Kryds fingre for Mia Maia i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2010

N&J

Er rigtig ked af at høre at der ikke var en lille spire, men håber på at 2010 alligevel kan blive året hvor der kan komme en lille spire.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Æv.... Men det hele lyder da ikke super negativt. Håber at der er lykke i cyklusen!!...

Anmeld

1. maj 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Det er vi nødt til, alt HCG skal ud af blodet før man kan starte på ny.

Jeg synes at have læst at det tager lidt tid inden det er ude og så går der 4-6 uger før man kan få sin mens igen...

Men det er nok også det bedste oven på sådan en omgang, selvom min krop tilsynladende ikke er klar over alt ikke er som det plejer...

Men måske det er meget godt, jeg håber bare jeg kan slappe af i pausen og give hovedet en pause og at min gigt ikke bliver værre...

Jeg glæder mig til at starte sammen med dig...

Årh, dumme Anna. Hvorfor tænkte jeg ikke på det

Selvfølgelig er det "tvungen" pause... Undskyld, det var ikke for at vade i det

Måske det er nu vi skal tage den wellness-ferie, inden vi begge starter? Drikke en masse god vin, æde til vi falder af stolen, og bitche løs

Jeg håber du finder ro i pausen, og at I "finder" hinanden igen. I virker som et stærkt par, og jeg tvivler ikke på at I har det godt. Hold fast i det, nu hvor det hele er noget møg..

Miraklet skal nok ske.. Hvornår ved vi bare ikke

Anmeld

1. maj 2010

MM1987

kitty skriver:

Årh, dumme Anna. Hvorfor tænkte jeg ikke på det

Selvfølgelig er det "tvungen" pause... Undskyld, det var ikke for at vade i det

Måske det er nu vi skal tage den wellness-ferie, inden vi begge starter? Drikke en masse god vin, æde til vi falder af stolen, og bitche løs

Jeg håber du finder ro i pausen, og at I "finder" hinanden igen. I virker som et stærkt par, og jeg tvivler ikke på at I har det godt. Hold fast i det, nu hvor det hele er noget møg..

Miraklet skal nok ske.. Hvornår ved vi bare ikke

Det skal du ikke tænke på...og du træder ikke i det...

Det er så meget nu vi skal det - jeg kan være i vejle om 1 time...

Jeg håber at pausen trods alt gør godt - så vi er klar til juni/juli - og så skal det bare lykkedes ved første IVF - vi gider ikke mere nu...

Men vi er stærke og vi elsker hinanden - det er der ikke noget der kan lave om på...

Desuden har jeg fundet alle jer fantastiske kvinder - og det er det hele værd...

Vi har i dag bestilt en tur til Stockholm i slutningen af juli. Vi tager toget derop og så bor vi midt inde i byen på et spahotel - SKØNT!!!

Anmeld

1. maj 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Det skal du ikke tænke på...og du træder ikke i det...

Det er så meget nu vi skal det - jeg kan være i vejle om 1 time...

Jeg håber at pausen trods alt gør godt - så vi er klar til juni/juli - og så skal det bare lykkedes ved første IVF - vi gider ikke mere nu...

Men vi er stærke og vi elsker hinanden - det er der ikke noget der kan lave om på...

Desuden har jeg fundet alle jer fantastiske kvinder - og det er det hele værd...

Vi har i dag bestilt en tur til Stockholm i slutningen af juli. Vi tager toget derop og så bor vi midt inde i byen på et spahotel - SKØNT!!!

Det lyder som en rigtig lækker tur! De kæreste-ture skal man huske!! Vi fandt en lækker tur til Tyrkiet, men manden kan ikke få ferie

Den bedste sætning du skriver, er at I elsker hinanden, og det kan der ikke ændres på! Jeg kan godt forstå nogle par giver op midt i kampen, fordi det ødelægger et forhold med sådan en kamp. Men vi er nogle heldige imellem, der bare bliver stærkere af kampen! Og hvor er det godt, at du selv på en sort dag som idag, kan tænke sådan. Dét er det bedste udgangspunkt for at finde modet og lysten til at prøve igen!!

Jeg ved I ikke giver op! Det er drømmen for stor til.. Der er desværre bare rigtig mange huller i vejen.. Lige til at blive over!! Dog siger din signatur det så fint.. !!

Havde jeg ikke skulle arbejde i morgen kl 8.00, så havde jeg med glæde sat en hel kasse vin klar til du kom Vi gør det en dag! Og jeg ved at Trine vil være meget misundelig

Vi kan gå sommeren i møde, uden helvedeshormoner, og kold hvidvin i solen.. Det kan de andre ikke

Anmeld

1. maj 2010

MM1987

kitty skriver:

Det lyder som en rigtig lækker tur! De kæreste-ture skal man huske!! Vi fandt en lækker tur til Tyrkiet, men manden kan ikke få ferie

Den bedste sætning du skriver, er at I elsker hinanden, og det kan der ikke ændres på! Jeg kan godt forstå nogle par giver op midt i kampen, fordi det ødelægger et forhold med sådan en kamp. Men vi er nogle heldige imellem, der bare bliver stærkere af kampen! Og hvor er det godt, at du selv på en sort dag som idag, kan tænke sådan. Dét er det bedste udgangspunkt for at finde modet og lysten til at prøve igen!!

Jeg ved I ikke giver op! Det er drømmen for stor til.. Der er desværre bare rigtig mange huller i vejen.. Lige til at blive over!! Dog siger din signatur det så fint.. !!

Havde jeg ikke skulle arbejde i morgen kl 8.00, så havde jeg med glæde sat en hel kasse vin klar til du kom Vi gør det en dag! Og jeg ved at Trine vil være meget misundelig

Vi kan gå sommeren i møde, uden helvedeshormoner, og kold hvidvin i solen.. Det kan de andre ikke

Jamen så skal jeg rigtig trampe i det og fortælle at vi rejser til tyrkiet her d. 24... Ned og besøge min bedste veninde som arbejder for spies dernede... Dog har vi endnu ikke fundet sovemuligheder, så det bliver måske i køjesenge i deres ekstra værelse

Jeg tænker da tanken når det hele er sort - men jeg kan slet ikke finde noget godt ved det, tvært imod - jeg har brug Jan - og det kommer til at lykkedes, vi skal bare holde ud lidt endu. Jeg er sikker på det gør os stærkere... Jeg er sikker på i har det på samme måde...

Ja, det tror jeg også hun er - jeg siger "vi gør det" og så lægger vi blære billeder ind bagefter - Anna og Mia Maia i boblebad på terrassen med udsigt ud over vejle fjord og med champagne i hånden...

Anmeld

1. maj 2010

Sofiedk

Os mig ... os mig .... Jeg vil også med på spaophold

Du klarer det hele så sindsyg flot smukke og er virkelig stolt af din og Jan's  måde at håndtere alting på. Det må være en hver behandlings-kvindes mareridt det du går igennem.

Håber SÅ meget at din krop nu ved hvad HCG er for noget mystisk noget at det husker det til næste gang du bliver gravid ved første IVF Vi få trække i fælles flok og jeg er sikker på at lang IVF er vejen frem for os begge

Anmeld

1. maj 2010

MM1987

Sofiekdk skriver:

Os mig ... os mig .... Jeg vil også med på spaophold

Du klarer det hele så sindsyg flot smukke og er virkelig stolt af din og Jan's  måde at håndtere alting på. Det må være en hver behandlings-kvindes mareridt det du går igennem.

Håber SÅ meget at din krop nu ved hvad HCG er for noget mystisk noget at det husker det til næste gang du bliver gravid ved første IVF Vi få trække i fælles flok og jeg er sikker på at lang IVF er vejen frem for os begge

Selvfølgelig skal du også med... Og kitty siger der står en hel kasse rødvin, så der er nok til alle...

1000 tak - det har været så rart at kunne snakke i Tlf med dig, og hvor må det have været mærkeligt for dig at få stor tudende mia maia i røret som du aldrig har talt i Tlf med før... Du har været en stor hjælp...

Jeg håber vi fortsat kan bevare humøret og så tager vi den i første ivf, sammen med kitty... Og så er der forårs børn 2011 til os...

Anmeld

1. maj 2010

smokin

ØØØØØØØØØØØØØØØØV altså!

Nu havde jeg lige glædet mig..

Anmeld

1. maj 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

Så er vi tilbage...

Der var ikke noget i min livmoder. Så de har taget en blodprøve og den får jeg svar på på mandag over middag. Hvis blodprøver viser noget så er jeg gravid uden for livmoderen og hvis den ikke viser noget så fortsætter vi bare med den cyklus jeg er i gang med. Hun kunne se at jeg var ved at bygge et helt almindelig cyklus op og hun sagde at hvis jeg var gravid burde jeg ikke have reageret på behandlingen. Jeg har jo heller ikke haft andre symptomer som HCG kan give. Jeg tror også hun syntes det var meget mærkeligt det hele, og hun havde rigtig ondt af os.

Jeg synes der er meget lang tid til mandag over middag og Jan får bare en lorte fødselsdag.

Jeg synes bare slet ikke jeg kan klare mere...

1000 tak for de krydsede fingrer, i er bare så søde alle sammen...

Øv øv øv søde! Det er jeg rigtig, rigtig ked af at høre - det virkede ellers som om det endelig blev jeres tur? Hvor er din krop bare overhovedet ikke god ved dig!

Har lige læst hele Rosas tråd igennem og jeg synes bare du tager det så flot! Er sikker på at de fleste andre ville være brudt helt sammen på dette tidspunkt - hatten af for det!!!

Jeg sender de varmest kram og tanker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.