Kryds fingre for Mia Maia i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2010

MM1987

Rosa skriver:

For fanden da fuck sgu da osse...   Ejj det er jeg bare så ked af, det er så uretfærdigt af naturen at spille jer sådan et puds... Jeg havde bare SÅ godt kunnet unde jer at det var jeres tur nu...

Er helt tom indeni - har tænkt på dig hele morgenen og snakket med Niklas om jer flere gange - vi havde begge håbet for jer at det var nu.

Men det er åbenbart først jeres tur næste gang. Du må gerne låne lidt tålmodighed af mig, selvom jeg er ved at være nede på det...

Et kæmpestort knus og kram til jer og masser af håb for fremtiden. Sørg for at få raset og tudet ud! Mon ikke I kan nå at fødselsdagshygge lidt alligevel?

Kærligste kram

Rosa

Jeg reagere desværre slet ikke. Eller jo, jeg græd på sygehuset, og jeg kunne da også godt bryde helt sammen lige nu - men jeg orker slet ikke at være så ked af det...

Jeg havde jo også at den var der, og det jeg frygtede mest var at livmoderen var tom, ville hellere en SA end en uden for livmoderen. 

Jeg kan slet ikke forstå hvis blodprøven er negativ på mandag, så er jeg så forvirret som man kan blive.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

MM1987

kitty skriver:

Jeg har krydset alt hvad jeg kunne, og har faktisk sovet elendigt, fordi jeg var så spændt på dine vejne, søde!

Men svaret var ikke det jeg håbede Hvor er det trist!! Jeg troede virkelig at den var der Jeg fortår ingenting, og du må have det helt forfærdeligt lige nu

Jeg sender dig al den positive energi jeg kan! Du ved hvor jeg er, hvis du har brug for at snakke...

Er helt trist nu, så kan kun forestille mig det marreridt du går igennem!

1000 tak...

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv - det hele er så mærkeligt, og alle ringer og ønsker Jan tillykke, de ved jo ingenting...

Det bliver bare en meget mærkelig dag. Vi prøver at fortsætte som vi plejer, i hvert fald fra i morgen, vi kan ikke gøre så meget...

Anmeld

1. maj 2010

oo

åh nej! det var jo slet ikke den besked I skulle have haft

jeg håber for jer, at den er ude så og HCG'en bare skal falde!!

åh, Mia Maia sikke en rutjsetur I er ude i - og så med fødselsdag oveni hatten!

Anmeld

1. maj 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

åh nej! det var jo slet ikke den besked I skulle have haft

jeg håber for jer, at den er ude så og HCG'en bare skal falde!!

åh, Mia Maia sikke en rutjsetur I er ude i - og så med fødselsdag oveni hatten!

Ja, det er vel næsten den bedste besked vi kan få...at HCG er lavt, og at min krop klarer det selv...

Det er bare så mærkeligt det hele...

Jan er kørt ned i byen for at hente mad - det vidst det eneste vi kan overskue, vi prøver at hygge os i dag...

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige eller skrive...eller gøre..er vidst bare lidt fortabt... Jeg er så gal på min krop...

Anmeld

1. maj 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

1000 tak...

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv - det hele er så mærkeligt, og alle ringer og ønsker Jan tillykke, de ved jo ingenting...

Det bliver bare en meget mærkelig dag. Vi prøver at fortsætte som vi plejer, i hvert fald fra i morgen, vi kan ikke gøre så meget...

Det må være så forvirrende, og jeg forstår godt, hvis du ikke kan hænge sammen. Men du er sej, at du prøver alligevel. Du gør der for Jan. Men det er hårdt, det forstår jeg sgu godt. Vi havde jo allesammen troet at miraklet var sket.. Øv for fan*en

Du er en sej pige, Mia Maia!!Ellers havde du ikke taget kampen op! Lige nu er det hele noget møg, og det er fuldt forståeligt! Men jeg håber I får en rimelig god fødselsdag, og at du får følelserne ud på et tidspunkt. Ikke alle reagerer med det samme..

Vær ikke hård ved dig selv, vær hellere ekstra god!

Jeg håber miraklet er på vej..

Sender de bedte tanker!

Anmeld

1. maj 2010

MM1987

kitty skriver:

Det må være så forvirrende, og jeg forstår godt, hvis du ikke kan hænge sammen. Men du er sej, at du prøver alligevel. Du gør der for Jan. Men det er hårdt, det forstår jeg sgu godt. Vi havde jo allesammen troet at miraklet var sket.. Øv for fan*en

Du er en sej pige, Mia Maia!!Ellers havde du ikke taget kampen op! Lige nu er det hele noget møg, og det er fuldt forståeligt! Men jeg håber I får en rimelig god fødselsdag, og at du får følelserne ud på et tidspunkt. Ikke alle reagerer med det samme..

Vær ikke hård ved dig selv, vær hellere ekstra god!

Jeg håber miraklet er på vej..

Sender de bedte tanker!

Vi prøver at hygge os i dag, det vigtigste er bare at vi er sammen...

Jeg har en hovedopgave der skal skrives så er nødt til at hænge sammen lidt endnu - men det er nok meget godt jeg er beskæftiget. 

Projekt baby bliver lagt på hylden indtil slutningen af juni/starten af juli - og sådan er det. Men I slipper ikke for mig herinde. Så kommer vi næsten til at følges. 

Jeg er vidst ikke særligt sammenhængende lige nu - jeg har allermest lyst til at rejse langt væk...

Anmeld

1. maj 2010

benthe :-)

et på vej til jer

Anmeld

1. maj 2010

Riksen

Det er jeg ked af at høre. Jeg håber virkeligt, at det snart bliver jeres tur.

Anmeld

1. maj 2010

Vial

Nej nej nej, hvor er jeg ked af at læse det! Det havde jeg ikke regnet med. Er helt tom for ord. Pas rigtig godt på hinanden i dag :-( Stort knus

Anmeld

1. maj 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Vi prøver at hygge os i dag, det vigtigste er bare at vi er sammen...

Jeg har en hovedopgave der skal skrives så er nødt til at hænge sammen lidt endnu - men det er nok meget godt jeg er beskæftiget. 

Projekt baby bliver lagt på hylden indtil slutningen af juni/starten af juli - og sådan er det. Men I slipper ikke for mig herinde. Så kommer vi næsten til at følges. 

Jeg er vidst ikke særligt sammenhængende lige nu - jeg har allermest lyst til at rejse langt væk...

Så I vælger at tage en pause nu? Det synes jeg er SÅ sejt gjort, hvis det er det I føler for. Det er da selvindsigt der vil noget! Du hører ikke ét ondt ord fra mig! Sejt gjort!!

Det er fantastisk I har hinanden, og dejligt at du kan se det på den måde. De mænd betyder mere end de aner!!

Gør det som maven og dit hjerte fortæller dig. Opgaven skal nok blive færdig, og ja, måske er det meget rart med noget adspredelse!

Og ja, nu kommer vi nok til at følges. Det var ikke det vi håbede på, men jeg vil elske at dele oplevelsen med dig!

Stort knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.