Friet til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2010

CmarianN

Kan se det er ved at være noget tid siden tråden her er blevet oprettet, jeg er lige blevet forlovet den 22 Juni og vil (hellere end gerne) dele historien med jer.

Thomas og jeg har været kærester i 7 år. Jeg er 24 år og han er 28 år. Vi har årsdag den 22 Juni.

Vores 7 års dag lå på en tirsdag og jeg havde aftenvagt til kl 21:30. Vi havde derfor aftalt, at vi skulle have kæreste-dag den kommende Lørdag.

Da jeg kom hjem kl. 22 sad Thomas inde i stuen i fint tøj, havde tændt (mange) levende lys, købt (asti) champange (som han ved jeg kan li), tilberedt chokolade-fondu med friske bær Da vi sætter os for, at spise godterne tager han mig i hånden og fortæller, at han har nogle ting han gerne vil sige til mig. DÉR begynder mit hjerte at hamre derud af.

Han kigger mig i øjnene og fortæller hvor højt han elsker mig og at han ikke vil leve uden mig (tror han har øvet talen mange gange, det lød næsten som om det stod i panden på mig + han havde skrevet stikord i håndfladen hvis han nu skulle glemme noget (så sødt!)).

Dernæst går han ned på knæ, tager en lille rød hjerteformet æske op af lommen og spørger om jeg vil gifte mig med ham )

Jeg stak i vræl og fik efter nogen hulken fremstammet og nikket ja!

Fantastisk mand - fantastisk minde <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Shibby

30 juni 2010

I en sofa på amager..Han hviskede sit spørgsmål i mit øre og jeg var paf i en time før jeg endelig var i stand til at svare!

Jeg svarede: "Peter..Du var en god ven,en alletiders kæreste og jeg har set du er en god far. Mit svar er..JAH!

Her ses vores ringe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. juli 2010

grinny

Shibby skriver:

30 juni 2010

I en sofa på amager..Han hviskede sit spørgsmål i mit øre og jeg var paf i en time før jeg endelig var i stand til at svare!

Jeg svarede: "Peter..Du var en god ven,en alletiders kæreste og jeg har set du er en god far. Mit svar er..JAH!

Her ses vores ringe

Det er godt nok nogle flotte ringe.. Og hvor kan jeg godt lide at han hvisker det i dit øre, som om han er genert, hehe.. Søøødt

Anmeld

19. juli 2010

puttecolle

Ønskebarnet skriver:

Syntes da vi skal høre hvordan i blev friet til ? .

Min kommende mand gik på knæ d 14 feb i år....han havde lagt røde roser rundt i stuen samt købt en stor buket blomster.

Han gik dog først på knæ senere til aftensmaden .

min mand og jeg sad bare en aften og snakkede om hvordan vi hver især hvordan vores drømme bryllup var og det viste sig at være meget ens.

og da jeg havde en datter der var anbragt (pga fejl) blev vi engi om at gå på rådhuset den 16.7.09 for så kunne kommunen ikke sige at han ikke måtte være der når der var samvære. men da vi så var ude og kigge på ringe faldt jeg over den flottes diament ring jeg nogen sinde havde set, vi tog hjem og jeg tænkte endeligt ikke mere over det for mit hovede gik på at jeg snart havde fødselsdag den 1.8 og han havde sagt at jeg ville få en fødselsdag jeg aldrig nogen sinde ville glemme.

jeg havde været i byen dagen føre med nogle tøsser bare for at fejer og sku endeligt ikke blive fuld men inden jeg havde set mig om blev jeg fuld men lovede manden at jeg nok skulle være frisk dagen efter altså den.1.8. da jeg vågnede gik jeg ned på sofaen og lagde mig og han kørte en tur han kom hjem ca.2timer sennere med den største buket blomster jeg nogen sinde har set i mit liv. og jeg gik igang her hjemme med at gøre mig klar til om aften både finde tøj frem til at vi sku ud og spise om aften for vi skulle ud og spise og da vi kom hjem havde jeg endeligt bare håbet lidt på at vi sku hygge med noget film bare ren afslapning

han trak mig ind i stuen og gik så på knæ og friere på min fødselsdag for vi havde ikke haft penge til at gøre det føre pga flytning så der var mange ting der skulle være på plads.

vores bryllup var ikke ret stor for vi tog bare hjem til franks forældre og spiste, for vi holder vores drømme bbryllup næste år den.16.7.11 for det kommer til at falde på en lørdag.

det første billede er fra vores bryllup og det andet er fra min fødselsdag.

Nicole 30+1

Anmeld

19. juli 2010

L.J.L

Ønskebarnet skriver:

Syntes da vi skal høre hvordan i blev friet til ? .

Min kommende mand gik på knæ d 14 feb i år....han havde lagt røde roser rundt i stuen samt købt en stor buket blomster.

Han gik dog først på knæ senere til aftensmaden .

på vores 2 års dag, en dag i oktober 2006, besluttede vi os for at tage i Danmarks akvarium på kærestetur. Bagefter gik vi en dejlig tur ved Charlottenlundfortet nede ved stranden. Det var koldt og det blæste meget så vi gik op på det gamle fort, helt øverst på toppen og satte os på en af bænkene. Så sad vi og snakkede om hvor dejlig en dag det havde været, og at vi endelig havde taget os sammen til at tage på Danmarks akvarium. Så siger han pludselig "Det er bare en helt særlig dag idag skat. En dag vi altid vil huske. Ved du hvorfor? mig:"ja, alle dage med dig er særlige, men idag har vi jo været på Danmarks akvarie sammen, så er den ekstra god" Så siger han:"Nej skat, idag er ekstra særlig og speciel fordi det var denne dag jeg spurgte dig om du vil gifte dig med mig?" ned på knæ og trække to flotte ringe frem, og jeg havde ingen anelse haft overhovedet. Det tog sgu lige pusten fra mig

Så tog vi på Sørens værtshus og skålede i øl, og bagefter en tur på den glade gris og fejrede det hele i shots. Dejlig og uforglemmelig dag

Vi blev gift året efter i august, og havde det smukkeste og dejligste bryllup vi kunne tænke os!

Anmeld

19. juli 2010

Fru Dinesen

Min dejlige Anders og jeg, var lige flyttet sammen. Vi boede på 2 ligge underlagner, og havde så lige hvad man skal bruge i et køkken( faktisk meget grænse overskridene og starte ud sådan ) 

Nå men jeg kom hjem, en aften efter arbejde, der var helt mørkt i vores lille lejelighed, så jeg tænkte det kunne være at anders var ude og handle .... Da jeg så kommer helt ind, kan jeg se at vores sove værelse, bestående af de 2 ligge under lagner, var lyst op af små fyrfads lys, og der lå rosen blade, over hele gulvet ..... Og der lå Anders så på knæ, og spurgte og jeg ville gifte mig med ham. 

Og det ville jeg bare så inderligt .....

2 dage efter fandt, vi ud af jeg var gravid , så bryllup måtte rygges lidt da vi ik havde råd til både bryllup og baby på en gang. Meeennnn i dag er der 13 dage, til vores bryllup og det bliver bare fantastisk 

Min fantastiske Mand og skønne unger 

Anmeld

19. juli 2010

Livas mor

Jeg blev friet til under Livas barnedåb  Zakarias havde virket lidt underlig og stresset hele morgenen, men jeg tænkte han nok bare var nervøs for selve dåben og festen. Midt under festen siger han at alle skal sætte sig ned, da han gerne vil sige et par ord (et kort øjeblik strejfede tanken mig "Frier han nu?", men nej det gør han nok ikke)..

Han sagde en masse pæne ord, tog så en seddel op og læste med nervøs stemme "Det er rat at elske en som dig, specielt når den der gør det er mig".. Ned på knæ og frem med ringen!

Vi skal giftes d. 28 maj 2011 i Nordsjælland

Billedet er af os efter frieriet.. Meget glade ha ha!

Anmeld

19. juli 2010

Livas mor

Shibby skriver:

30 juni 2010

Her ses vores ringe

Jamen tillykke for søren da

Hvornår skal den store dag så være?

Anmeld

19. juli 2010

Shibby

Livas mor skriver:

Jeg blev friet til under Livas barnedåb  Zakarias havde virket lidt underlig og stresset hele morgenen, men jeg tænkte han nok bare var nervøs for selve dåben og festen. Midt under festen siger han at alle skal sætte sig ned, da han gerne vil sige et par ord (et kort øjeblik strejfede tanken mig "Frier han nu?", men nej det gør han nok ikke)..

Han sagde en masse pæne ord, tog så en seddel op og læste med nervøs stemme "Det er rat at elske en som dig, specielt når den der gør det er mig".. Ned på knæ og frem med ringen!

Vi skal giftes d. 28 maj 2011 i Nordsjælland

Billedet er af os efter frieriet.. Meget glade ha ha!

Elsker det billede..!!!!

Der var en der var glad hva

-svar på dit spørgsmål,-aner det ikke! Måske aldrig,-måske snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.