Kryds fingre for Mia Maia i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Øv øv øv søde! Det er jeg rigtig, rigtig ked af at høre - det virkede ellers som om det endelig blev jeres tur? Hvor er din krop bare overhovedet ikke god ved dig!

Har lige læst hele Rosas tråd igennem og jeg synes bare du tager det så flot! Er sikker på at de fleste andre ville være brudt helt sammen på dette tidspunkt - hatten af for det!!!

Jeg sender de varmest kram og tanker!

Tak - før i tiden ville jeg også være brudt fuldstændig sammen og ligget i sengen flere dage, men det har jeg bare gjort før, og jeg gider det ikke mere... 

Men jeg render da rundt i sådan en mærkelig "ikke-til-stede" tilstand krydret med et seriøst anfald af høfeber...

Jeg er også godt gal på min krop - men det nytter ikke noget - og som min kæreste siger "det har du glemt når giver dig et barn" og det har han jo ret i - og det vil jeg glæde mig til...

Jeg er SÅ taknemlig for al den støtte jeg har fået herinde...

Måske det bliver værre når jeg får afvide hvad konsekvenserne ved en graviditet uden for livmoderen har...

Og er der nogen der ved hvor svært det er, og så ved hvad det vil sige at rejse sig igen, så er det da dig...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

MM1987

Zette skriver:

ØØØØØØØØØØØØØØØØV altså!

Nu havde jeg lige glædet mig..

Det var jeg heldigvis ikke begyndt på - altså at glæde mig...

Men jeg havde da håbet...

Anmeld

1. maj 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Jamen så skal jeg rigtig trampe i det og fortælle at vi rejser til tyrkiet her d. 24... Ned og besøge min bedste veninde som arbejder for spies dernede... Dog har vi endnu ikke fundet sovemuligheder, så det bliver måske i køjesenge i deres ekstra værelse

Jeg tænker da tanken når det hele er sort - men jeg kan slet ikke finde noget godt ved det, tvært imod - jeg har brug Jan - og det kommer til at lykkedes, vi skal bare holde ud lidt endu. Jeg er sikker på det gør os stærkere... Jeg er sikker på i har det på samme måde...

Ja, det tror jeg også hun er - jeg siger "vi gør det" og så lægger vi blære billeder ind bagefter - Anna og Mia Maia i boblebad på terrassen med udsigt ud over vejle fjord og med champagne i hånden...

Jeg er rigtig meget med på sådan en tur! Og Sofiedk, du er mere end velkommen! Det kunne være SÅ hyggeligt, og champagne går man vist aldrig galt i byen med

Det lyder dejligt med en tur til Tyrkiet, det under jeg jer gerne, efter denne tur.. Og generelt Køjesenge lyder lidt trist, men man kan godt ligge to i én køje. Vi havde en 90 cm seng, da vi flyttede sammen. Men man skal være meget forelsket, hvis det skal kunne lade sig gøre

Vi vil gerne afsted sidste uge af August, men manden kan kun få ferie 14 dage, og dem skal vi altså bruge på Færøerne.. Så.. Det må blive senere på året måske.

Jeg synes du er sej, og du er virkelig virkelig stærk! Det skal du bare vide!!

Anmeld

1. maj 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

Tak - før i tiden ville jeg også være brudt fuldstændig sammen og ligget i sengen flere dage, men det har jeg bare gjort før, og jeg gider det ikke mere... 

Men jeg render da rundt i sådan en mærkelig "ikke-til-stede" tilstand krydret med et seriøst anfald af høfeber...

Jeg er også godt gal på min krop - men det nytter ikke noget - og som min kæreste siger "det har du glemt når giver dig et barn" og det har han jo ret i - og det vil jeg glæde mig til...

Jeg er SÅ taknemlig for al den støtte jeg har fået herinde...

Måske det bliver værre når jeg får afvide hvad konsekvenserne ved en graviditet uden for livmoderen har...

Og er der nogen der ved hvor svært det er, og så ved hvad det vil sige at rejse sig igen, så er det da dig...

Knus

Har du fået bekræftet at det var en graviditet uden for livmoderen? Konsekvenserne afhænger af hvordan kroppen har reageret, om de kan sige hvorfor osv. Det er i så fald et godt tegn at du har blødt, for så har din krop højst sandsynligt selv fundet ud at at afstøde ægget og så skal du ikke have medicin osv. Og hvis du har haft en blødning som en menstruation falder dit tal sikkert rigtig hurtigt derfra.

Synes det er så flot at du kan være så rationel med det hele! Det havde jeg ikke kunnet være, også selv om jeg inderst inde har vidst at det var det bedste og eneste rigtige!

Så igen - hatten af og kæmpe kram!

Anmeld

1. maj 2010

MM1987

kitty skriver:

Jeg er rigtig meget med på sådan en tur! Og Sofiedk, du er mere end velkommen! Det kunne være SÅ hyggeligt, og champagne går man vist aldrig galt i byen med

Det lyder dejligt med en tur til Tyrkiet, det under jeg jer gerne, efter denne tur.. Og generelt Køjesenge lyder lidt trist, men man kan godt ligge to i én køje. Vi havde en 90 cm seng, da vi flyttede sammen. Men man skal være meget forelsket, hvis det skal kunne lade sig gøre

Vi vil gerne afsted sidste uge af August, men manden kan kun få ferie 14 dage, og dem skal vi altså bruge på Færøerne.. Så.. Det må blive senere på året måske.

Jeg synes du er sej, og du er virkelig virkelig stærk! Det skal du bare vide!!

Ja, vi må lege nyforelskede og ligge i en køje...

Håber i kommer afsted til august...

Det er vel også altid dejligt at komme til Færøerne...

Endnu engang tak for de fine ord - jeg synes slet ikke jeg fortjener alle de søde ord - men jeg mener at alle der kæmper kampen for ønskebarnet er stærk...

Og jeg glæder mig til spa weekend med champagne (læs: den billigste og sødeste asti, er slet ikke voksen nok til det der sure)

Anmeld

1. maj 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Har du fået bekræftet at det var en graviditet uden for livmoderen? Konsekvenserne afhænger af hvordan kroppen har reageret, om de kan sige hvorfor osv. Det er i så fald et godt tegn at du har blødt, for så har din krop højst sandsynligt selv fundet ud at at afstøde ægget og så skal du ikke have medicin osv. Og hvis du har haft en blødning som en menstruation falder dit tal sikkert rigtig hurtigt derfra.

Synes det er så flot at du kan være så rationel med det hele! Det havde jeg ikke kunnet være, også selv om jeg inderst inde har vidst at det var det bedste og eneste rigtige!

Så igen - hatten af og kæmpe kram!

Nej, det har jeg ikke...

Men med positive test og en "tom" livmoder ved jeg ikke hvad det ellers skulle være - selvom lægen mente den kunne være negativ blodprøven - men så forstår jeg ikke noget...

Jeg håber også at min krop selv klarer det - men testene tyder desværre på højt HCG. Der er vidst ikke så meget andet at gøre end at vente på blodprøven, og forhåbentligt bliver vi klogere...

Jeg tror jeg er rationel fordi jeg ikke har fået et endeligt svar - det hele er lidt voldsomt og tror ikke det er gået op for mig - men når det gør, så ved jeg mere, og så kan jeg bedre håndtere det...

KNUS

Anmeld

1. maj 2010

oo

åh søde søde ven...jeg ved lige hvordan I må have det. vi gik også rundt i sådan et limbo sidste januar og vi kunne overhovedet heller ikke reagere før der kom et endeligt svar - efter halvanden uge  jeg håber det hele går lettere og hurtigere for jer, for det er simpelthen bare....helvede!, der er INGEN der fortjener at opleve det I oplever lige nu

Anmeld

1. maj 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Ja, vi må lege nyforelskede og ligge i en køje...

Håber i kommer afsted til august...

Det er vel også altid dejligt at komme til Færøerne...

Endnu engang tak for de fine ord - jeg synes slet ikke jeg fortjener alle de søde ord - men jeg mener at alle der kæmper kampen for ønskebarnet er stærk...

Og jeg glæder mig til spa weekend med champagne (læs: den billigste og sødeste asti, er slet ikke voksen nok til det der sure)

Det er altid dejligt at komme til Øerne, men det er ikke lige det varmeste sted i verden Kunne godt bruge en uge på en strandstol, med en god krimi og gode drinks Måske til August, hvem ved.. Man har lov at håbe!

Du fortjener alle de søde ord, for du går igennem vores alles værste mareridt lige nu! Så sug dem til dig, og husk hvor vi er

Asti lyder som en langt bedre idé om champagne. Da jeg skrev champagne tænkte jeg "Åh nej, nu tror hun måske jeg kan li' det.. Jeg drikker det overhovedet ikke jo".. Men så sparer vi de penge, og bruger dem på en gang massage

Anmeld

1. maj 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

åh søde søde ven...jeg ved lige hvordan I må have det. vi gik også rundt i sådan et limbo sidste januar og vi kunne overhovedet heller ikke reagere før der kom et endeligt svar - efter halvanden uge  jeg håber det hele går lettere og hurtigere for jer, for det er simpelthen bare....helvede!, der er INGEN der fortjener at opleve det I oplever lige nu

Tak...

Jeg håber at det ikke bliver så slemt fordi vi aldrig har nået at glæde os, det havde i jo...

Jeg vil bare have det svar NU - så vi kan komme videre...

Anmeld

1. maj 2010

MM1987

kitty skriver:

Det er altid dejligt at komme til Øerne, men det er ikke lige det varmeste sted i verden Kunne godt bruge en uge på en strandstol, med en god krimi og gode drinks Måske til August, hvem ved.. Man har lov at håbe!

Du fortjener alle de søde ord, for du går igennem vores alles værste mareridt lige nu! Så sug dem til dig, og husk hvor vi er

Asti lyder som en langt bedre idé om champagne. Da jeg skrev champagne tænkte jeg "Åh nej, nu tror hun måske jeg kan li' det.. Jeg drikker det overhovedet ikke jo".. Men så sparer vi de penge, og bruger dem på en gang massage

Nej det er selvfølgelig rigtigt...

Det lyder præcis som mig når jeg er syd på - fantastisk...

Hvis manden ikke kan få fri så ringer du bare til mig, jeg er frisk...

Hi-hi...nej puha, rigtig champagne - det er bare noget surt noget... Asti til gengæld...Mmm...

Det lyder bare smartere med pagne

Jeg ved lige hvor jeg kan finde jer - og det er det der hjælper mig videre, sammen med en stærk kæreste ved min side...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.