Mia Maia skriver:
Så er vi tilbage...
Der var ikke noget i min livmoder. Så de har taget en blodprøve og den får jeg svar på på mandag over middag. Hvis blodprøver viser noget så er jeg gravid uden for livmoderen og hvis den ikke viser noget så fortsætter vi bare med den cyklus jeg er i gang med. Hun kunne se at jeg var ved at bygge et helt almindelig cyklus op og hun sagde at hvis jeg var gravid burde jeg ikke have reageret på behandlingen. Jeg har jo heller ikke haft andre symptomer som HCG kan give. Jeg tror også hun syntes det var meget mærkeligt det hele, og hun havde rigtig ondt af os.
Jeg synes der er meget lang tid til mandag over middag og Jan får bare en lorte fødselsdag.
Jeg synes bare slet ikke jeg kan klare mere...
1000 tak for de krydsede fingrer, i er bare så søde alle sammen...
Åh nej......! Det var så bare slet slet ikke det svar jeg havde håbet og regnet med du skrev herinde!
får sådan lyst til at sige "er de sikre???!!" men det er de jo nok... desværre 
Hvor har jeg også bare lyst til at give dig det største kram og sige at alting nok skal blive godt alligevel... Men kan virkelig godt forstå at i begge to er kede af det! For fa..... altså! 
Håber virkelig bare for dig nu at det så har været en SA og ikke en graviditet udenfor livmoderen, det er simpelthen så synd hvis du yderligere skal igennem proceduren for det... !
Håber at i klarer jer igennem alle uvidende fødselsdags lykkeønskningerne, og så er det lige pludselig mandag, hvor jeg så nu vil krydse fingre for at HCG lige så stille er på vej ud af sig selv....
Mia maja hvor er jeg altså bare ked af det på jeres vegne! Havde virkelig lige sat alt håbet ind for at det endelig var jeres tur til en bebs og synes det er så uretfærdigt at du skal igennem det her følelses helvede!!! 

Mange mange mange varme knus fra mig til dig/jer! 
Anmeld