HJÆLP!! Hr brug for hurtigt svar....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2010

Risen

ej søde, hvornår får du svar fra sygehuset? Afsted med dig! Krydser alt ! ARH hvor jeg håber at alt er som det skal være og at du har en lille spunk derinde !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

MM1987

Lægen sagde bare, det er nok en SA... og spurgte hvorfor jeg havde ringet...

Ved ikke hvad jeg skal gøre - men kan nok ikke gøre så meget...

Har en tid til scanning i morgen - i forbindelse med næste insemination...

Anmeld

30. april 2010

Risen

Mia Maia skriver:

ej for fanden ! (undskyld sproget) men du må da kunne få presset en akut tid ind nu ! Fortalte du om din situation ? .. Det er lang tid at vente på svar ! Er kæresten kommet hjem søde ?

Anmeld

30. april 2010

Soap

Hvor grusomt at gå og vente på 

Stort kram herfra 

Jeg håber på det bedste 

Anmeld

30. april 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

Årh søde!!!

Håber der er sket et mirakel og at du stadig har en lille spunk i maven...

Tænker på dig i morgen!

Anmeld

30. april 2010

Vial

Mia Maia skriver:

Hva' fanden er det for et svar!!!

Hvis du er gravid, så har gonal-f i hvert fald ikke skadet. Nogle kvinder (specielt pco'er) får det i starten af graviditeten for at hjælpe med at holde på graviditeten.

Aner ikke hvordan Pergotime påvirker, men tror bestemt ikke, at det skader. Fik du aldrig taget blodprøve efter sidste behandling. Ved at du i testede.

Du kan evt. skrive i Svends brevkasse han er god til at svare. Han kan måske svare på, hvordan pergotime virker på graviditet.

Eller fik du spurgt din læge om det?

Det var dog en ulidelig ting at finde ud af sådan en st.bededag. Ved slet ikke, hvilke ben jeg skal stå på! Og det er ikke en gang mig, der oplever det.

Stort kram til dig

Anmeld

30. april 2010

MM1987

Kæresten er lige kommet hjem...

Der er bare 1000 spørgsmål...

Jeg blev insemineret d. 7. april - fik mens d. 19. og det var helt almindelig mens det stopper igen d. 22. april og så begyndte jeg at få helt mørkebrunt udflåd d. 27./28... og det fortsætter så...

Var til scanning i går, og der var jo nye æg på vej, meget små - men kan jeg lave nye æg hvis jeg har været gravid??

Anmeld

30. april 2010

MM1987

KaMa skriver:

Hva' fanden er det for et svar!!!

Hvis du er gravid, så har gonal-f i hvert fald ikke skadet. Nogle kvinder (specielt pco'er) får det i starten af graviditeten for at hjælpe med at holde på graviditeten.

Aner ikke hvordan Pergotime påvirker, men tror bestemt ikke, at det skader. Fik du aldrig taget blodprøve efter sidste behandling. Ved at du i testede.

Du kan evt. skrive i Svends brevkasse han er god til at svare. Han kan måske svare på, hvordan pergotime virker på graviditet.

Eller fik du spurgt din læge om det?

Det var dog en ulidelig ting at finde ud af sådan en st.bededag. Ved slet ikke, hvilke ben jeg skal stå på! Og det er ikke en gang mig, der oplever det.

Stort kram til dig

Jeg tror ikke pillerne kan skade...

Men under alle omstændigheder så er det jo nok en SA...

Men er den så først i gang nu siden jeg har kunne få en MEGET positiv test... Men hvorfor har jeg så haft mens??...og hvis det var SA'en hvorfor er testen stadig positiv??

Jeg er jo igang med at modne æg igen - de var ca. 10 mm - hvordan kan jeg det??

Er der noget andet der gør jeg får en positiv test??

Jeg skal jo derud i morgen, håber på flere svar...

Jan har fødselsdag i morgen og familien kommer - han ved ikke hvordan han skal aflyse det og jeg ved jo ikke om der er noget galt - men jeg er sikker på det er noget rigtig møg - det kan kun være noget møg lige meget hvordan jeg drejer det...

Jeg har ikke nogen smerter...

Anmeld

30. april 2010

oo

for søren, jeg får helt åndenød!! så vidt jeg ved bør du ikke kunne teste positivt af gonal f og pergotime. MEN de kan GODT se noget når du er 5+!! Randi scannede mig to dage efter jeg havde testet positiv og jeg var 5+ et eller andet. de kan ikke se fosteret, men de kan se om du har begyndelsen på en sund graviditet i din livmoder. Jeg er sikker på de vil undersøge dig ordentligt på klinikken imorgen OG følge op med blodprøver.

jeg kan godt forstå du ikke kan bære hvis det er en SA, men hvornår stoppede du med at bløde? og hvor kraftig er stregen? for hvis den fx er fuld optrukken, og du er stoppet med at bløde for en uge siden, så er der noget der ikke stemmer!

åh søde!! sikke en redelighed, imorgen må føles meget langt væk lige nu jeg håber og krydser for det bedste

Anmeld

30. april 2010

Vial

Jeg ved godt, at det er pisse farligt at skrive, men jeg har en stærk fornemmelse af, at du er gravid. Også efter hvor meget du kunne mærke i sidste behandling.

Man kan sagens have en menstruation, når man er blevet gravid - specielt, hvis det kun er det ene æg, som er blevet befrugtet. At du fortsætter med at lave æg skyldes jo nok hormoner. De ryger vel også bare ud.

Håber ikke, at jeg giver dig falske forhåbninger. Men tester du MEGET positiv nu, så kan det da ikke være SA - specielt, hvis meningen så var, at du skulle have blødt den ud! Helt ærlig det hænger bare ikke sammen. Kunne forstå, hvis den så stadig var deroppe og var død altså en MA. Det ville dog ikke forklare blødningen.

Nu må vi se, hvad de siger i morgen. De må jo tage en blodprøve på dig for at se, hvor højt dit hcg er (må jo være højt med positiv test). Derefter må de tage en om et par dage, for at se, om det stiger eller falder.

I mellemtiden stopper du med hormoner- og de skal ikke begynde at tale om SA før om 2 uger, hvor en tom fostersæk uden hjerteblink kan afsløre det. Indtil nu vil man aldrig kunne afgøre, hvad pokker der bor deroppe! Alt er for småt endnu.

Selvfølgelig hvis dit hcg falder på de to uger, så er det jo nok en SA. Fuck, må tiden dog bare flyve afsted nu.

Ang. Jans fødselsdag, så har i to bare fået akut dårlig mave, og må aflyse alt på sms'er! Sådan er det bare!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.