Friet til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

Sabsy

Caroline86 skriver:

Jeg blev friet til på kamelryg i solnedgangen i Sinaiørkenen..

At det så ikke var min kæreste, men en tyk, svedig egypter er en mindre detalje

Det kunne have været MEGET romantisk hvis det havde været Daniel, men hans frieri må jeg have til gode

Ej Caroline!!

Nu har du knust den stakkels mands hjerte.. Hihihi - Det er herlige sådanne mennesker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg blev ikke friet til, men friet 'med'

Vi havde ikke boet i vores hus særlig længe... Alle folk sagde til os at vi måtte holde en indflytter fest om sommeren.

Vi havde en tid gået og snakket om, det kunne lade sig gøre at blive gift udenfor rådhuset (altså hjemme hos os selv) og det havde vi fået svar på, uden noget konkret...

Så sad vi en frost dag i februar på gårdspladsen i kedeldragter og flettede fingre... Og blev enige om at vores indflytterfest, skulle have en seriøst tema og blev enige om at gifte os

Det var enormt romantisk selvom vi havde røde kinder af frost og han ikke var nede på knæ

Anmeld

26. april 2010

Kvindemin

netdaddy skriver:

Tjah - er godt nok ikke blevet friet til, men kan da fortæller om hvordan jeg gjorde det til min højt elskede hustru.

Startede sådan set med at købe nogle gode special-øl til svigerfar, og et eller andet stykke værktøj til min handywoman af en svigermor. Så kørte jeg ud til dem i den skov de bor i og gav dem gaverne, præsenterede dem for ringen og spurgte dem pænt om deres datters hånd (er lidt gammeldags hvad den slags angår - der skal være orden i sagerne), og i hvis jeg blev vurderet værdig om ringen var passende til deres ældste datter.

Som forventet sagde de god for det hele (heldigt for mig), og efter at have fået "en kop øl" og en kop kaffe kørte jeg hjem igen, vel vidende at de ikke ville sige noget.

Selve frieriet skete på en strand-restaurant på Kreta i 2006 hvor der ikke var andre end min hustru og jeg selv, og selvfølgelig personalet. Så jeg gik på knæ i den kretenske solnedgang med sand mellem tæerne lige inden desserten blev serveret. Og alt var planlagt inden vi tog til Kreta, men for pokker hvor var det svært at få gemt ringen i rygsækken uden hun ville opdage det.

Efter sigende blev hun glad for måden det foregik på, dog synes hun jeg var viiiildt gammeldags med det med at anmode om hendes hånd ved hendes forældre. Men sådan er jeg...

Syntes det der med at 'spørge om lov' er total i orden, lige min måde, hvis jeg var en mand

Anmeld

26. april 2010

Englepigen

D. 6. marts 2010 - da vi havde været sammen i 2 år og 11 måneder, faldt manden i mit liv på knæ.

Da Magnus (min mand) kom hjem fra arbejde fredag eftermiddag sagde han at han havde en overraskelde til mig, så han skulle nok sørger for morgenmad næste morgen, og jeg var forment adgang til køkkenet..okay så... hehe. Vi vågnede halv 7 og jeg tog lillemanden med i bad og legede med ham og Magnus gik i køkkenet...

Han dækker bord og beder mig sætte mig, så mig og lillemanden sætter os til bords og venter på morgenmaden...og ind kommer en fin tallerken md hindbær, jordbær, æbler, lidt æg, ost og bacon. Hvor er han bare vidunderlig!! Han havde købt min yndlingsjuice og satte den tættest på mig og beder mig tage den...Hmm tænker jeg, hvorfor? Han plejer at hælde op til mig...men jaja, jeg tar juicen og bag er en lille æske! WHAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg kigger på ham, og er helt paf. Han tager æsken og går ned på knæ og frier til mig (siger naturlgivis en masse smukke ting som at han ikke kan leve uden mig, at jeg er den skønneste i verden, at jeg gør ham fuldendt og en masse smukke ord mere...jamen..begynder at stortude og ryste og ved ikke hvad jeg skal stille op med mig selv. Lillemanden sidder bare og skraldgriner. Jeg svare naturligvis ja og en fin lille hvidguldsring med en diamant bliver sat på min finger.

Wauw...spiste næsten ingen morgemad, kunne ikke...

Det var bare SÅ perfekt!!!  En måned senere, på vores 3 års dag, stod vi på rådhuset og sagde JA til hinanden foran vores nærmeste.

Anmeld

26. april 2010

Englepigen

Hvor er det bare nogle dejlgie historier :-) elsker at læse om den slags.

Og så er det lige meget om drengene er på knæ eller om man bliver enige i det - eller om man svare "ja tak" Hihi, det er altså ret kært

Og Daddy - det er helt sikkert dybt romantisk i mine øjne at du spurgte om hendes hånd, før du gjorde det. Wow

Vi er vidst nogle heldige piger

Anmeld

26. april 2010

Livas mor

Caroline86 skriver:

Haha... Nårh!

Elsker at du bliver så paf at du siger "Jo tak"

Man er vel opdraget hjemmefra ha ha Og vi fik heldigvis også optaget det på film..

Anmeld

26. april 2010

Malene76

Fantastisk læsning.  Her kommer min historie. Hos os skiftes vi til at planlægge noget på vores årsdag og sidste år var det kærestens tur. Han havde arrangeret at vi skulle til Sæby på Hotel Viking som har en super skøn welnessafdeling. Det var 3 juli sidste år, så vejret var helt perfekt. De havde bl.a. en tagterasse med udsigt over vandet. Vi tog derop torsdag og hyggede og spiste god aftensmad. Om fredagen tog vi til Løkken, hvor min kærestes forældre har haft sommerhus. Vi kørte ned på stranden hvor vi ville smide os på et tæppe. Det første sted vi kørte ned kørte vi fast i sandet hvilket min ellers meget rolige kæreste panikkede en del over. Jeg tog det meget roligt og kort efter blev vi trukket fri. Vi kørte lidt længere ned af kysten og kørte ned på stranen igen ved Grønhøj. Her var der heller ikke knap så mange menneske. Vi fandt et godt sted og fik pakket ud. Jeg havde smidt mig på tæppet men min kæreste var noget længe om at blive færdig og stod og rodede i bagagerummet. Jeg tænkte lidt at nu måtte han gerne blive færdig og komme ned og smide sig ved siden af mig.  Kort efter vender han sig mod mig og siger om jeg ikke lige kan rejse mig op og give mig et knus. Jeg tænker lidt Come on!! Smid dig nu ned. Men rejser mig op og giver ham et knus hvorefter han siger at der er noget han lige vil spørge mig om. Han begynder at ryste, falder på knæ og frier til mig.... SÅ fantastisk.  Jeg udbryder "Fuck det er løgn" hvorefter jeg river hm op, giver ham et kæmpe knus og siger ja.  Han havde en ring med til os begge to så den satte han på min finger og så lagde vi os ned. jeg var total kulret og havde overhovedet ikke set det komme. Resten af dagen nød vi bare øjeblikket, solen og vandet. Selv i mine vildeste drømme kunne jeg ikke selv have forestillet mig det bedre. Ringen var også helt perfekt. Han havde selv planlagt alt i hemmelighed, ingen vidse noget.  Skøn skøn dag. Vi skal giftes på vores årsdag den 3. juli i år.

MVH Malene

Anmeld

26. april 2010

mortilfreja

Min skønne kæreste friede til mig nytårsaften da klokken slog 12 om natten..

Han er meget musikalsk og spiller kanon guitar.. Pludselig kommer han hen til mig og begynder at spille "Kvinde min" og jeg bliver dybt rørt for teksten passer på mange måder.. Da han har sunget færdig lægger han sig på knæ og frier til mig.. Begyndte at tude og råbte bare "JAAAAA...!!!".. Fantastisk nytårsaften

Anmeld

26. april 2010

MariaJ

På vores fireårs dag på tur til det sted hvor vi havde haft vores første date. Under stjernerne på et sted, der var helt specielt for os. Han faldt på knæ, men vi købte ringene sammen en måneds tid senere. Helt igennem superromantisk. Vi blev gift knapt et år senere.

Anmeld

28. april 2010

Ønskebarnet

Jamen hvor er det da bare nogle dejlige mænd vi har...og ret kreative .

Fantastiske historier

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.