Jeg ved godt, at det er pisse farligt at skrive, men jeg har en stærk fornemmelse af, at du er gravid. Også efter hvor meget du kunne mærke i sidste behandling.
Man kan sagens have en menstruation, når man er blevet gravid - specielt, hvis det kun er det ene æg, som er blevet befrugtet. At du fortsætter med at lave æg skyldes jo nok hormoner. De ryger vel også bare ud.
Håber ikke, at jeg giver dig falske forhåbninger. Men tester du MEGET positiv nu, så kan det da ikke være SA - specielt, hvis meningen så var, at du skulle have blødt den ud! Helt ærlig det hænger bare ikke sammen. Kunne forstå, hvis den så stadig var deroppe og var død altså en MA. Det ville dog ikke forklare blødningen.
Nu må vi se, hvad de siger i morgen. De må jo tage en blodprøve på dig for at se, hvor højt dit hcg er (må jo være højt med positiv test). Derefter må de tage en om et par dage, for at se, om det stiger eller falder.
I mellemtiden stopper du med hormoner- og de skal ikke begynde at tale om SA før om 2 uger, hvor en tom fostersæk uden hjerteblink kan afsløre det. Indtil nu vil man aldrig kunne afgøre, hvad pokker der bor deroppe! Alt er for småt endnu.
Selvfølgelig hvis dit hcg falder på de to uger, så er det jo nok en SA. Fuck, må tiden dog bare flyve afsted nu.
Ang. Jans fødselsdag, så har i to bare fået akut dårlig mave, og må aflyse alt på sms'er! Sådan er det bare!
Anmeld