæder mig...

Kom glad veer

Anmeld

15. juni 2010

Moderator

Macaab skriver:

Det er lige det jeg også gerne ville høre dig sige...

Ihhh hvor jeg glæder mig...

Kom glad veer

Jeg tror at de fleste mænd kvier sig ved tanken om en hjemmefødsel - de føler at de mindst skal have et helt hospital i ryggen hvis noget skulle afvige fra "normen" Prøv at tage ham med til jordmoder og nak om det der - det overbeviste min kæreste om at hjemmefødsler er helt sikre og trygge, og han er superglad for oplevelsen i dag

Anmeld

15. juni 2010

Nanna1985

Stooort tillykke med den lille mand

Sikke en grim omgang, du har måtte igennem

Anmeld

16. juni 2010

Corn

Rosa skriver:

Jeg tror at de fleste mænd kvier sig ved tanken om en hjemmefødsel - de føler at de mindst skal have et helt hospital i ryggen hvis noget skulle afvige fra "normen" Prøv at tage ham med til jordmoder og nak om det der - det overbeviste min kæreste om at hjemmefødsler er helt sikre og trygge, og han er superglad for oplevelsen i dag

Han har skam "set lyset"... Og med to børn der ellers skulle afsættes, hvis vi skulle ind på sygehuset, så er vi enige om, at hjemmefødsel er den bedste løsning for alle mand...

Så nu venter vi bare de pokkers veer... Er godt nok blevet utålmodig efter at jm for 14 dage siden ikke mente jeg ville komme til vores aftale idag... Men kl. er selvfølgelig heller ikke 14 endnu, så hun har da stadig en lille chance for at få ret, selvom intet tyder på det.

Majken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.