Friet til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2010

oo

MorpåSjælland skriver:

Ja hvis man ser på den måde så er det helt sikkert. Men sammenlignet med dem vi kender er det ikke just det mest tårepersende frieri der findes.  Men hey, han har sgu gjort så mange romantiske ting undervejs at jeg er tilfreds.

det er jo det, det handler om, hvis nu han kun var romantisk den ene gang hvor han friede og så aldrig mere, så kan det være det samme - synes jeg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

netdaddy

Tjah - er godt nok ikke blevet friet til, men kan da fortæller om hvordan jeg gjorde det til min højt elskede hustru.

Startede sådan set med at købe nogle gode special-øl til svigerfar, og et eller andet stykke værktøj til min handywoman af en svigermor. Så kørte jeg ud til dem i den skov de bor i og gav dem gaverne, præsenterede dem for ringen og spurgte dem pænt om deres datters hånd (er lidt gammeldags hvad den slags angår - der skal være orden i sagerne), og i hvis jeg blev vurderet værdig om ringen var passende til deres ældste datter.

Som forventet sagde de god for det hele (heldigt for mig), og efter at have fået "en kop øl" og en kop kaffe kørte jeg hjem igen, vel vidende at de ikke ville sige noget.

Selve frieriet skete på en strand-restaurant på Kreta i 2006 hvor der ikke var andre end min hustru og jeg selv, og selvfølgelig personalet. Så jeg gik på knæ i den kretenske solnedgang med sand mellem tæerne lige inden desserten blev serveret. Og alt var planlagt inden vi tog til Kreta, men for pokker hvor var det svært at få gemt ringen i rygsækken uden hun ville opdage det.

Efter sigende blev hun glad for måden det foregik på, dog synes hun jeg var viiiildt gammeldags med det med at anmode om hendes hånd ved hendes forældre. Men sådan er jeg...

Anmeld

25. april 2010

TbCp

Mettemus skriver:

Havde du gættet hvad han havde gang i?

Da jeg så den lille æske overvejede jeg lidt om det mon var en ring

Anmeld

25. april 2010

Mettemus

TbCp skriver:

Da jeg så den lille æske overvejede jeg lidt om det mon var en ring

Hvor fint - og så havde du ret! Tillykke da!

Anmeld

25. april 2010

Pige2009

Jeg blev friet til, da vi var på ferie i Mexico i juli 2008 Vi havde nydt en romantisk candlelight dinner på en restaurant lige ned til vandkanten. Efter middagen gik vi en tur i vandkanten ved det Caribiske Hav, og dér under en stjerneklar himmel faldt han på knæ. Det er simpelthen det mest romantiske, jeg nogensinde har oplevet Efterfølgende tog vi tilbage til hotellet og fik meget passende to drinks - Sex on the beach

K.h. Linda

Anmeld

25. april 2010

Lone Jakobsen

tja..intet romantisk frieri her...mere sådan noget "skal vi gifte os eller hvad" "ja det ku da godt ske" "okay så lad os checke datoen og gøre det"

efter første jordmoder besøg hvor hun havde spurgt om vi var gift... desværre afslørede manden at han havde planer om at fri den 14 febuar (det er vores årsdag) så jeg gik desværre glip af det, fordi jeg var utålmodig

Anmeld

25. april 2010

Livas mor

Jeg blev friet til d. 7 februar i år midt under vores datters barnedåb. Han rejste sig op, holdte en tale (hvilket ikke ligner ham, så jeg tænkte "hmmmm han gemmer på noget") og faldt så på knå foran alle.. Og det eneste jeg lige kunne komme på til spørgsmålet "Rikke vil du gifte dig med mig?" var noget så høfligt som ""Jo tak"..

Anmeld

26. april 2010

Prinsessens'Mor<3

Han friede til mig til hans forældres bryllup, han
havde ikke ringen, så han tog en af mine egne
ringe og gik på knæ for mig ugen efter købte vi
ringene sammen og da vi fik dem hjem friede han
igen.. Ikke den sukkersødeste historie men et
stort øjeblik for os alligevel..

Anmeld

26. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg blev friet til på kamelryg i solnedgangen i Sinaiørkenen..

At det så ikke var min kæreste, men en tyk, svedig egypter er en mindre detalje

Det kunne have været MEGET romantisk hvis det havde været Daniel, men hans frieri må jeg have til gode

Anmeld

26. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Livas mor skriver:

Jeg blev friet til d. 7 februar i år midt under vores datters barnedåb. Han rejste sig op, holdte en tale (hvilket ikke ligner ham, så jeg tænkte "hmmmm han gemmer på noget") og faldt så på knå foran alle.. Og det eneste jeg lige kunne komme på til spørgsmålet "Rikke vil du gifte dig med mig?" var noget så høfligt som ""Jo tak"..

Haha... Nårh!

Elsker at du bliver så paf at du siger "Jo tak"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.