Mia Maia skriver:
Det skal du ikke tænke på...og du træder ikke i det...
Det er så meget nu vi skal det - jeg kan være i vejle om 1 time...
Jeg håber at pausen trods alt gør godt - så vi er klar til juni/juli - og så skal det bare lykkedes ved første IVF - vi gider ikke mere nu...
Men vi er stærke og vi elsker hinanden - det er der ikke noget der kan lave om på...
Desuden har jeg fundet alle jer fantastiske kvinder - og det er det hele værd...
Vi har i dag bestilt en tur til Stockholm i slutningen af juli. Vi tager toget derop og så bor vi midt inde i byen på et spahotel - SKØNT!!!
Det lyder som en rigtig lækker tur! De kæreste-ture skal man huske!! Vi fandt en lækker tur til Tyrkiet, men manden kan ikke få ferie 
Den bedste sætning du skriver, er at I elsker hinanden, og det kan der ikke ændres på! Jeg kan godt forstå nogle par giver op midt i kampen, fordi det ødelægger et forhold med sådan en kamp. Men vi er nogle heldige imellem, der bare bliver stærkere af kampen! Og hvor er det godt, at du selv på en sort dag som idag, kan tænke sådan. Dét er det bedste udgangspunkt for at finde modet og lysten til at prøve igen!!
Jeg ved I ikke giver op! Det er drømmen for stor til.. Der er desværre bare rigtig mange huller i vejen.. Lige til at blive
over!! Dog siger din signatur det så fint.. !!
Havde jeg ikke skulle arbejde i morgen kl 8.00, så havde jeg med glæde sat en hel kasse vin klar til du kom
Vi gør det en dag! Og jeg ved at Trine vil være meget misundelig 
Vi kan gå sommeren i møde, uden helvedeshormoner, og kold hvidvin i solen.. Det kan de andre ikke 

Anmeld