Friet til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2010

Mettemus

Tjuhl skriver:

han er også ret dejligt

Skønt med sådan en mand! Lader du ham læse med engang imellem så han kan se alle de roser han får?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

Lullaby

Over en gang totillias på vores bøfhus spurgte han om vi ikke skulle giftes når nu Izabella skulle døbes.. ikke så romantisk..

Anmeld

25. april 2010

oo

Mettemus skriver:

Skønt med sådan en mand! Lader du ham læse med engang imellem så han kan se alle de roser han får?

jeg fortæller ham nogle gange hvad vi skriver om, så blir han helt "aj men, jeg er jo bare dum og grim og gammel" han er sådan et slags menneske der slet ikke selv er klar over hvor dejlig han er

Anmeld

25. april 2010

oo

MorpåSjælland skriver:

Over en gang totillias på vores bøfhus spurgte han om vi ikke skulle giftes når nu Izabella skulle døbes.. ikke så romantisk..

joooov! det er sgu altid romantisk når der er et andet menneske der mener de elsker en så meget at det kan holde hele livet!

Anmeld

25. april 2010

Lullaby

joooov! det er sgu altid romantisk når der er et andet menneske der mener de elsker en så meget at det kan holde hele livet!

Ja hvis man ser på den måde så er det helt sikkert. Men sammenlignet med dem vi kender er det ikke just det mest tårepersende frieri der findes.  Men hey, han har sgu gjort så mange romantiske ting undervejs at jeg er tilfreds.

Anmeld

25. april 2010

LittleStarsMadeByUs <3

Til TS.

Uha, kæresten har ikke friet endnu, men glæder mig da til jeg kan være med her

Dejlige historier i har <3

Anmeld

25. april 2010

TbCp

Mettemus skriver:

Suk... så romantisk! Forestiller mig hvordan han har gået og hygget sig med at overraske dig. Sådan vil jeg også gerne fries til

Han var dødnervøs! Kunne næsten ikke sige noget

Anmeld

25. april 2010

Mettemus

Tjuhl skriver:

jeg fortæller ham nogle gange hvad vi skriver om, så blir han helt "aj men, jeg er jo bare dum og grim og gammel" han er sådan et slags menneske der slet ikke selv er klar over hvor dejlig han er

Hvor sødt han bliver fjalet - det gør ham sikkert endnu mere dejlig?

Anmeld

25. april 2010

Mettemus

TbCp skriver:

Han var dødnervøs! Kunne næsten ikke sige noget

Havde du gættet hvad han havde gang i?

Anmeld

25. april 2010

oo

Mettemus skriver:

Hvor sødt han bliver fjalet - det gør ham sikkert endnu mere dejlig?

helt sikkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.