Kryds fingre for Mia Maia i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2010

Risen

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

Channie

1. maj 2010

DKA

NUJ hvor jeg bare håber den er der

Anmeld

1. maj 2010

Mira0911

Vi krydser alt hvad vi kan, både hunden, fuglene og os selv...

Anmeld

1. maj 2010

ønskebørn74

Held og LykkeKrydser fingre for jer

Knus Lene

Anmeld

1. maj 2010

Mama3

krydser alt hva jeg kan

Anmeld

1. maj 2010

FrkLarsen

Alt hvad jeg kan på kroppen!

Anmeld

1. maj 2010

MM1987

Så er vi tilbage...

Der var ikke noget i min livmoder. Så de har taget en blodprøve og den får jeg svar på på mandag over middag. Hvis blodprøver viser noget så er jeg gravid uden for livmoderen og hvis den ikke viser noget så fortsætter vi bare med den cyklus jeg er i gang med. Hun kunne se at jeg var ved at bygge et helt almindelig cyklus op og hun sagde at hvis jeg var gravid burde jeg ikke have reageret på behandlingen. Jeg har jo heller ikke haft andre symptomer som HCG kan give. Jeg tror også hun syntes det var meget mærkeligt det hele, og hun havde rigtig ondt af os.

Jeg synes der er meget lang tid til mandag over middag og Jan får bare en lorte fødselsdag.

Jeg synes bare slet ikke jeg kan klare mere...

1000 tak for de krydsede fingrer, i er bare så søde alle sammen...

Anmeld

1. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mia Maia skriver:

Så er vi tilbage...

Der var ikke noget i min livmoder. Så de har taget en blodprøve og den får jeg svar på på mandag over middag. Hvis blodprøver viser noget så er jeg gravid uden for livmoderen og hvis den ikke viser noget så fortsætter vi bare med den cyklus jeg er i gang med. Hun kunne se at jeg var ved at bygge et helt almindelig cyklus op og hun sagde at hvis jeg var gravid burde jeg ikke have reageret på behandlingen. Jeg har jo heller ikke haft andre symptomer som HCG kan give. Jeg tror også hun syntes det var meget mærkeligt det hele, og hun havde rigtig ondt af os.

Jeg synes der er meget lang tid til mandag over middag og Jan får bare en lorte fødselsdag.

Jeg synes bare slet ikke jeg kan klare mere...

1000 tak for de krydsede fingrer, i er bare så søde alle sammen...

For fanden da fuck sgu da osse...   Ejj det er jeg bare så ked af, det er så uretfærdigt af naturen at spille jer sådan et puds... Jeg havde bare SÅ godt kunnet unde jer at det var jeres tur nu...

Er helt tom indeni - har tænkt på dig hele morgenen og snakket med Niklas om jer flere gange - vi havde begge håbet for jer at det var nu.

Men det er åbenbart først jeres tur næste gang. Du må gerne låne lidt tålmodighed af mig, selvom jeg er ved at være nede på det...

Et kæmpestort knus og kram til jer og masser af håb for fremtiden. Sørg for at få raset og tudet ud! Mon ikke I kan nå at fødselsdagshygge lidt alligevel?

Kærligste kram

Rosa

Anmeld

1. maj 2010

otlitrom

Jeg har krydset alt hvad jeg kunne, og har faktisk sovet elendigt, fordi jeg var så spændt på dine vejne, søde!

Men svaret var ikke det jeg håbede Hvor er det trist!! Jeg troede virkelig at den var der Jeg fortår ingenting, og du må have det helt forfærdeligt lige nu

Jeg sender dig al den positive energi jeg kan! Du ved hvor jeg er, hvis du har brug for at snakke...

Er helt trist nu, så kan kun forestille mig det marreridt du går igennem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.