Kryds fingre for Mia Maia i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2010

oo

Mia Maia skriver:

Det er så i orden - vi skal jo lystre engang imellem

Det er sjovt at det med køn er delt i 2 vande, og det er som regel at man er helt klar over hvad man vil. Vi vil uden tvivl have det afvide, og ender også med at betale for en scanning så vi kan få det afvide så hurtigt som muligt... 

Men det er jo udelukkende af overfladiske grunde (mit shopping behov), for der er jo ikke nogen grund til at vide det ellers...

Har I spurgt hende om hun vil med til fødslen??

Jeg tror også Jan vil være den stærke og det er derfor han kommer til at virke som om han ikke er ked af det. Men det samme gælder her, lige pludselig så kommer hans reaktion. Jeg tror vi kommer til at reagere når det er lykkedes, og vi ved det sidder det rigtige sted (vi kom lige til at snakke om at når jeg får en positiv test så tør vi ikke engang være rigtig glæde, ikke før vi har set den sidder det rigtige sted). Der er jeg sikker på vi kommer til at græde, både over alt det vi har været igennem og af lettelse. 

Det håber jeg godt nok også...jeg håber det er meget lavt tallet, selvom om testene siger noget andet... 

Jeg synes det jager lidt i den ene side hele tiden, men hun sagde jo at det skulle gøre sindsygt ondt før jeg skulle være bekymret - jeg håber ikke det bliver værre...

Ja, jeg føler mig til tider som lidt af et forsøgs dyr - jeg har jo ikke prøvet den samme behandling 2 gange - og jeg kommer nok ikke til det, det håber jeg ikke, for det betyder at lykkedes ved første IVF forsøg.

Jeg håber bare det her er hurtigt overstået, at vi kan få kort IVF og at vi kan nå et forsøg inden deres sommerferie. Kan du huske hvornår det er de har sommerferie derude??

Knus

ja jeg spurgte hende i sidste uge. jeg vil jo gerne føde hjemme og jordemoderen sagde, at så var det rigtig godt at have en praktisk hjælper, så Søren kunne få lov at være ved mig hele tiden.så vi var ret hurtige enige om, at det skulle være min mor (jeg tror ikke jeg villve være tilpas med at andre så mig i den situation). hun blev helt enormt glad og siden har jeg fået en email om at hun er meget beæret og rørt over at blive spurgt og at hun havde brugt en hel aften på at google hjemmefødsler og fødekar og jeg ved ikke hvad (hun havde fundet ud af nogle virkelig spøjse informationer ). så det er jo godt at hun forbereder sig

nej, man bliver nok lidt forsigtig med glæden. det var vi også denne gang, men når man så ser det hele er godt, så er det bare så ubeskriveligt dejligt og jeg er helt overbevist om at det vil ske for jer!! man skal også lige lære at give slip på kampen, synes jeg...altså når det lykkedes. så man kan godt være noget rørstrømsk og forvirret til en start

ja altså...det gør virkelig sindssygt ondt når det går galt derinde, du er slet ikke i tvivl om at du skal på hospitalet NU hvis det er. hvilket jeg for alt i verden håber du bliver skånet for!!!! jeg mærkede slet ingenting i maven før de der voldsomme smerter, så jeg håber at de jag du mærker er tegn på at det hele er ved at ordne sig selv eller komme sig eller sådan noget

hmm...sommerferien. nu må du ikke hænge mig op på noget, men jeg mener, at vi fik besked om at sidste frist for tilmelding var 26. juni og så er der lukket hele juli måned. MEN de kører (så vidt jeg husker) gerne lang IVF henover ferien, hvor du så bare er i nedregulering indtil august. men jeg kan godt forstå du håber på kort IVF. hvad med din sygdom? hvor længe kan den holde til at vente?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

ja jeg spurgte hende i sidste uge. jeg vil jo gerne føde hjemme og jordemoderen sagde, at så var det rigtig godt at have en praktisk hjælper, så Søren kunne få lov at være ved mig hele tiden.så vi var ret hurtige enige om, at det skulle være min mor (jeg tror ikke jeg villve være tilpas med at andre så mig i den situation). hun blev helt enormt glad og siden har jeg fået en email om at hun er meget beæret og rørt over at blive spurgt og at hun havde brugt en hel aften på at google hjemmefødsler og fødekar og jeg ved ikke hvad (hun havde fundet ud af nogle virkelig spøjse informationer ). så det er jo godt at hun forbereder sig

nej, man bliver nok lidt forsigtig med glæden. det var vi også denne gang, men når man så ser det hele er godt, så er det bare så ubeskriveligt dejligt og jeg er helt overbevist om at det vil ske for jer!! man skal også lige lære at give slip på kampen, synes jeg...altså når det lykkedes. så man kan godt være noget rørstrømsk og forvirret til en start

ja altså...det gør virkelig sindssygt ondt når det går galt derinde, du er slet ikke i tvivl om at du skal på hospitalet NU hvis det er. hvilket jeg for alt i verden håber du bliver skånet for!!!! jeg mærkede slet ingenting i maven før de der voldsomme smerter, så jeg håber at de jag du mærker er tegn på at det hele er ved at ordne sig selv eller komme sig eller sådan noget

hmm...sommerferien. nu må du ikke hænge mig op på noget, men jeg mener, at vi fik besked om at sidste frist for tilmelding var 26. juni og så er der lukket hele juli måned. MEN de kører (så vidt jeg husker) gerne lang IVF henover ferien, hvor du så bare er i nedregulering indtil august. men jeg kan godt forstå du håber på kort IVF. hvad med din sygdom? hvor længe kan den holde til at vente?

Nå, det lyder da som om hun er virkelig glad, det var dejligt. Nej du har helt ret, jeg kunne heller ikke forestille mig andre end Jan og min mor der skulle se mig sådan - men jeg tror jeg tager sygehuset (selvom jeg sagtens kan se mange fordele ved hjemmefødsel) og der er det kun Jan der skal med...

Ja man skal passe på med at google, for selvom jeg er informations junkie så er der nogen ting man ikke burde læse, og man skal huske det som regel er yder historierne der kommer frem.

Det der med at give slip på kampen, det håber jeg inderligt vi kan her de næste par måneder, så vi kan komme tilbage med fornyede kræfter.

Jeg håber mit HCG tal er lavt og at det betyder at det er på vej ud. 

Jeg synes jeg kunne læse de havde 2 ugers sommerferie, og det regnede jeg også med var omkring juli. Jeg håber de kan nå mig inden, for det er nemlig lige det med sygdommen. Altså det går okay, men jeg har heller ikke lyst til at teste min krop yderligere. Jeg er bange for jeg ikke når IVF inden sommerferien.... Men nu må vi se...

Anmeld

2. maj 2010

Gellan

Håber på det bedste for Mia Maia

Sender en stooor bunke babystøv ******** 

Anmeld

2. maj 2010

MM1987

Gellan skriver:

Håber på det bedste for Mia Maia

Sender en stooor bunke babystøv ******** 

1000 tak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.