Kryds fingre for Mia Maia i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2010

MM1987

KaMa skriver:

Nej nej nej, hvor er jeg ked af at læse det! Det havde jeg ikke regnet med. Er helt tom for ord. Pas rigtig godt på hinanden i dag :-( Stort knus

Nej jeg havde virkelig også håbet jeg kunne have startet en jubel uden lie herinde...

Det skal vi nok...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

MM1987

kitty skriver:

Så I vælger at tage en pause nu? Det synes jeg er SÅ sejt gjort, hvis det er det I føler for. Det er da selvindsigt der vil noget! Du hører ikke ét ondt ord fra mig! Sejt gjort!!

Det er fantastisk I har hinanden, og dejligt at du kan se det på den måde. De mænd betyder mere end de aner!!

Gør det som maven og dit hjerte fortæller dig. Opgaven skal nok blive færdig, og ja, måske er det meget rart med noget adspredelse!

Og ja, nu kommer vi nok til at følges. Det var ikke det vi håbede på, men jeg vil elske at dele oplevelsen med dig!

Stort knus

Det er vi nødt til, alt HCG skal ud af blodet før man kan starte på ny.

Jeg synes at have læst at det tager lidt tid inden det er ude og så går der 4-6 uger før man kan få sin mens igen...

Men det er nok også det bedste oven på sådan en omgang, selvom min krop tilsynladende ikke er klar over alt ikke er som det plejer...

Men måske det er meget godt, jeg håber bare jeg kan slappe af i pausen og give hovedet en pause og at min gigt ikke bliver værre...

Jeg glæder mig til at starte sammen med dig...

Anmeld

1. maj 2010

Risen

Øv for fanden, hvor er det bare træls! Har været så sikker på at nu var den der! Det var det første jeg tænkte på da jeg stod op.. Ihh Mia Maia , nu må det da snart ved at være jeres tur altså , bliver sku helt vred over hvor uretfærdigt livet kan være.. Men nok brok fra mig, håber I får en god fødselsdag trods alt! Pas godt på hinanden ! 

Anmeld

1. maj 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Så er vi tilbage...

Der var ikke noget i min livmoder. Så de har taget en blodprøve og den får jeg svar på på mandag over middag. Hvis blodprøver viser noget så er jeg gravid uden for livmoderen og hvis den ikke viser noget så fortsætter vi bare med den cyklus jeg er i gang med. Hun kunne se at jeg var ved at bygge et helt almindelig cyklus op og hun sagde at hvis jeg var gravid burde jeg ikke have reageret på behandlingen. Jeg har jo heller ikke haft andre symptomer som HCG kan give. Jeg tror også hun syntes det var meget mærkeligt det hele, og hun havde rigtig ondt af os.

Jeg synes der er meget lang tid til mandag over middag og Jan får bare en lorte fødselsdag.

Jeg synes bare slet ikke jeg kan klare mere...

1000 tak for de krydsede fingrer, i er bare så søde alle sammen...

Åh nej......! Det var så bare slet slet ikke det svar jeg havde håbet og regnet med du skrev herinde!får sådan lyst til at sige "er de sikre???!!" men det er de jo nok... desværre

Hvor har jeg også bare lyst til at give dig det største kram og sige at alting nok skal blive godt alligevel... Men kan virkelig godt forstå at i begge to er kede af det! For fa..... altså!

Håber virkelig bare for dig nu at det så har været en SA og ikke en graviditet udenfor livmoderen, det er simpelthen så synd hvis du yderligere skal igennem proceduren for det... !

Håber at i klarer jer igennem alle uvidende fødselsdags lykkeønskningerne, og så er det lige pludselig mandag, hvor jeg så nu vil krydse fingre for at HCG lige så stille er på vej ud af sig selv....

Mia maja hvor er jeg altså bare ked af det på jeres vegne! Havde virkelig lige sat alt håbet ind for at det endelig var jeres tur til en bebs og synes det er så uretfærdigt at du skal igennem det her følelses helvede!!!

Mange mange mange varme knus fra mig til dig/jer!

Anmeld

1. maj 2010

MM1987

Risen skriver:

Øv for fanden, hvor er det bare træls! Har været så sikker på at nu var den der! Det var det første jeg tænkte på da jeg stod op.. Ihh Mia Maia , nu må det da snart ved at være jeres tur altså , bliver sku helt vred over hvor uretfærdigt livet kan være.. Men nok brok fra mig, håber I får en god fødselsdag trods alt! Pas godt på hinanden ! 

Det er rart der er en der raser ud for mig - jeg kan slet ikke finde rundt i mine følelser eller krop...

Vi skal nok klare den...

Anmeld

1. maj 2010

MM1987

VNB skriver:

Åh nej......! Det var så bare slet slet ikke det svar jeg havde håbet og regnet med du skrev herinde!får sådan lyst til at sige "er de sikre???!!" men det er de jo nok... desværre

Hvor har jeg også bare lyst til at give dig det største kram og sige at alting nok skal blive godt alligevel... Men kan virkelig godt forstå at i begge to er kede af det! For fa..... altså!

Håber virkelig bare for dig nu at det så har været en SA og ikke en graviditet udenfor livmoderen, det er simpelthen så synd hvis du yderligere skal igennem proceduren for det... !

Håber at i klarer jer igennem alle uvidende fødselsdags lykkeønskningerne, og så er det lige pludselig mandag, hvor jeg så nu vil krydse fingre for at HCG lige så stille er på vej ud af sig selv....

Mia maja hvor er jeg altså bare ked af det på jeres vegne! Havde virkelig lige sat alt håbet ind for at det endelig var jeres tur til en bebs og synes det er så uretfærdigt at du skal igennem det her følelses helvede!!!

Mange mange mange varme knus fra mig til dig/jer!

Nej det er helt forkert det hele...følelserne og kroppen - det er bare noget værre noget

Vi skal nok klare den...

Jeg er så rørt over, og lidt ked af jeg sådan har holdt mange af vågen...

Jeg ville så gerne have kunne skrive at jeg var gravid...men nej...

Vi må ta' det som kommer og kæmpe videre - for vi giver ikke op...

Knus

Anmeld

1. maj 2010

businesstigger

Er ked af at hører at der ikke var en bebs i maven på dig alligevel! Havde virkelig troet at det var jeres tur. Det ville da kun være fair.

Jeg håber at kroppen selv har klaret det hele og det ikke er en graviditet uden for livmoderen. Det husker jeg selv fra da jeg havde en SA at kunne slet ikke rumme hvis man så skulle have det fjernet og alt mugligt.

Anmeld

1. maj 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Nej det er helt forkert det hele...følelserne og kroppen - det er bare noget værre noget

Vi skal nok klare den...

Jeg er så rørt over, og lidt ked af jeg sådan har holdt mange af vågen...

Jeg ville så gerne have kunne skrive at jeg var gravid...men nej...

Vi må ta' det som kommer og kæmpe videre - for vi giver ikke op...

Knus

Selvfølgelig skal i nok klare den! Og nej i må aldrig aldrig aldrig give op, og det ved jeg også at i ikke gør!

Og så skal du da bare SLET ikke undskylde for noget! Tror helt sikket at dem som har sovet værst i nat er jer! Lige nu må du altså love mig at du kun tænker på dig selv! selvom det er beundrings værdigt at du tænker på andre lige nu.

Og så håber jeg virkelig at jeres behandlings pause blir godt til jer, og giver det nødvendige pusterum oven på alt dette... Så vender du stærkt tilbage med nyt mod og håb!

Anmeld

1. maj 2010

MM1987

VNB skriver:

Selvfølgelig skal i nok klare den! Og nej i må aldrig aldrig aldrig give op, og det ved jeg også at i ikke gør!

Og så skal du da bare SLET ikke undskylde for noget! Tror helt sikket at dem som har sovet værst i nat er jer! Lige nu må du altså love mig at du kun tænker på dig selv! selvom det er beundrings værdigt at du tænker på andre lige nu.

Og så håber jeg virkelig at jeres behandlings pause blir godt til jer, og giver det nødvendige pusterum oven på alt dette... Så vender du stærkt tilbage med nyt mod og håb!

Vi er ved godt humør og skal bare prøve at finde vores liv før projekt baby frem igen... Jeg håber jeg ikke er så gal for min krop alt for længe og får lidt selvtillid tilbage så vi kan nyde hinanden igen...

Jeg er bare så overvældet over alt jeres støtte, og det samme er Jan...

Jeg bliver så rørt...

Anmeld

1. maj 2010

ønskebørn74

Mia Maia skriver:

Så er vi tilbage...

Der var ikke noget i min livmoder. Så de har taget en blodprøve og den får jeg svar på på mandag over middag. Hvis blodprøver viser noget så er jeg gravid uden for livmoderen og hvis den ikke viser noget så fortsætter vi bare med den cyklus jeg er i gang med. Hun kunne se at jeg var ved at bygge et helt almindelig cyklus op og hun sagde at hvis jeg var gravid burde jeg ikke have reageret på behandlingen. Jeg har jo heller ikke haft andre symptomer som HCG kan give. Jeg tror også hun syntes det var meget mærkeligt det hele, og hun havde rigtig ondt af os.

Jeg synes der er meget lang tid til mandag over middag og Jan får bare en lorte fødselsdag.

Jeg synes bare slet ikke jeg kan klare mere...

1000 tak for de krydsede fingrer, i er bare så søde alle sammen...

Ej søde... Puha... Sikke en omgang... Håber hvirkelig i kan fortsætte i denne cyklus og at der ikke er noget udenfor livmoderen!!!!

Håbede sådan at den var der for jer!!!!!!

Knus til jer begge to!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.