Mia Maia skriver:
Jamen så skal jeg rigtig trampe i det og fortælle at vi rejser til tyrkiet her d. 24... Ned og besøge min bedste veninde som arbejder for spies dernede... Dog har vi endnu ikke fundet sovemuligheder, så det bliver måske i køjesenge i deres ekstra værelse
Jeg tænker da tanken når det hele er sort - men jeg kan slet ikke finde noget godt ved det, tvært imod - jeg har brug Jan - og det kommer til at lykkedes, vi skal bare holde ud lidt endu. Jeg er sikker på det gør os stærkere... Jeg er sikker på i har det på samme måde...
Ja, det tror jeg også hun er - jeg siger "vi gør det" og så lægger vi blære billeder ind bagefter - Anna og Mia Maia i boblebad på terrassen med udsigt ud over vejle fjord og med champagne i hånden...
Jeg er rigtig meget med på sådan en tur! Og Sofiedk, du er mere end velkommen!
Det kunne være SÅ hyggeligt, og champagne går man vist aldrig galt i byen med 
Det lyder dejligt med en tur til Tyrkiet, det under jeg jer gerne, efter denne tur.. Og generelt
Køjesenge lyder lidt trist, men man kan godt ligge to i én køje. Vi havde en 90 cm seng, da vi flyttede sammen. Men man skal være meget forelsket, hvis det skal kunne lade sig gøre 
Vi vil gerne afsted sidste uge af August, men manden kan kun få ferie 14 dage, og dem skal vi altså bruge på Færøerne.. Så.. Det må blive senere på året måske.
Jeg synes du er sej, og du er virkelig virkelig stærk! Det skal du bare vide!!
Anmeld