Tjah - er godt nok ikke blevet friet til, men kan da fortæller om hvordan jeg gjorde det til min højt elskede hustru.
Startede sådan set med at købe nogle gode special-øl til svigerfar, og et eller andet stykke værktøj til min handywoman af en svigermor. Så kørte jeg ud til dem i den skov de bor i og gav dem gaverne, præsenterede dem for ringen og spurgte dem pænt om deres datters hånd (er lidt gammeldags hvad den slags angår - der skal være orden i sagerne), og i hvis jeg blev vurderet værdig om ringen var passende til deres ældste datter.
Som forventet sagde de god for det hele (heldigt for mig), og efter at have fået "en kop øl" og en kop kaffe kørte jeg hjem igen, vel vidende at de ikke ville sige noget.
Selve frieriet skete på en strand-restaurant på Kreta i 2006 hvor der ikke var andre end min hustru og jeg selv, og selvfølgelig personalet. Så jeg gik på knæ i den kretenske solnedgang med sand mellem tæerne lige inden desserten blev serveret. Og alt var planlagt inden vi tog til Kreta, men for pokker hvor var det svært at få gemt ringen i rygsækken uden hun ville opdage det.
Efter sigende blev hun glad for måden det foregik på, dog synes hun jeg var viiiildt gammeldags med det med at anmode om hendes hånd ved hendes forældre. Men sådan er jeg...
Anmeld