Rosa skriver:
Her er som lovet billeder fra fødslen, nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at retouchere dem (til en anden tråd) så NU kommer de på 
På de første billeder er jeg ca. 3-4 cm åben og lytter dels til mit hypnose (var med i et forskningsprojekt om mental smertelindring via selvhypnose), får akupunktur (som ikke hjalp en dyt), og kommer endelig i karret. Derefter kommer de laaaange timer hvor det gik i stå ved de 6 cm. Så får jeg taget vandet nede i karret (billede 9) og SÅ skete der noget (selvom det ser rigtig idyllisk og overskudsagtigt ud som jeg ligger der i skødet på Niklas på sofaen - det gjorde NAS på det tidspunkt, men jeg har lige haft min første presseve)
På de sidste billeder har jeg lige samlet ham op (fødte siddende på hug) og lagt mig ned på sofaen med ham så vi kunne nyde ham 
Og til allersidst lidt fra undersøgelsen og mig efter jeg har sundet mig...
Kæft hvor er jeg stolt over mig selv og ikke mindst Niklas - som I kan se var han HELT uundværlig! Det er uden tvivl min/vores største enkeltpræstation nogensinde!!!
Ihh tusind tak fordi jeg måtte kigge med...
Rent praktisk, hvad havde du/I så dækket af med i sofaen???
Jeg skal jo snart igang med min første hjemmefødsel, og har engangsunderlag, gamle lagner og gamle håndklæder på lager, samt voksdug... Men derfor kan man jo altid mangle noget helt andet, som kunne være fantastisk at have.
Havde jm nogen ide om, at noget af moderkagen sad fast inden hun tog afsted? (var det ikke det der skete?)
Anmeld