Kan se det er ved at være noget tid siden tråden her er blevet oprettet, jeg er lige blevet forlovet den 22 Juni og vil (hellere end gerne) dele historien med jer.
Thomas og jeg har været kærester i 7 år. Jeg er 24 år og han er 28 år. Vi har årsdag den 22 Juni.
Vores 7 års dag lå på en tirsdag og jeg havde aftenvagt til kl 21:30. Vi havde derfor aftalt, at vi skulle have kæreste-dag den kommende Lørdag.
Da jeg kom hjem kl. 22 sad Thomas inde i stuen i fint tøj, havde tændt (mange) levende lys, købt (asti) champange (som han ved jeg kan li), tilberedt chokolade-fondu med friske bær
Da vi sætter os for, at spise godterne tager han mig i hånden og fortæller, at han har nogle ting han gerne vil sige til mig. DÉR begynder mit hjerte at hamre derud af.
Han kigger mig i øjnene og fortæller hvor højt han elsker mig og at han ikke vil leve uden mig (tror han har øvet talen mange gange, det lød næsten som om det stod i panden på mig + han havde skrevet stikord i håndfladen hvis han nu skulle glemme noget (så sødt!)).
Dernæst går han ned på knæ, tager en lille rød hjerteformet æske op af lommen og spørger om jeg vil gifte mig med ham
)
Jeg stak i vræl og fik efter nogen hulken fremstammet og nikket ja!
Fantastisk mand - fantastisk minde <3
Anmeld